Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 november 2009, 23:26   #41
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Hierin treed ik je overigens volledig bij.

Het bevalt de overheden maar niets, die "vrijheid" van meningsuiting.
misbruik van vrijheid van meningsuiting.
het is maar normaal dat een democratische samenleving erop toeziet dat de democratische waarden het hoogste goed blijven. vrijheid van meningsuiting wil niét zeggen dat je zomaar kan verkondigen wat je wil. democratie gelijkstellen aan totale vrijheid is een fout die meestal gemaakt wordt door mensen die totaal geen notie hebben van wat een democratische samenleving inhoudt, die nooit in één geleefd hebben. beperkingen betekenen niet per sé dat er geen democratie meer is. ter info: belgië heeft de meest beperkte vrijheid van meningsuiting van de westerse wereld. beperkingen opleggen zijn tot nu toe het enige mogelijke antwoord van de democratie op het verspreiden van haat. is dat een fijne gedachte? neen maar het is wel nodig.

mensen die helemaal geen uitstaans hebben met het concept "democratie" die de democratie misbruiken om zo zelf aan de macht te komen, daar moet tegen ingegaan worden!
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2009, 23:27   #42
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
...met belastinggeld van de werkende burger, waar jij zo'n afkeer en minachting voor hebt ...de 'gewone, werkende burger', waarvan jij zo'n afkeer hebt
Hekel? Integendeel:

Citaat:
Ach de upside van een lethargische middenklasse is dat de problemen doorwoekeren en dat de Staat Belgie zoals die nu bestaat steeds zichtbaarder moreel failliet raakt.

Zelf zie ik dat als voordeel.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 06:26   #43
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Die hebben de keuze zelf gemaakt en vallen niet onder de categorie van Egmond - onderdrukking, mensenhandel, gedwongen prostitutie, minderwaardige positie, verkocht door hun vaders of broers e.d.m.

Deze draad gaat overigens over beter toezicht op marokko.nl - ze hebben beloofd dat ze binnen het uur de 'haatzaaiende en/of racistische uitspraken' zouden verwijderen - want het gaat 'Shouf Shouf Subsidie'.
...maar euh - die mensen doen dat toch helemaal niet - zijn vast blokkers die zich daar tussen nestelen om wat haat te zaaien, wat racistisch te gaan zitten doen om die gasten een slechte naam te bezorgen!
Op dit forum worden de racistische uitspraken zelfs niet verwijderd; zolang het niet aanzetten tot/ oproepen tot racisme is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 06:50   #44
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Op dit forum worden de racistische uitspraken zelfs niet verwijderd; zolang het niet aanzetten tot/ oproepen tot racisme is.
Hier heb je wel een punt, maar waar de mensen voor�*l tegen zijn is het feit dat Marokko.nl, ondanks de vunzigheden daar aanwezig, door de overheid gesubsidieerd wordt puur uit misplaatste knuffelmentaliteit �* la 'het zijn de zwakkeren der maatschappij'.
Politics.be, daarentegen, bestaat uit puur vrijwilligerswerk en wordt met eigen geld in stand gehouden.

Daarnaast vind ik dat racisme tot op een zekere graad overal aanwezig is en zeker niet door een 'politiek correcte' Raad der Beroert fanatiek bestreden dient te worden. Veel door dom-linkse geitenwollensokkers racistisch bestempelde praat wordt immers ook onder interculturele vrienden verkocht.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 november 2009 om 06:51.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 10:49   #45
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Hier heb je wel een punt, maar waar de mensen voor�*l tegen zijn is het feit dat Marokko.nl, ondanks de vunzigheden daar aanwezig, door de overheid gesubsidieerd wordt puur uit misplaatste knuffelmentaliteit �* la 'het zijn de zwakkeren der maatschappij'.

