Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2009, 13:16   #41
Alvas
Schepen

Alvas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De Belgische staat werkt ongeveer hetzelfde als de Maffia, we zullen beschermingsgeld betalen, of alles word ons afgenomen. Eigenlijk, de meeste "staatsvormen" werken zo.
Ja en stond hier niet ooit een Artikel dat dat eigenlijk onwettelijk is als ge da staat zo bekijkt?
Alvas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 13:16   #42
Hertog Joost
Schepen

Hertog Joost's schermafbeelding

Standaard

Als ik ergens een hekel is het een rassen discussie met betrekking tot superioriteit.
Het loopt toch weer op hetzelfde uit en elke keer een stel gare neo-nazi's en andere dommig volk dat met elkaar op de vuist gaat en niet beseffen hoe dom ze zijn.

En nu hebben we de heerschap Egmond van Confried die over zwarte adel begint en niet beseft dat hij net zo dom bezig is als de slavendrijvers uit die tijd. Bijna net zo lachwekkend als de Antillianen die naar Nederland komen maar omgekeerd niet willen dat er Nederlanders naar de Antillen komen.

Hallo alleen de Arawak indianen die nagenoeg uitgeroeid zijn hebben recht van spreken.

Laatst gewijzigd door Hertog Joost : 13 november 2009 om 13:20.
Hertog Joost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 13:24   #43
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Joost Bekijk bericht
En nu hebben we de heerschap Egmond van Confried die over zwarte adel begint en niet beseft dat hij net zo dom bezig is als de slavendrijvers uit die tijd. Bijna net zo lachwekkend als de Antillianen die naar Nederland komen maar omgekeerd niet willen dat er Nederlanders naar de Antillen komen.
Toch weer die persoonlijke aanvallen wat voor mij een sein is je verder te negeren. Iets afkraken wat je niet begrijpt. Je bent blijkbaar even slim als je avatar eruit ziet, dus aan zelfkennis ontbreekt het niet. Vaarwel!
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 13:28   #44
Hertog Joost
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Toch weer die persoonlijke aanvallen wat voor mij een sein is je verder te negeren. Iets afkraken wat je niet begrijpt. Je bent blijkbaar even slim als je avatar eruit ziet, dus aan zelfkennis ontbreekt het niet. Vaarwel!
Dat kan er nog wel bij ja. Succes met je monologen en verdraaiingen.
Oud 13 november 2009, 14:06   #45
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Tegen Nederland zijn ongeveer 350 zaken ingebracht.
http://www.amnesty.nl/encyclopedie_lemma/1108
Oud 13 november 2009, 14:15   #46
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
.........
Begin 2009 was de totale achterstand (backlog) in zaken opgelopen tot 100.000. Meer dan 25% van de zaken is ingediend tegen Rusland. Turkije, Roemenië en Oekraïne zijn elk goed voor 10% van de zaken. Tegen Nederland zijn ongeveer 350 zaken ingebracht.
.................
....... Op een totaal van 100.000.

Uiteraard is elke zaak er toch 1 teveel.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 november 2009 om 14:16.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 14:26   #47
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
....... Op een totaal van 100.000.
Uiteraard is elke zaak er toch 1 teveel.
Hierbij alvast één bron. Op mij komt de keuze van voorbeelden voort uit de behoefte om zwarte en gekleurde Nederlanders te stigmatiseren.

Citaat:
Veroordeling van Nederland door het Hof
Nederlanders dienen enkele keren per jaar een klacht in, die ontvankelijk wordt verklaard door het Europees Hof voor de Rechten van de Mens. Soms betreft de klacht de omstandigheden in politiecel of gevangenis, andere keren beroept men zich op onregelmatigheden in de rechtsgang. In mei 2003 wees het Hof een verzoekschrift af van Nederlanders die zich gedupeerd achtten door het Tracébesluit die de aanleg van de Betuweroute mogelijk maakt.
http://www.europamorgen.nl/9353000/1...g/vg9hmms5gzyv
Oud 13 november 2009, 14:44   #48
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Hierbij alvast één bron. Op mij komt de keuze van voorbeelden voort uit de behoefte om zwarte en gekleurde Nederlanders te stigmatiseren.

