Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2009, 13:19   #41
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
Alleen al het feit dat er nu al zo'n 15 jaar "bestudeerd" is en nog geen deftig plan ligt is voldoende reden om neen te stemmen.
Je zou kunnen denken incompetente amateuristen die politiekers, maar eigenlijk zijn ze subliem in het bestelen van de burger.
Het is wel interessant om eens te kijken naar de mensen achter de schermen en de relaties. Vooral de politieke. BAM is het archetype van vriendjespolitiek.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2009, 14:28   #42
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Dat niet alleen de BAM met de zonden van israel overladen dient te worden blijkt nu wel nu ook de spotjes van drukkingsgroep Ademloos verboden worden. Dat heeft de Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) dinsdag besloten. De JEP besliste dat het afbeelden van rokende kinderen niet gerechtvaardigd is ten opzichte van het voorwerp van de boodschap. Bovendien is het maatschappelijk onverantwoord. Het is dus niet alleen de BAM die zich "bezondigt"... ook de actiegroepen doen aan demagogie...

Dag pot mijn naam is ketel!

Zou de BAM vriendjes hebben bij de JEP? Ik vraag me af waarom die boodschap met rokende kinderen niet meer mag? Luchtvervuiling is in bepaalde gevallen even erg als sigarettenrook. De spot lijkt me dan ook vrij waarheidsgetrouw.

De actiegroepen worden op alle manieren geboycot door de instanties. De BAM daarentegen die mogen eerst tien jaar uitblinken in miscommunicatie, dan mogen ze een mislukte promotiecampagne opzetten die meer dan 12 miljoen euro kost en tot slot mogen ze zich in het referendumdebat werpen met een promotiecampagne ter waarde van 2,5 miljoen euro. En ze krijgen overal officiële fora om hun standpunten te verkondigen. De actiegroepen daarentegen moeten zelfbedruipend zijn en kunnen enkel rekenen op de media om hun standpunten hard te maken en enkele gewillige BV's.

In ondersteuning en fianciële middelen is dit echt een strijd van David tegen Goliath. Ik hoop echt dat de stem van het volk en de Antwerpenaar deze keer zegeviert en heel die BAM met z'n beton- en staalvriendjes bij het afwijzen van de Lange Wapper ontbonden wordt.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 00:22   #43
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Zou de BAM vriendjes hebben bij de JEP? Ik vraag me af waarom die boodschap met rokende kinderen niet meer mag? Luchtvervuiling is in bepaalde gevallen even erg als sigarettenrook. De spot lijkt me dan ook vrij waarheidsgetrouw.

De actiegroepen worden op alle manieren geboycot door de instanties. De BAM daarentegen die mogen eerst tien jaar uitblinken in miscommunicatie, dan mogen ze een mislukte promotiecampagne opzetten die meer dan 12 miljoen euro kost en tot slot mogen ze zich in het referendumdebat werpen met een promotiecampagne ter waarde van 2,5 miljoen euro. En ze krijgen overal officiële fora om hun standpunten te verkondigen. De actiegroepen daarentegen moeten zelfbedruipend zijn en kunnen enkel rekenen op de media om hun standpunten hard te maken en enkele gewillige BV's.

In ondersteuning en fianciële middelen is dit echt een strijd van David tegen Goliath. Ik hoop echt dat de stem van het volk en de Antwerpenaar deze keer zegeviert en heel die BAM met z'n beton- en staalvriendjes bij het afwijzen van de Lange Wapper ontbonden wordt.
Ik heb zonet ( vandaag ) hun propagandaboekske in de bus gekregen.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be