Nee hoor. Zeer naief gedacht. De enige reden voor subsidie van de overheid is het verkrijgen van controle en invloed door die overheid.
Oud 3 november 2009, 11:16   #46
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nee hoor. Zeer naief gedacht. De enige reden voor subsidie van de overheid is het verkrijgen van controle en invloed door die overheid.
Subsidies als drukkingsmiddel dus, dat ik daaraan niet heb gedacht.
Oud 3 november 2009, 15:25   #47
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Het lijkt alsof een normale discussie met Hollanders en Vlamingen niet mogelijk is. Ze zijn soms totaal doof voor bepaalde argumenten en reageren als een kudde en niet als individuele personen. Wij hebben hier te doen met de volgende 'Wij hebben het niet geweten' generatie. Zij herhalen wat hun leiders hen dagelijks vertellen over de vermeende wandaden van de 'allochtonen,' net als hoe zij toen leerden om de Joden als een rattenplaag te zien. Oorzaak en gevolg schijnt bij hen niet te leven, hoe bepaalde situaties of conflicten zijn ontstaan. Verder die schaamteloze partijdigheid, zij mogen zwarten en moslims uitschelden en beledigen, zwarten en moslims mogen niets terug zeggen. America mag Iran bedreigen met een invasie, maar Iran mag geen atoombommen maken om zichzelf te beschermen. Het valt mij trouwens ook op dat ook enkele witte Europeanen denken dat men een volgende Holocaust aan het plannen is.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 17:38   #48
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee hoor, het is precies wat Scarabaeida zegt - knuffelbeleid - niks 'controle en invloed' - de Nederlandse overheid hééft trouwens geen controle en invloed op die gemeenschap, de controle en invloed komt uit hun thuisland, nét als in Blg. trouwens.
Voor controle en invloed heeft men het MDI en in Blg. het CGKR - uiteraard niet ten gunste van de 'witte' Vlaming/Nederlander - in het leven geroepen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 19:58   #49
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Persoonlijk geloof ik dat Van Gogh door de BVD is vermoord om de intelligentsia ervan te overtuigen mee te doen met de haatcampagne tegen moslims. Zijn moord leeft niet bij de weldenkende Hollanders omdat iedereen beseft dat Mohammed B. een gek was. Een man bij een moskee zei ooit dat Van Gogh en Bouyeri tot een extreme school van meningsuiting behoorden en elkaar op straat tegenkwamen.

Citaat:
Theo van Gogh nauwelijks herdacht

De gemeente ziet geen reden een bijeenkomst te organiseren om Theo van Gogh te herdenken. Foto GPD
update
AMSTERDAM - Het was een van de belangrijkste gebeurtenissen van de afgelopen jaren, maar desondanks zijn er maandag in Amsterdam nauwelijks herdenkingen van de moord op Theo van Gogh. Die dag is het vijf jaar geleden dat de extremistische moslim Mohammed B. de filmmaker vermoordde in de Linnaeusstraat in Amsterdam-Oost.

De gemeente ziet geen reden een bijeenkomst te organiseren. Martin Verbeet, voorzitter van stadsdeel Oost-Watergraafsmeer, zegt dat hij geen enkel signaal heeft ontvangen dat er behoefte is aan een officiële herdenking. ''Maar als dat wel zo is, kom ik er graag op terug.''
http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMS...herdacht.dhtml

.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 20:26   #50
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Politics.be, daarentegen, bestaat uit puur vrijwilligerswerk en wordt met eigen geld in stand gehouden.

Daarnaast vind ik dat racisme tot op een zekere graad overal aanwezig is en zeker niet door een 'politiek correcte' Raad der Beroert fanatiek bestreden dient te worden. Veel door dom-linkse geitenwollensokkers racistisch bestempelde praat wordt immers ook onder interculturele vrienden verkocht.
Begrijp ik het goed?
Mocht marokko.nl geen subsidies krijgen; dan was er niets aan de hand.
Dan kan ieder op zijn/haar forum vollen bak racistische praat verkopen; en zal de één de ander niets meer verwijten.
Oud 3 november 2009, 21:23   #51
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Persoonlijk geloof ik dat Van Gogh door de BVD is vermoord om de intelligentsia ervan te overtuigen mee te doen met de haatcampagne tegen moslims.
Nee het was Bouyeri.
Maar de Nederlandse witte elite was hier uiteraard wel erg blij mee.

Alhoewel ze Bouyeri nooit zo hebben beloond als Volkert van der Graaf die voor zijn nuttige werk slechts 12 jaar effectief kreeg.

Bouyeri komt nooit meer vrij.
Oud 3 november 2009, 22:52   #52
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Begrijp ik het goed?
Mocht marokko.nl geen subsidies krijgen; dan was er niets aan de hand.
Dan kan ieder op zijn/haar forum vollen bak racistische praat verkopen; en zal de één de ander niets meer verwijten.
Hangt af wat je als racistisch bestempeld, daar zitten nuances in hoor. Voor sommigen valt kritiek op de islam al onder racisme. Ik wil zeggen, dit kan misbruikt worden. Een oproep op geweld is natuurlijk het goorste racisme dat er bestaat.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 3 november 2009 om 22:52.
Oud 3 november 2009, 23:27   #53
de Wandelaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Wordt politics.be/forum ook door de Belgische regering gesubsidieerd?

Ik zie namelijk geen of weinig reclama's. Moet ik daarom met zoveel spoed verdwijnen? Ben ik wat zij in het westen een dissident noemen? Zijn de mensen die mij hier stalken en steeds weer persoonlijk aanvallen in dienst van de Belgische Staat?

