![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hallo Princessje? Wij dokken voor jou, hoe je het ook draait of keert, je kunt het niet ontkennen: wij dokken. In ruil daarvoor kun je ons misschien eens je zienswijze nader toelichten. Haal je Wetboek van Strafrecht maar uit je Delvaux-tas en leg eens het verband met dat liedje uit, wil je? Voor de rest hoop ik dat je beseft dat ik mij tot de islam heb bekeerd, maar ik kom niet in de rij voor jouw deur aanschuiven. Ik heb me immers slechts tot de gematigde islam bekeerd (al vergt dat een grotere inspanning in het begin dan de gewone islam) En als je je ook wil bekeren, leg ik je hier wel even uit hoe dat moet. Dan ben je daarna mijn zuster, Allah is waarlijk barmhartig en genadig!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 28 september 2009 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ohnee globale, ons prinseske en de 'Heer' die jij citeert hebben meer met elkaar 'gemeen' dan jij ooit zou kunnen vermoeden, alhoewel ik denk dat het 'H₂SO₄-gehalte' van ons prinseske nog nét ietsje lager is!
![]() Ik heb trouwens geen Delvaux-sjakoche - zeg nu zelf, wat betekent Delvaux nu eigenlijk op globaal gebied? Met minder dan een klassieke chaneltasje in de versie "Diamond Forever" ga ik niet naar buiten! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 29 september 2009 om 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Raf de eerste om te fulimeren wanneer zijn intresses nog maar in vraag gesteld worden Dat noemt men dan "verdraagzaamheid"
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 29 september 2009 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het een ludiek nummertje. En ik kan me voorstellen dat vele mannen hun donkere verlangens er terug in kunnen vinden.
Maar dat ik, omdat een stel grapjurken zeggen dat een 16-17 jarige meid de ideale midlife crisis therapie is, een stukje liedjestekst ga gebruiken als leidraad, vergeet het maar. Trouwens, zolang het bij woorden blijft, is het dan al een misdaad?
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Schepen
|
![]() Smakeloos vind ik uwe avater. De strangers zijn een stuk cultuur. Dus poten af !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoe smaakvol is stront?
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De strangers da waren nog brave jongens, ge moet de teksten van Stafke Fabri maar eens opzoeken, ... Als ge kakakoeleke op Radio 2 moest spelen, dan laat De Witte van het gekende indoctrinatie centrum direct de DJ van dienst oppakken en in een van zijn martel kelders opsluiten.
Echt wel zielig die heksenjacht die er gaande is, op alles wat maar niet politiek correct genoeg is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Bij ons ben je dan een smerige pedofiel, in de islam een messias en maak je deel uit van het collectief cultureel erfgoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou ik daar dan doen volgens jou?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |