![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Beste Audry,
De situatie die u beschrijft is voor mij min of meer herkenbaar, met dien verstande dat ik zelfs niet aan tijdelijke jobs geraakte. Als meisje heb je nog het 'geluk' dat je tijdelijk de kost kan winnen als huishoudster, verkoopster, serveuse en dies meer. Dat zijn zaken die voor een gemiddelde jongen toch ontoegankelijk zijn. Een diploma is ook allerminst een garantie. Als ingenieur kreeg ik nauwelijks de kans om te solliciteren onder mijn niveau. Anderzijds werd ik door allerlei factoren (deze zijn hier niet relevant) geweerd van mijn eigen niveau. Wat moet je dan ? Uiteindelijk ben ik terechtgekomen in een warenhuis en prompt werd ik er "gepromoveerd" ![]() In dat jaar van werkloosheid ben ik ook in een depressie gesukkeld. Als je potentieel hebt, maar dat niet kan of zelfs mag verkopen, dan vreet dit enorm aan je wereldbeeld. Daar komt het onbegrip dan bij van mensen die 'het wel gemaakt hebben', die geen besef hebben van de duizenden obstakels die men tegenwoordig opwerpt om de werkzoekende het werkzoeken onmogelijk te maken. Op de werkvloer is het niet beter. Iedereen vecht voor zijn job en de zwaksten zijn er het eerste slachtoffer van de gemene roddels die men de wereld instuurt. Gelukkig heb ik nog mijn handeltjes om mijn inkomen te garanderen, waardoor ik niet te afhankelijk ben van mijn werk. Het is ieder voor zich en dat is ontzettend jammer vind ik. Je kan slechts gelukkig worden door te teren op het ongeluk van anderen. In ieder geval wens ik je nog veel sterkte |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() kan ook moeilijjk anders, wie gaat anders al die minimum lonen , uitkeringen en politici betalen?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 oktober 2009 om 06:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat de reden is, maar het is natuurlijk nog erger als je zo lang gestudeerd hebt en uiteindelijk niet binnenraakt in dat circuit. De tijdelijke jobs die je daar aangeeft kunnen idd even soelaas brengen, maar zoals ik al zei zijn de meeste daarvan voor mij ook niet haalbaar wegens zware rugproblemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Audrey
Alstublieft: http://vdab.be/mijnvdab/jobs/wz/jobs...ARCH=Toon+jobs Ik hoop dat er iets in jouw streek bijzit ![]()
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb dat ook nog gedaan bij bofrost, en dat waren echt zalige uren
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burger
|
![]() Als er dan toch zoveel keuzemogelijkheden zijn, waarom kiest u dan zelf geen passend werk uit al dat waardig werk?
Laatst gewijzigd door audrey : 27 oktober 2009 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Overigens ben ik dichter, singer-songwriter en kunstschilder. Maar ik krijg geen passende vergoeding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De stijlfiguur die ik dus gebruik in dergelijke postings mag je gerust diepe ironie noemen. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 oktober 2009 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() Zijn er dan geen andere jobs die je zou willen doen? Er zijn toch veel kunstenaars die hun passie combineren met een andere job omdat ze er niet van kunnen leven.
|
![]() |
![]() |