Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Is een huis verhuren zonder beerput huisjesmelkerij ?
Ja 6 35,29%
Nee 11 64,71%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2009, 15:26   #41
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Tsk... wat zou Babs hiervan zeggen?
'k zal het haar vragen.

Ze heeft even meegelezen, en het monkellachje was verleidelijk.

Ik denk dat er andere foto's op't menu gaan staan.

Oud 7 december 2009, 09:11   #42
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
'k zal het haar vragen.

Ze heeft even meegelezen, en het monkellachje was verleidelijk.

Ik denk dat er andere foto's op't menu gaan staan.

Bericht aan Babs :
maddox heeft mij een pb gestuurd waarin hij de indruk wekt een triootje te willen met mij en mijn jonge slanke Surinaamse huurster
Oud 7 december 2009, 09:46   #43
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Ik verhuur hier nog een huisje , destijds geerfd .
De bewoonster vertrekt na lange tijd .
Vroeg ze aan mij , in het contract staat dat ik de sceptische put moet legen maar ik vind hem niet
Ik doorzoek heel dat huis , niets te zien behoudens een klein putdekseltje , doe ik dat open en wat zag ik daar
Niets
Behoudens wat steengruis en beton , die beerput was toegegoten
Waar loopt die stront dan naartoe
Het verhuren van een huis zonder septische put of beerput is zelfs niet verboden.

Met het huidige rioleringssysteem is het zelfs noodzakelijk dat er veel huizen zonder septische/beerput zijn.

Vele oude septische putten zijn trouwens niet meer dan opvangplaatsen waar het vocht in de grond verdwijnt en de rest rustig ligt te vergaan.
Deze putten mogen NOOIT geledigd worden.
In steden is het zelfs heel normaal dat er geen put aanwezig is, alles is direct op de riool aangesloten.

Gedenk de dubbele rioleringen die men aan het aanleggen is; 1 voor regenwater en 1 voor de beer en andere huishoudelijk afval.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 10:42   #44
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Aha , nu snap ik het .
Ik verhuur hier nog een huis , enfin , ik kocht de bouwgrond als speculatie , het krot dat er nog op stond heb ik tenslotte verhuurt , ze bleven maar zagen om erin te mogen wonen voor 250 Euro.
De eerst huurder wilde een oprit leggen , de oprit bestond toen uit grond in de zomer en slijk in de winter .
De week nadien passeerde ik en wat zag ik
200 vierkante meter steengruis
Ik zei tegen die pipo , weet gij de beerput nog liggen , ja zei die gast en enkele maanden nadien reed hij zich dood
Zei de tweede huurder , die stront gaat ooit naar boven komen , waar zit die beerput , toen kwam de politie en hij moest 2 jaar in den bak.
Tegen de derde huurder , de grootste zuiper van ons dorp , ge moogt het huren maar ge moet die beerput terugvinden , gaf ik hem een pikhouweel , woelde hij heel die oprit om , geen beerput
Maar enfin , het blijkt niet nodig te zijn , ik verstond er mij zelf niet aan dat die beer op 10 jaar tijd niet naar boven is gekomen , ik zal die zuiper zeggen dat hij alles weer mag platwalsen
Oud 7 december 2009, 11:18   #45
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vroeg ze aan mij , in het contract staat dat ik de sceptische put moet legen maar ik vind hem niet
Ik doorzoek heel dat huis , niets te zien behoudens een klein putdekseltje , doe ik dat open en wat zag ik daar
Niets
Kijk eens aan!
Bij u is de situatie dus gewoon zoals bij duizenden andere huizen in ons land. Het mijne bijvoorbeeld. Alles (regenwater, afvalwater en wc) recht in't riool. Niks put. Niks leegmaken. Handig.

Het feit dat ge geld vraagt voor het ledigen van een niet-bestaande beerput maakt u echter toch nog wel tot een huisjesmelker.
Oud 7 december 2009, 11:57   #46
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bericht aan Babs :
maddox heeft mij een pb gestuurd waarin hij de indruk wekt een triootje te willen met mij en mijn jonge slanke Surinaamse huurster
Je maakt een vergissing, een triootje met jouw Surinaamse huurster en Babs zou me eerder liggen.
Ik hou er niet zo van sloppy seconds.
Oud 7 december 2009, 12:59   #47
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Kijk eens aan!
Bij u is de situatie dus gewoon zoals bij duizenden andere huizen in ons land. Het mijne bijvoorbeeld. Alles (regenwater, afvalwater en wc) recht in't riool. Niks put. Niks leegmaken. Handig.

Het feit dat ge geld vraagt voor het ledigen van een niet-bestaande beerput maakt u echter toch nog wel tot een huisjesmelker.
Hahahawoehaargh , ge brengt mij op ideen
Contract is contract , als ze de beerput niet leegt met steengruis en al krijgt ze haar borg niet terug , ik pas de regeltjes stipt toe
Oud 7 december 2009, 13:01   #48
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je maakt een vergissing, een triootje met jouw Surinaamse huurster en Babs zou me eerder liggen.
Ik hou er niet zo van sloppy seconds.
Raf heeft mij ook al een pb gestuurd , die wil ook meedoen zolang er genoeg mannen bij zijn betrokken

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 7 december 2009 om 13:01.
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2009, 17:25   #49
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Raf heeft mij ook al een pb gestuurd , die wil ook meedoen zolang er genoeg mannen bij zijn betrokken
Nog niet geprobeerd moet ik zeggen. Wie weet....
Ik hoop dat U niet allergisch bent aan latex en glijmiddel.