Afgeluisterd, gefilmd op de sportschool, gefilmd in mijn daktuin door een camera in een nep-schoorsteen? Zoiets als ze gebruiken bij het maken van dierendocumentaires: een camera in een boomstronk. Tot drie maal toe benaderd door 'acteurs' op straat om iets uit te lokken? Achtervolgt door de politie die mij liet weten dat ik 'altijd chic gekleed ga' wat inderdaad het geval is met cashmere truien, brogue's en altijd fijne leren handschoenen. Achtervolgt in de bibliotheek door een Officier van Justitie met camerabril terwijl ik een toneelstuk schrijf? Psychiaters met z'n tweeën achter mij in de bibliotheek die een rapport van mij moeten maken. Want in Nederland gebruikt men psychiatrie als een vorm van extra justitiele vervolging. Hier telt ook alleen wat er in de dossiers over je staat, niet wat jezelf te melden hebt. Allemaal staatskosten om arme moi?

Het enige waar men bezwaar tegen kan maken zijn mijn geschriften en mijn theorie blauw bloed is zwart bloed (1500-1789)
www.mijnwoordenboek.nl/.../vervolgingswaanzin

Laatst gewijzigd door de Wandelaar : 3 november 2009 om 23:28.
de Wandelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 23:38   #54
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het lijkt alsof een normale discussie met Hollanders en Vlamingen niet mogelijk is. Ze zijn soms totaal doof voor bepaalde argumenten en reageren als een kudde en niet als individuele personen. Wij hebben hier te doen met de volgende 'Wij hebben het niet geweten' generatie. Zij herhalen wat hun leiders hen dagelijks vertellen over de vermeende wandaden van de 'allochtonen,' net als hoe zij toen leerden om de Joden als een rattenplaag te zien. Oorzaak en gevolg schijnt bij hen niet te leven, hoe bepaalde situaties of conflicten zijn ontstaan. Verder die schaamteloze partijdigheid, zij mogen zwarten en moslims uitschelden en beledigen, zwarten en moslims mogen niets terug zeggen. America mag Iran bedreigen met een invasie, maar Iran mag geen atoombommen maken om zichzelf te beschermen. Het valt mij trouwens ook op dat ook enkele witte Europeanen denken dat men een volgende Holocaust aan het plannen is.
Daar zit iets in.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 06:49   #55
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hangt af wat je als racistisch bestempeld, daar zitten nuances in hoor. Voor sommigen valt kritiek op de islam al onder racisme. Ik wil zeggen, dit kan misbruikt worden. Een oproep op geweld is natuurlijk het goorste racisme dat er bestaat.
Dit
"Als ik er niet in slaag om iemand te benaderen in zijn menselijke
eigenheid, als ik hem alleen of voornamelijk beoordeel op kenmerken die
hij deelt met een groep die ik in haar globaliteit of vereer of misprijs, ben
ik racist."
geeft weer wat ik als racisme bestempel.
Oud 4 november 2009, 07:11   #56
Niitakayama Nobore
Banneling

Standaard

Citaat:
Persoonlijk geloof ik dat Van Gogh door de BVD is vermoord om de intelligentsia ervan te overtuigen mee te doen met de haatcampagne tegen moslims.
De hetze tegen de mohamet-cartoons, compleet met afgefikte ambassades, was dat ook opgezet spel volgens jou?
Niitakayama Nobore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 07:12   #57
Niitakayama Nobore
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik help je het hopen.
Niitakayama Nobore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 07:45   #58
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Daar zit iets in.
nog iets waar iets in zit en dat mooi de verhoudingen weergeeft: als egmond als zwarte rondloopt met een t-shirt met de tekst "black power" erop en ik als blanke rondloop met een t-shirt met de tekst "white power" erop, wie gaat er dan van racisme verweten worden? wie zal beschuldigd worden van gevoelens van suprematie?
d�*t, beste egmond, is de realiteit in 2009; je haat tegenover de blanken houdt je vast in het verleden.

jij haalt dingen aan die absoluut juist zijn maar in dezelfde zin maak je je schuldig aan zaken waar je je zélf zo druk om maakt. ontneemt de kracht van de terecht aangehaalde problemen, snap je?
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 07:57   #59
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee het was Bouyeri.
Maar de Nederlandse witte elite was hier uiteraard wel erg blij mee.

Alhoewel ze Bouyeri nooit zo hebben beloond als Volkert van der Graaf die voor zijn nuttige werk slechts 12 jaar effectief kreeg.

Bouyeri nuttig werk?? Een moord om een film?? U zakt bij deze geweldig door de mand!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2009, 10:29   #60
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Bouyeri nuttig werk?? Een moord om een film?? U zakt bij deze geweldig door de mand!
U kunt wel lezen, maar kunt u ook begrijpend lezen?

Nuttig voor de Nederlandse witte elite. Of wilde u dat ontkennen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be