![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Uw kiesintentie | |||
CD&V (22,3%) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
VB (16,5%) |
![]() ![]() ![]() |
26 | 31,33% |
SPA (15,5%) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,02% |
NVA (14,6%) |
![]() ![]() ![]() |
34 | 40,96% |
O-VLD (14,4%) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,02% |
Groen! (6,8%) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,23% |
LDD (6,7%) |
![]() ![]() ![]() |
7 | 8,43% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het NV.A is wat het was, de kruiwagen van het CD&V, met als enige doel deze laatste aan de macht te krijgen en zelf ook een stuk van de taart te krijgen. Het CD&V, zijn die rechts misschien? Nee. Dus, meer zul je van het NV.A niet moeten verwachten volgens mij, of ik zou mij al lelijk moeten vergissen, maar tot hiertoe wijst alles nog in die richting.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 september 2009 om 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, of ze al dan niet nog platter op de buik kunnen gaan zult u allen kunnen vaststellen op het moment ze daartoe andermaal door de tsjeven gedwongen worden. Bij de vorige gelegenheid deden ze het niet, en dat heeft hen daarna electoraal geen windeieren gelegd. Afwachten om te zien of ze volgende maal evenzeer op resultaat kunnen spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik zou op groen willen stemmen alleen vind ik hun afkeer van kerncentrales zo dogmatisch. Volgens hen en het gregg is het mogelijk van hier al drie kerncentrales te sluiten. Wat ze er bij vergeten te vertellen is dat we dan gewoon kernenergie importeren uit Frankrijk. Voor de rest vind ik dat we niet groen genoeg kunnen gaan leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() In realiteit tellen deze stemmen toch niet mee.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sophocles. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou begot niet meer weten op wie te stemmen, moet ik toegeven. SPa te Belgicistisch en met slecht politiek personeel, NVA te rechts, de rest overweeg ik zelf niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Je zou dan principieel blanco kunnen stemmen, maar in feite lijkt het mij interessanter om dan de weg van het minste kwaad te kiezen en toch op een van beide partijen te stemmen.
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft nooit geweld gebruikt, zelfs niet toen Eamon De Valera samen met hem een revolutie wou ontketenen, tesamen in Ierland en in België. Op de vraag van De Valera hoeveel soldaten hij kon leveren, antwoordde Borms echter "Geen enkele. We zullen ons doel bereiken op een democratische, parlementaire en pacifistische manier."
Jammer genoeg is het hem niet gelukt. Net als Connolly is hij als een kreupele man aan een paal gebonden en als een hond doodgeschoten door een misdadig régime. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik verschiet er trouwens van dat al 17 forummers op de N-VA hebben gestemd. Dat zou een paar jaar geleden nooit het geval geweest zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Peiling werd uitgevoerd bij -zegge en schrijve- 750 (!) mensen.
De vuilbak in met die peiling. Laatst gewijzigd door system : 28 september 2009 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() De ervaring leert ons met de peilingen op dit forum, dat hoe meer mensen hier op een partij stemmen, hoe groter de nederlaag wordt bij de komende verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Het is duidelijk Nva is in en VB is out... van die laatste zien en horen we niet meer teveel trouwens. Een langzame dood is ingetreden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Neen, die 750 mensen zijn niet de reden. De reden dat die peiling in de vuilnisbak moet, is de uitslag. Die past niet in uw kraampje.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk kijk, ik ben het met je eens!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Plat op de buik? Bedoel je zoals uw belgicisme als het gaat over de verhoudingen met Nederland?
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |