![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() En die Chartreuse?
Wat staat daar nu, een bos, oude fabrieken? Wat voor een wijk is dat: villa's of een achtergestelde buurt? Ik heb nog vaag de naam Chartreuse horen noemen maar eigenlijk ben ik er nooit door gereden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cercle is de ploeg van tstad. ![]() En ja,als je dan een nieuw stadion zet dan moet er alles op en aan zijn,commercieel vlak is heel belangrijk natuurlijk,das in engeland ook zo zenne en in spanje zoals in barcelona. Men wil wel dat investeerders veel geld inpompen maar niks hebben om er munt uit te slaan?Tja,zo werkt het niet zenne. Laatst gewijzigd door Marlboro : 3 november 2009 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of om het met de woorden van Urbanus te zeggen.: "Leute voor de meute".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://maps.google.be/maps?rlz=1C1GG...N&hl=nl&tab=wl Vlak in de buurt overigens van de vorige locatie. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 3 november 2009 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() Bedankt.
Zijn de groenen en lappersforters al in actie geschoten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niets van gehoord maar dat is wellicht stilte voor de storm. De enigste groene die ik al heb gehoord is Pol Vandendriessche.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: is dat stadion nodig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Club wel en die kunnen het weten want ze zouden er één voor niets krijgen. Het enigste wat Brugge moest geven was een grote parking en 40.000m handelsruimte.
Nu los daarvan denk ik wel dat Club makkelijk tot 40.000 supporters zou kunnen halen op topwedstrijden wat een pak meer is dan vandaag. Een ander probleem in Brugge is mobiliteit. Mocht u eens passeren in Sint-Andries als de club speelt dan zou je weten waarover ik het heb. (Aan de andere kant heb je in Engeland stadions die 60.000 man ontvangen en quasi midden in de stad liggen.) http://maps.google.be/maps?rlz=1C1GG...N&hl=nl&tab=wl Stel je voor dat je hier woont. Ieder weekend 60.000 man over straat. ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 3 november 2009 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ik ga u eens zeggen waarom dat nodig is al zeg ik er op voorhand bij dat mensen die voetbal haten dit toch nooit gaan snappen maar soit.
Een groter stadion wil zeggen er meer inkomsten zullen zijn. Nu kunnen wij nooit onze beste spelers behouden en kunnen we zoals iedereen weet gewoonweg op geen enkel vlak nog mee met de grote clubs,zelfs ploegskes waar belgische ploegen vroeger makkelijk tegen wonnen kunnen ze nu nog nauwelijks tegen winnen. De kloof is enorm groot geworden,te groot en dat is een ramp voor het voetbal hier. Als we terug mee willen doen en dat zal niet zomaar op 123 gaan dan moeten we onze stadions vergroten en moeten er allerlei manieren gevonden worden om meer inkomsten te krijgen. Waarom denk je ze nu play offs invoeren?Tuurlijk,kassa kassa want er zijn meer wedstrijden maar op deze manier meer mogelijkheden dus voor de clubs of toch voor de belangrijkste clubs. Vergeet niet;een groter stadion is dus meer volk maar ook meer merchandise inkomsten en dergelijke meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is nooit het stadium op zich geweest maar de financiering door 40.000m handelszaken. Als je ziet hoe leeg de parking van B-Park is op sommige dagen heb ik daar toch mijn bedenkingen er bij. Ok het begint te beteren maar toch. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 3 november 2009 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit is;als je ziet bij man united dat stadion altijd vol zit en er meer dan 67000 mensen zitten dan is het ook makkelijker om goede spelers binnen te halen en hogere lonen uit te betalen en ook de merchandise ligt veel hoger dan bij bv cl brugge en anderlecht en gent enz.... Hoe meer volk dus hoe meer inkomsten + meer merchandise en drinken en aan eten en ga zo maar verder. De lonen inperken is niet meteen bij ons de oplossing dus ![]() Het probleem bij bepaalde clubs is gewoon het wanbeheer niet meer en minder dan dat. Gent heeft dit ook nog gedaan;ze hadden een zeer goeie ploeg maar ze betaalden te hoge lonen terwijl ze dit in feite nooit konden betalen,dit is gewoon wanbeheer,nu is dit bv al veel beter met ivan de witte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voornaamste bron van inkomsten zijn TV rechten (en voor een paar clubs de merchandising). Dat zal nooit fundamenteel veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste;voor een paar clubs?Heb je gezien hoeveel toeschouwers er zelfs in 2 en 3de klassa komen kijken in engeland? De stadions in de meeste landen in eerste zitten meestal goed vol zenne,deze hebben allen goede inkomsten aan mechandise. |
|
![]() |
![]() |