http://www.europamorgen.nl/9353000/1...g/vg9hmms5gzyv
Welk(e) van de "voorbeelden" dan wel?
Oud 13 november 2009, 15:30   #49
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Welk(e) van de "voorbeelden" dan wel?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD
Gauw weer op een zijspoor duiken? Jij probeert Nederland zwart te maken en ik heb je al eerder gevraagd eens 1 land te noemen dat volgens jou beter functioneert.
Het lijkt mij beter als ik je verder negeer. Waar ik steeds bronnen aanhaal, is het bij jouw gekwek uit de losse pols en nu dus ook een persoonlijke aanval. Wat ik steeds herken is wat ik beschouw als een genocidale wijze van redeneren: anderen hebben meer mensen vermoord, dus ben ik niet zo slecht. Wat een troost voor de slachtoffers! Surinamers kennen vanwege 350 jaar geschiedenis Hollanders als slavenhandelaren, moordenaars en dieven. Nu op dit moment zijn onze jongens Afghaanse burgers aan het vermoorden. En toch zijn Hollanders van die humanitaire lieverds! Wel te rusten Willem194ONLD.
Oud 13 november 2009, 15:39   #50
Hertog Joost
Schepen

Standaard

Citaat:
Het lijkt mij beter als ik je verder negeer. Waar ik steeds bronnen aanhaal, is het bij jouw gekwek uit de losse pols en nu dus ook een persoonlijke aanval. Wat ik steeds herken is wat ik beschouw als een genocidale wijze van redeneren: anderen hebben meer mensen vermoord, dus ben ik niet zo slecht. Wat een troost voor de slachtoffers! Surinamers kennen vanwege 350 jaar geschiedenis Hollanders als slavenhandelaren, moordenaars en dieven. Nu op dit moment zijn onze jongens Afghaanse burgers aan het vermoorden. En toch zijn Hollanders van die humanitaire lieverds! Wel te rusten Willem194ONLD.
Je gelooft maar wat je wil.

Wat jij bewijzen noemt zijn losstaande gevallen die geenszins aantonen wat jij beweert.
Oud 13 november 2009, 16:01   #51
willem1940NLD

Standaard

Ik keer het wel om: zet Codfried die ik een warhoofd vind wel op mijn negeerlijstje, totnooitmeerziens.
Oud 14 november 2009, 16:31   #52
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

De discussie derailleert, allochtone discussies was niet in de context van de vraagsteling gezet, het argument van Willem snijdt dus wel degelijk in het hout.

Het blijkt, dat de overheid in toenemende mate haar toevlucht zoekt, met name Justitie, tot het gebruik van wettelijk ontoelaatbare middelen. Maar niet alleen Justitie.
Dat is juridisch bewezen en een feit. In de VS zou Ter Horst volledig door de worstmachine zijn gehaald met haar onwettige praktijken, meer nog, ze zou daar direct zijn ontheven van haar post.
Verder zijn de plannen van de overheid bij voortduring tegen het algemeen belang gericht, alleen wordt dat pas duidelijk als je het hele pak bij elkaar neemt en een en ander over een langere periode bekijkt.
Alle belangrijke maatregelen van het laatste decennium hebben contraproductief gewerkt en nog zijn we niet aan het einde van de doorgaande spoorlijn, het rampoenbeleid van CDA/PvdA zet nog even door: het rekeningrijden is in zicht.
Nu is er niets tegen rekeningrijden. Alleen wie stelt de hoogte van de rekening vast?
Vandaar de enthousiaste reactie van de Belgen om ook daar het niet aanwezige geld van de burgers weg te halen.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 14 november 2009 om 16:36.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 16:31   #53
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
In de VS zou Ter Horst volledig door de worstmachine zijn gehaald met haar onwettige praktijken, meer nog, ze zou daar direct zijn ontheven van haar post.
.
Amerika als voorbeeld? Excuse me!

Bush die op 9/11 Amerika bombardeert met zijn 'vaporised planes' en geen haan die daarnaar kraait.

Americans, scared shitless of their own government?

Amerika als voorbeeld?
I don't think so!
Oud 4 december 2009, 14:36   #54
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Zij moeten toch eenmaal steeds de andere kant opkijken!

