![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zou de BAM vriendjes hebben bij de JEP? Ik vraag me af waarom die boodschap met rokende kinderen niet meer mag? Luchtvervuiling is in bepaalde gevallen even erg als sigarettenrook. De spot lijkt me dan ook vrij waarheidsgetrouw. De actiegroepen worden op alle manieren geboycot door de instanties. De BAM daarentegen die mogen eerst tien jaar uitblinken in miscommunicatie, dan mogen ze een mislukte promotiecampagne opzetten die meer dan 12 miljoen euro kost en tot slot mogen ze zich in het referendumdebat werpen met een promotiecampagne ter waarde van 2,5 miljoen euro. En ze krijgen overal officiële fora om hun standpunten te verkondigen. De actiegroepen daarentegen moeten zelfbedruipend zijn en kunnen enkel rekenen op de media om hun standpunten hard te maken en enkele gewillige BV's. In ondersteuning en fianciële middelen is dit echt een strijd van David tegen Goliath. Ik hoop echt dat de stem van het volk en de Antwerpenaar deze keer zegeviert en heel die BAM met z'n beton- en staalvriendjes bij het afwijzen van de Lange Wapper ontbonden wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |