![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minderjarigen worden niet gestraft, wie is er het sterkst aanwezig in de zogenaamde kleine criminaliteit denk je, .... En het feit dat de gevangenissen vol zitten, wil niet zeggen dat ze ook effectief gestraft worden. Het fet dat ze vol zitten bevestigd gewoon dat er niet genoeg plaats is. Niet dat ze gestraft worden, want juist omdat er geen plaats is, moeten ze ze lossen , enkelbanden uitvinden en worden straffen korter dan 3 jaar nog met moeite uitgevoerd. Trouwens 5 jaar bak voor bvb een gewapende overval met slachtoffers die zwaar getroumatiseerd zijn, voor miljoenen aangebrachte schade etc... is dat een straf ? 10 jaar dwangarbeid in omstandigheden dat het zweet van hunne rug druipt, dat is een straf. 5 jaar playstation spelen en tv kijken en wat kakken op de cipiers is geen straf he, dat is gelijk een chirokamp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik morgen drugs sta te dealen aan de school, dan steken ze me direct terecht in den bak. Mijn vader gaat me komen bezoeken om mij eens goed de waarheid te komen zeggen, maar hoogstwaarschijnlijk komt m helemaal niet, straffer nog, ik zal er niet aan moeten denken ooit nog thuis een voet binnen te zetten, toch niet zonder een geweldige trok onder mijn kloten te krijgen al dan niet figuurlijk. Als onze geimporteerde vrienden dergelijke fratsen uitsteken, staat pa en ma voor het politiekantoor te roepen en te tieren dat ze hun nageslacht moeten vrijlaten, meestal mikken ze ook nog wat stenen door de venster. Daar zit oa het verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge krijgt toch ne gratis advocaat, ? dus wat is het probleem ? iemand die wel gaat werken moet zijn advocaat zelf betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met dat geld zouden veel problemen in de maatschappij en voor de gewone mensen kunnen aangepakt worden en zou er veel minder "kleine criminaliteit" zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 30 september 2009 om 16:25. Reden: verkeerd ingelast |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het eigenaardig dat wanneer iemand problemen beschrijft die hij of zij elke dag tegenkomt als een rassist word bestempeld.
Kan iemand mij uitleggen waarom deze persoon een rassist is?
Laatst gewijzigd door illwill : 30 september 2009 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus alles dat er nog na 1975 is bijgekomen??????????????
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus is het simpel, de boodschapper van de komende ellende te voorzien van het etiket 'rascist' in de hoop dat andere boodschappers in de toekomst en met de hulp van een bepaald centrum zullen zwijgen en zich gedwee zullen laten doen tot meerdere eer en glorie van................................. ![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 30 september 2009 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kind schoon kind is geen louter allochtoon fenomeen hoor. Het komt wellicht meer voor bij gemeenschappen die weinig vertrouwen hebben in de politie maar dat is veelvoorkomend bij minderheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jeugdsanctierecht? Nja 5 jaar in een kerker in Vorst lijkt me anders niet bepaald een aangenaam perspectief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus gelieve indien mogelijk u te onthouden van horror verhalen.
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat is jouw oplossing voor het probleem? Ze toch maar hun zin geven, en nog miljoenen meer tegenaan gooien enz? Of gewoon de boel verder laten rotten tot het vanzelf uit elkaar valt? Benieuwd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan het artikel in de Standaard valt niets aan toe te voegen: gewoon een vaststelling van de dagelijkse realiteit in sommige wijken, die mensen dagelijks moeten ondergaan. Het is gewoon wachten op de maatregelen en de personen en instanties die dit kankergezwel aanpakken zoals het hoort... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Tandt bijvoorbeeld? Lizin? Voorlopig spreekt het feit dat er op 6,4 miljoen Vlamingen er 1100 witte vast zitten in uw nadeel. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 september 2009 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zakjes vullen op kosten van de belastingbetaler, elke dag een mooi pak aan, een keer in de week naar de rotary club, en verder niets aan de hand.....toch? Daar zit het verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En voor de rest? Jaloers op iemand die een succesvolle carrière kan opbouwen en in een maatpak rondloopt? Klein hoor! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk daar geef je tenminste een argument om deze mensen niet in de gevangenis te zetten. Ik heb er nog één voor je: "Deze mensen zijn al erg genoeg gestraft door de publiciteit" Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 september 2009 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
On topic: het feit dat er meer Belgen van Marokkaanse afkomst in de bak zitten heeft niets te maken met "hoge postenpakkers" die een goede advocaat of rechter (of meerdere) persoonlijk kennen. Feit is dat er meer criminele feiten gepleegd worden door de hogervernoemde groep. Of dacht je dat elke witte-jan met de pet op-Belg zich dit allemaal kan permiteren? Nee, de gemiddelde witte Belg pleegt eenvoudigweg minder criminele feiten omdat die van thuis uit van kleinsaf aan geleerd heeft van respect te hebben voor zijn medemens en zich te gedragen naar de normen en wetten van het land. En het is niet met een aantal bekende koppen naar voor te schuiven dat je "hun" gedrag kan goedpraten hoor. |
|
![]() |
![]() |