Citaat:
Declaraties politietop schokken Kamer

Politieagenten krijgen maximaal 250 euro toeslag per maand voor piketdiensten, hun bazen soms vier keer zo veel. © ANP
reacties (9) print stuur artikel door Gerelateerde artikelen
Minister schrikt van politie-declaraties

Diverse Kamerleden zijn geschrokken van het declaratiegedrag van de politietop en eisen snel opheldering van PvdA-minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken.

Korpschefs van de Nederlandse politie ontvangen bovenop hun salaris soms opvallend hoge vergoedingen voor onder meer het draaien van piketdiensten en voor hun woningen. Dat blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws naar het factureer- en declaratiegedrag van Nederlandse politiecommissarissen.

Zo ontvangt de plaatsvervangend korpschef van Amsterdam, Cor Gorissen, jaarlijks bijna 12.000 euro voor het draaien van piketdiensten, waarbij hij 24 uur per dag bereikbaar moet zijn. „Dat is werkelijk van de knotsen”, zei Han Busker, voorzitter van de Nederlandse Politiebond, gisteren in de uitzending van RTL Nieuws. „Zeker in verhouding tot politieagenten, onze leden, die maar een euro bruto per uur vergoedt krijgen, met een maximum van 250 euro per maand.” De meeste korpschefs krijgen een piketvergoeding van een paar duizend euro per jaar.
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland...ken_Kamer.html
Oud 4 december 2009, 14:43   #55
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De Belgische staat werkt ongeveer hetzelfde als de Maffia, we zullen beschermingsgeld betalen, of alles word ons afgenomen. Eigenlijk, de meeste "staatsvormen" werken zo.
Dat is inderdaad de essentie van een staat, op die manier is het begrip "staat" ontstaan. Gewapende mannen die in hun levensonderhoud voorzagen doordat de brave ambachtslui hen betaalden om voor bescherming te zorgen.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 14:48   #56
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zij moeten toch eenmaal steeds de andere kant opkijken!

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland...ken_Kamer.html

Dus een gewone agent krijgt 250 euro per maand, een korpsoverste 1000 ?

Dat is een inkomensverschil tussen de hoogste en de laagste te vermenigvuldigen met factor 4 (de chaf krijgt 4 x meer dan de onderste ondergeschikte).

Welnu ik zou wensen dat deze formule wereldwijd de norm werd :
het allerlaagste loon is momenteel zo'n 0,80 euro per dag - dus laten we het allerhoogste inkomen begroten op 4 x dit inkomen dwz. 2,4 euro per dag !

Ik voorzie een absoluut instorten van prijzen, zodat de koopkracht van deze inkomens "new style" meteen een opwaardering van de laagste inkomens met zich zal brengen...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2009, 16:36   #57
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog Joost Bekijk bericht
Als ik ergens een hekel is het een rassen discussie met betrekking tot superioriteit.
Het loopt toch weer op hetzelfde uit en elke keer een stel gare neo-nazi's en andere dommig volk dat met elkaar op de vuist gaat en niet beseffen hoe dom ze zijn.

Hallo alleen de Arawak indianen die nagenoeg uitgeroeid zijn hebben recht van spreken.

Ben jij ook een van de vele Stillen hier?
Oud 4 december 2009, 17:04   #58
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

In drugs handelende politie die ons beschermt tegen drugshandel!

Citaat:
Twee Brusselse agenten aangehouden voor drugshandel

HLN update Het Brusselse parket bevestigt dat twee inspecteurs van de politiezone Brussel-West (Molenbeek, Koekelberg, Ganshoren, Jette en Sint-Agatha-Berchem) aangehouden zijn voor het bezit, het gebruik en de verkoop van cocaïne. Het gaat telkens wel om kleine hoeveelheden, zo laat parketwoordvoerder Jos Colpin weten.

De vrouw werd al op 27 november aangehouden en haar aanhouding werd door de raadkamer bevestigd. Haar mannelijke collega werd maandag aangehouden en verschijnt vrijdag voor de raadkamer. Een derde agente werd opgepakt, maar werd niet aangehouden. (belga/adv)
02/12/09 15u34
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...gshandel.dhtml
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be