![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Geloof je in het bestaan van de aura? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 20,69% |
Ik twijfel |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,34% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
40 | 68,97% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Tja, daar geef ik je gelijk, dat gevoel heb ik inderdaad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, een kwart golflengte werkt om te ontvangen.
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Manne, humor... Shit, dan hebt ge smilies om u uit te drukken, dan werkt dat ook al niet meer. Waar gaat dat naartoe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Johnny zijt ge eigenlijk met uzelf aant lachen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Btw ik vraag me eigenlijk af wat je precies wilt ... Als men zegt : kijk da's de maan en zoals Newton al zei trekken massa's elkaar aan... we gaan dat eens even testen met een proefmassa in de ruimte te plaatsen vér genoeg van de onmiddelijke invloed van de aarde en de rest en voldoende dichtbij de maan Als men stelt : Gegeven de proefmassa's hier en daar en hun onderlinge gedrag.. Tiens, er moet zich daar nog wat massa in ons zonnestelsel bevinden anders klopt het spelletje niet...laten we dat planeet X noemen En kijk pas achteraf als we weten naar waar we moeten kijken en de nodige meetinstrumenten zijn ontwikkeld ontdekken we toch wel Pluto zeker Vervolgens zegt men : Tiens ... gegeven de situatie blijkt het dat op die locatie een pak materie moet zitten van die grootte.. dat noemen we dan maar 'donkere materie' Wat is Uw probleem in feite ? Laatst gewijzigd door praha : 24 september 2009 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() ??
edit: @ Tavek Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 24 september 2009 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Weer pseudowetenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Was dat Kepler niet?
![]() |
#51 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() medische wetenschap
![]() jonge jonge Ken jij wel het verschil tussen elektrische _ en elektromagnetische verschijnselen ? Jezus... ik lijk net tegen Micele bezig met haar verhaaltje over met Faradaykooien uitgeruste hoogspanningsleidingen opdat de em-straling de elektronische rotzooi van de onderrijdende auto's niet zou storen Citaat:
Citaat:
En bovendien vroeg ik jou of je me de fout erin kon aanduiden ... was het niet ? Preventief vroeg ik je toen ook alvast waar jouw probleem lag : de fout, de singulariteit, de berekening uit een vereenvoudigd model, de onderliggende theorie Ik gok op dat laatste ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 24 september 2009 om 23:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Leren lezen he vriend. Denk ge dat ik een idioot ben ofwa? Ik weet heus wel het verschil tussen electrische activiteit en elecromagnetische straling. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, de aantrekkingkracht van de hemellichamen.
Citaat:
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 24 september 2009 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() post #18 weerwoord op een vraag op een post van Citaat:
Dus neen... jij sprak niet letterlijk daarover... het topic handelde daar op dat moemnt wel over Citaat:
Citaat:
een latere keer dan ![]() Laatst gewijzigd door praha : 24 september 2009 om 23:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
leer lezen ![]() ![]() Citaat:
Als gij geen moeite wilt doen, zeg mij dan waarom ik nog moeite zou doen. Neen, gij wilt het niet begrijpen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kepler zijn drie wetten waren zuiver empirisch van wat hij vaststelde uit de beweging ... het vormde echter geen 'verklaring' Je kan er dan ook weinig mee als het over wat anders zou gaan of als er meerdere spelers bij komen te zien Laatst gewijzigd door praha : 24 september 2009 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |