![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Gezien de werkloosheidsgraad in Spanje meer dan 20% bedraagt, met pieken bij de jongeren tot 45% in sommige autonome streken, gaan ze daar de ouderen een jaar later op pensioen laten gaan.
Wat een geneugte je kleinkind uit de fabriek te kunnen houden door zelf door te werken. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 april 2011 om 01:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de werkgevers zijn dan ? Of blijft enkel de staat over als werkgever ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan wel gebaseerd op het piramidespel. Alleen zijn de fundamenten hieronder aan het wegrotten. Het aantal jongeren neemt af, en de goesting van de overblijvende jongeren om voor de ouderen te werken, neemt, als ge het mij vraagt, eveneens af. Ook worde de ouderen, hoe langer hoe ouder. En alzo is een hervorming van het systeem nodig, wil men de totale implosie vermijden. Alle discussie hierover, met pro en contra's zijn enkel randgevechten. Als er niet meer jongeren komen, zullen de ouderen langer aan het werk moeten blijven, wil men het systeem betaalbaar houden. Zo simpel is dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat de jongeren de verkeerde attitude/studierichtingen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Fuck it; voor niemand nog pensioen en sociale zekerheid en het gaat ineens een pak beter gaan in ons landje. Dan zijn we al van die eindeloze discussies af...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() het moet toch wel een echte geneugte zijn voor al die jonge prepensioeners, te zien dat er overal langer moet gewerkt worden door ouderlingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |