![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu moet gij mij eens uitleggen hoe gij in deze draad op deze naam kunt komen.
Ik begin te verstaan waarom ge zo'n worstenhuis-aanbidder zijt: er is iets mis met uw redeneer-orgaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er groeit gewoon een grote malaise binnen de Open VLD en congressen allerhande gaan daar niks aan veranderen. Lokaal is er een tekort aan degelijk en geëngageerd personeel voor de dagelijkse werking (wie zich wel nog inzet trapt het bijgevolg op den duur ook nog af) en de top van Open VLD nationaal blaakt van zelfgenoegzaamheid. Er zullen nog bittere tranen geweend worden in de Melsenstraat.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij was er zelfs "enfant terrible" als ik me het nog goed herinner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herlees eens de titel van de draad. Kijk dan eens in een woordenboek wat "stoppen" wil zeggen. En met je huidige reaksie: doet de Krunk zich voor als "enfant terrible" ? Je bevestigt: er is iets heel grondigs mis met je redeneer-orgaan; en nog erger: je lijdt ook aan een zelf-verblindende koppigheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() eerder plat opportunisme me dunkt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Och, als hij zich nu ideologisch eerder thuis voelde bij de linkervleugel van de VLD, wat is daar dan op tegen? 't Is niet omdat iemand niet voor Groen! kiest dat het een platte opportunist is hé.
![]() ![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 26 oktober 2009 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() ( hij kan met Bertje een nieuwe partij oprichten : Lost ;-
bij LDD gaat hij zn rookvrij ei zeker niet kwijtraken ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick heeft geen tijd meer om senator te spelen. Hij heeft al zijn tijd nodig om zijn ex-vriendin te stalken (staat in de gazet). Ik wist het . Er scheelt nogal wat aan die kerel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ha, gij zijt dus gewoon van de kleine letterkes te lezen !? Nu snap ik waar gij al uw kennis haalt
![]() Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 28 oktober 2009 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uit de kleine letterkes kwamen , in mijn tijd, dikwijls examenvragen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 28 oktober 2009 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() ware reden van Vankrunkelsvens afscheid komt nu aan 't licht: er lopen twee klachten wegens stalking tegen de man
we hadden het moeten weten dat die mannen nooit zomaar vrijwillig afstand doen van de vetpotten!
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 28 oktober 2009 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was Kabouter Drift niet onder ID21 vlag de VU binnengesmokkeld door Bertje&co? If so, dan schrik ik daar totaal niet van. ID21 was een clubje belgicisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verklaart nog meer! Zijn ex-lief was ondergedoken in Kleine Brogel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Gelukkig had ze een trouwe hond om haar te beschermen
![]() |
![]() |