![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niets voor niets dat de sossen de grootste voorstanders waren van die wet. De VLD barste bijna toen ze zich hevig verzetten tegen dat wetsvoorstel maar moest uiteindelijk toch zwichten voor dat rood gespuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik bedoel maar: Elke persoon met wat gevoel voor esthetiek gaat een schermafbeelding nemen die niet bestaat uit 40 blokjes. 't Is amper zichtbaar wat erop staat. Een maan en een soort Pocahontas ofzo.
En dat komt dan commentaar leveren op Marokkanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu snap ik wat je écht stoort. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hmmm... ik weet niet of ge het al weet, maar eh het geld is op... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 16 oktober 2009 om 07:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bewonderenswaardig dat je het daarmee weet te rooien |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gemiddeld inkomen per huishouden en per persoon in euro volgens de ... Bestandsformaat: Microsoft Excel Gemiddeld beschikbaar inkomen per huishouden. 19, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999. 20. 21, België, 36208, 35165, nb, 34084, 32017, 32672, 32084 ... aps.vlaanderen.be/statistiek/...inkomen/Welzarmo020ter.xls - Vergelijkbaar - Als je dan bedenkt dat het gemiddelde gezin uit tweeverdieners bestaat en 30% alleenstaande ouders zijn, kom je er al snel achter dat de gemiddelde Belg ook onder de armoede grens leeft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het minimumloon moet drastisch omlaag. Je verdient wat je VERDIENT. Heb je geen werklust of capaciteiten, krijg je niks. Een leeuw die een ganse dag op zijn luie krent in de savanne ligt verhongert. De andere leeuwen die wel een ganse dag hun botten afdraaien om op gazelles te jagen gaan die luie leeuw ook niet zomaar van eten voorzien. Dop moet 6 maand uitbetaald worden aan 85% van het laatste loon, dan 6 maand aan 40% van het laatste loon. Tussen 2 dopbeurten in moet men minimum 2 jaar gewerkt hebben in Belgie. Mensen die hier aangewaaid komen moeten minimum 2 jaar werken in Belgie voor ze dop kunnen trekken. Bittere armoede wil zeggen op straat leven en verhongeren. Als men hier in Belgie het niet hebben van een PC/Internet en een wasmachine al als bittere armoede begint te bestempelen is er iets serieus mis. Als we al de bovenstaande maatregelen uitvoeren, kunnen de belastingen voor de WERKENDEN misschien eindelijk eens naar beneden, en wordt het voor werkgevers misschien weer eens interessant om iemand aan te nemen.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kies voor andere zaken ik moet niet gaan lullen dat die keuzes duur zijn, nog moet ik gaan zeiken tegen de staat om daar sponsering voor te krijgen, in tegendeel ik sponser hen. Natuurlijk brengt ge daar geen kind mee groot, maar dat is een keuze die u maakt. en waar u dus ook verantwoordelijk voor bent. Wat betreft het kindergeld, best begrijpelijk dat er voor een kind wat gesponserd wordt, maar ze krijgen al gratis onderwijs, worden medisch verzorgd etc, dat men voor 2 of zelf 3 kinderen geld krijgt, ok maar niet telkens meer, nee een vast bedrag per kind per maand. En vanaf een 4` een luxetax invoeren, u kiest voor +3 kinderen op de wereld zetten, wel laat die mensen maar een millieutax betalen ipv ze nog extra te gaan sponseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die ouder is en gewerkt heeft kan beperkt in tijd stempelen al naargelang zijn opgebouwde ancenieniteit. Iemand die 30 jaar lang gewerkt heeft en dan op werkeloosheidssteun valt, kan voor mij die 10 jaar die hem nog rest tot zijn pensioen uitzitten in de werkeloosheid... Ne gast die 2 jaar gewerkt heeft kan niet 5 jaar gaan doppen, dat verstaat ge nu toch zelf ook wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de rest is gewoon r dat volgens de nieuwe pc zo niet meer genoemd mag worden. Maar het is het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil dus ook een sociale bijdrage. |
|
![]() |
![]() |