![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried: "Dat is wat wij nog moeten vaststellen: waarom doen zij dit? Het kost duur en verouderd hun huid op den duur. Een hele industrie en soms een status symbool." Citaat Farak : "Status en uiterlijk, teveel TV en te weinig onderwijs gecombineerd met groepsdruk." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik wou slechts in vriendschappelijk discussie treden met u om uw gedachten te achterhalen en deed dit met goede bedoelingen, ik dacht dan ook dat ik gedachten over discriminatie met u deelde. U heeft blijkbaar enkel kwade bedoelingen. Vuur kan men niet bestrijden met vuur, haat kan men ook niet bestrijden met haat. Ik vind dit dan ook zeer jammer, maar ga er verder geen woorden meer aan vuilmaken.
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Misschien dezelfde reden dat Beyonce ook een lichter tintje verkiest ?
![]()
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(zucht) Eindelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Beyonce werd fotografisch lichter gemaakt voor een reclame campagne. Ik haalde deze kwestie aan om te illustreren dat men zwarten als witten kan afbeelden. Daarop berust één aspect van mijn theorie blauw bloed: als zwart en bruin beschreven mensen zijn als blonde typen afgebeeld. De vraag is waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oeioei codfried .. de trend is alweer omgeslagen. De terugkeer naar de idealen van de blanke elite destijds in Europa honderden jaren geleden die zich zo veel mogelijk uit de zon hielden om niet voor het licht gebruinde plebs dat in de zon op het land moest werken, te moeten doorgaan, de blanke elite met aders die door hun blanke huid (zij hielden zich immers uit de zon) blauw schenen, vandaar de uitdrukking 'blauw bloed'.
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=12
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 9 oktober 2009 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Dit is toch erg vreemd gedrag? Wanneer zagen jullie voor het laatst dat een zwarte persoon zich wit liet spuiten? Dit probleem bij witten licht dieper. Willen zij terug naar huis, willen zij weer zwart zijn? Verlangen zij naar de tijd voordat zij albino's werden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Over spuiten gesproken.
Hier nog wat voeder voor jouw topic Egmond: http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-amp...or-ophef.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar, we weten nu wel wie er in de Nederlandse Decemberplayboy moet komen te staan.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 14 oktober 2009 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo lees ik: "O, ziet, men zal den albino, niemand minder dan den albino bruin verven. Dat zal voor u een teken zijn dat het einde der tijden nabij is. Er is geen grotere god dan god almachtig. Breng uw huis op orde. Belgie zal altijd een mislukte staat blijven." Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 oktober 2009 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U leest wel meer dingen die er niet staan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() Tijd voor een slotje voor de thread en een ban voor meneer Egmond.
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je hebt gelijk, kijk wat het allemaal veroorzaakt heeft.
|
![]() |
![]() |