![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Het Blok heeft nog alles te bewijzen. De vraag is wat schatten ze zelf in ?
Gaan ze zoals de SPA een klinkende overwinning gebruiken om specifieke agendapunten door te drukken of gaan ze in de eerste plaats de nodige beleidsmaatregelen treffen die onze economie moet verstevigen enz. Beleidsmaatregelen die iedereen ten goede komen en die dringende problemen aanpakken moeten eerst komen. Als ze dezelfde fout begaan als de SPA met het migrantenstemrecht dan zitten we eindeloos aan het filibusteren en wordt er niet geregeerd.
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
linkse streber. Ik ben het helemaal niet meer eens met al die populistische politiekers ,die niets doen dan zichzelf in de uitstalraam zetten . Het gaat duidelijk om de postjes en the money en niet meer om het betere regeerwerk. Ik sta dus voor een moeilijke keuze,en zal waarschijnlijk pas op de dag zelf beslissen. In mijn omgeving hoor ik ook veel mensen die zeggen dat men voor het blok gaat kiezen. Het lijkt mij ook,dat mensen die vroeger niet durfden uitkomen voor hun mening ,na het proces plots veel minder bedeesd zijn . hoogachtend |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Om te antwoorden op de thread:
als het vlaams blok aan de macht komt. Ideaal dan, want ge moogt alles zeggen wat ge wilt, wanneer ge het maar wilt. En er is geen politieman in het land die mij maar kan arresteren. Dus als ik zeg: dood aan filip de winter. Wie gaat er wat zeggen? Ik ben van mening dat ik hem niet meer wil zien. Dus ik zie geen probleem. Want "vrije meningsuiting" is hun belangrijkste punt.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar eens ze aan de macht zijn zullen ze die vrije meningsuiting wel niet meer nodig hebben. Dan mag de flik in de straat u al oppakken omdat ge hem scheef bekijkt. ![]()
![]() |