Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2009, 11:29   #41
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Over de doden geen kwaad zeker? Alé, over sommige doden.
Over sommige doden, inderdaad.

Raf vind vooral dat je respect moet hebben voor overledenen die toevallig ook homo zijn. Dat vind ik pas laatdunkend. Je moet respect hebben om de overledene om wie hij was, om de mens die hij was. Niet omdat hij "homo" was of niet. En niet omdat hij "VBer" was of niet.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 11:36   #42
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht

Raf vind vooral dat je respect moet hebben voor overledenen die toevallig ook homo zijn. Dat vind ik pas laatdunkend. Je moet respect hebben om de overledene om wie hij was, om de mens die hij was. Niet omdat hij "homo" was of niet. En niet omdat hij "VBer" was of niet.
Kijk, ze vatten gewoon mijn punt niet, denk ik. Voor de dode in kwestie: alle respect, alle steun en sterkte voor zijn familie. Maar aan het gebleit op een forum doe ik niet mee.

Ik laak dus veeleer sommige medeforummers hun houding, dan dat ik Felice zou laken. Maar goed, mijn eerdere uitspraak over hem wil ik nog als misplaatst beschouwen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 9 oktober 2009 om 11:36.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 11:48   #43
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

met felice verliezen we nog een BV die niet te hypocriet was om voor zijn geaardheid uit te komen. in de jaren negentig, toen coming out nog helemaal niet evident was, verleende hij al een paar keer belangeloos zijn medewerking aan activiteiten van de holebibeweging.

moge hij rust vinden en moge god genadig zijn voor hem.

vrede,

redwasp
Oud 9 oktober 2009, 12:19   #44
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wil je wel eens ophouden met mij zaken toe te schrijven die in het geheel niet met de realiteit overeenstemmen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 12:20   #45
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wil je wel eens ophouden met mij zaken toe te schrijven die in het geheel niet met de realiteit overeenstemmen?
Hij kan er niet aan doen, hij is een dementerende schizofreen.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 12:24   #46
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

Jij bent die religieuze liefde nog niet gewoon he.

Laatst gewijzigd door Andro : 9 oktober 2009 om 12:39.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 12:49   #47
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 9 oktober 2009 om 12:50.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 18:39   #48
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

JuBiLaTe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Saluut en de kost.
Wat een dom antwoord is me dat?
Oud 9 oktober 2009, 18:42   #49
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
De Vlaamse televisiefiguur Felice, geboren André Steemans, is niet meer. Hij overleed in de nacht van donderdag op vrijdag aan de gevolgen van een zwaar hartinfarct. Felice was pas 55 jaar geworden.

http://www.tijd.be/nieuws/wijde_were...243179-603.art
Arme man, veel te jong om te sterven, uiteraard.

Ik weet nog dat ik hem mal vond hoe hij telkens in het begin van het Swingpaleis daar kwam aangelopen en een malle sprong deed. Ik vond dit zo mal.
Oud 9 oktober 2009, 18:45   #50
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Tragisch voor de familie en nabestaanden.

Maar ik sta niet te kijken van een "voortijdige" cardiovasculaire dood als je zijn levensstijl bekijkt...
En wat is dan de levensstijl die een voortijdige cardiovasculaire dood veroorzaken kan?
Oud 9 oktober 2009, 18:48   #51
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
En wat is dan de levensstijl die een voortijdige cardiovasculaire dood veroorzaken kan?
Is dat een strikvraag?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 18:49   #52
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

samen met een zwetende dikzak afschuwelijk uitziende maaltijden proberen klaarmaken in 1000 seconden lijkt mij zeer slecht voor uw hart.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 18:49   #53
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
veel sporten.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 18:51   #54
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Is dat een strikvraag?
Neenee, ik meen het. En ik denk dat ik een goed antwoord kan krijgen bij Lomeanor, aangezien hij arts is. Daarom dat ik het hem vraag, anders ging ik het hem niet vragen.
Oud 9 oktober 2009, 18:52   #55
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik heb deze week verschillende nachten va
Oud 9 oktober 2009, 18:55   #56
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik heb deze week verschillende nachten van 4.30 a 5 uren gehad, enrom druk is het.
Als ik in bed lig, dan voel ik mn hart verschillende keren doorslaan. Ik hou dan mn adem in tot dat het terug op normaal ritme komt.

Maar van veel te weinig slaap en mezelf uit te putten, voel ik hartritmestoornissen.

Maar ik ben zeker niet bang om te sterven, aangezien mijn 2 grootvaders momenteel 92 en 98 jaar zijn, en nog gezond zijn. Een overgrootmoeder werd 106 en een overgrootvader (van wie ik de familienaam kreeg) werd 104. Dus ik zal nog erg lang leven, dat ben ik zeker.
Oud 9 oktober 2009, 18:57   #57
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neenee, ik meen het. En ik denk dat ik een goed antwoord kan krijgen bij Lomeanor, aangezien hij arts is. Daarom dat ik het hem vraag, anders ging ik het hem niet vragen.
Overgewicht en hoge cholesterol zijn zeer belangrijke risicofactoren. Ik heb vorig jaar een vak gehad 'Voeding- en dieetleer voor patienten met cardiovasculaire aandoeningen'
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 18:59   #58
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb deze week verschillende nachten van 4.30 a 5 uren gehad, enrom druk is het.
Als ik in bed lig, dan voel ik mn hart verschillende keren doorslaan. Ik hou dan mn adem in tot dat het terug op normaal ritme komt.

Maar van veel te weinig slaap en mezelf uit te putten, voel ik hartritmestoornissen.

Maar ik ben zeker niet bang om te sterven, aangezien mijn 2 grootvaders momenteel 92 en 98 jaar zijn, en nog gezond zijn. Een overgrootmoeder werd 106 en een overgrootvader (van wie ik de familienaam kreeg) werd 104. Dus ik zal nog erg lang leven, dat ben ik zeker.
adel wordt altijd oud.
adel sport ook niet.
sporten is net als werken, voor het mindere bloed.

Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 19:00   #59
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Famous last words.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2009, 19:11   #60
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
adel wordt altijd oud.
adel sport ook niet.
sporten is net als werken, voor het mindere bloed.

Uw drie zinnen zijn fout en uw afbeelding hebben niks te maken met uw drie zinnen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be