BABS! Het wordt een multisexueel feestje blijkbaar, daar bij die Sydrome.

(ik moet haar toch eens vragen zelf te antwoorden hier)

Laatst gewijzigd door maddox : 7 december 2009 om 17:25.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 07:27   #50
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hahahawoehaargh , ge brengt mij op ideen
Contract is contract , als ze de beerput niet leegt met steengruis en al krijgt ze haar borg niet terug , ik pas de regeltjes stipt toe
Zie dan maar dat je haar geen schadevergoeding moet betalen, omdat JIJ haar geen ledige beerput hebt bezorgt toen je eigenaar werd.
Oud 8 december 2009, 07:35   #51
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aha , nu snap ik het .
Ik verhuur hier nog een huis , enfin , ik kocht de bouwgrond als speculatie , het krot dat er nog op stond heb ik tenslotte verhuurt , ze bleven maar zagen om erin te mogen wonen voor 250 Euro.
De eerst huurder wilde een oprit leggen , de oprit bestond toen uit grond in de zomer en slijk in de winter .
Ik zei tegen die pipo , weet gij de beerput nog liggen , ja zei die gast en enkele maanden nadien reed hij zich dood
Zei de tweede huurder , die stront gaat ooit naar boven komen , waar zit die beerput , toen kwam de politie en hij moest 2 jaar in den bak.
Tegen de derde huurder , de grootste zuiper van ons dorp , ge moogt het huren maar ge moet die beerput terugvinden , gaf ik hem een pikhouweel , woelde hij heel die oprit om , geen beerput
Maar enfin , het blijkt niet nodig te zijn , ik verstond er mij zelf niet aan dat die beer op 10 jaar tijd niet naar boven is gekomen , ik zal die zuiper zeggen dat hij alles weer mag platwalsen
Waarschijnlijk heeft dat huis geen beerput, maar een sterfput en die zitten normaal niet verder dan 1 meter van het huis.
Als er wel een beerput is, kan die goed dienst doen als fundatie voor een bijgebouwtje en daar onder steken

Jij bent dus de pipo, want je hebt zelf een geld aan een pikhouweel uitgegeven voor iets dat totaal niet nodig is en je hele oprit laten vernielen voor iets dat waarschijnlijk gewoon achter het huisje ligt, kort tegen de keuken en de wc.
Oud 8 december 2009, 07:37   #52
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Waarschijnlijk heeft dat huis geen beerput, maar een sterfput en die zitten normaal niet verder dan 1 meter van het huis.
Als er wel een beerput is, kan die goed dienst doen als fundatie voor een bijgebouwtje en daar onder steken

Jij bent dus de pipo, want je hebt zelf een geld aan een pikhouweel uitgegeven voor iets dat totaal niet nodig is en je hele oprit laten vernielen voor iets dat waarschijnlijk gewoon achter het huisje ligt, kort tegen de keuken en de wc.
Misschien vind hij nog lijken van de 2de huurder

Laatst gewijzigd door Dronkoers : 8 december 2009 om 07:37.
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 09:43   #53
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niets
Gewoon het riool in he, ...

sommige gaan rechtstreeks het riool in, andere gaan eerst naar een sceptische put die een overloop heeft naar het riool, ...

probleem opgelost,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 09:48   #54
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn huis zonder beerput is verhuurt , kandidaten genoeg , met die nieuwe huurwet staan er duizenden op straat , maar betrouwbare ho maar .
Moeten ze loonbriefje en telefoonnummer huidige verhuurder meebrengen , toevallig vergeten ze dat steeds
Verhuurt aan een jonge slanke Surinaamse , zei ze tegen mij ; als huisje is voor mij af en toe iets speciaal doen en ze trok een oogje naar mij
Ben ik geen geile verhuurder

Da iets speciaals, kan ook een gebakken banaan zijn he, ...
Oud 8 december 2009, 09:52   #55
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aha , nu snap ik het .
gij hebt wel sjans met uw huurders...
Oud 8 december 2009, 14:09   #56
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog niet geprobeerd moet ik zeggen. Wie weet....
Ik hoop dat U niet allergisch bent aan latex en glijmiddel.

BABS! Het wordt een multisexueel feestje blijkbaar, daar bij die Sydrome.

(ik moet haar toch eens vragen zelf te antwoorden hier)
Ons bed staat nu al op instorten...
Oud 8 december 2009, 15:05   #57
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth Bekijk bericht
Ons bed staat nu al op instorten...
Maar het mijne niet .
Ook Vanessa ( die Surinaamse ) en Kirsten ( mijn vriendin ) komen.
Ook jij bent van harte welkom Babs

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 8 december 2009 om 15:12.
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 15:12   #58
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Hela , die 3 vorige huurders zeiden allemaal zelf dat de stront naar boven ging komen.
En daarbij , die zuiper heeft tenminste eens goed gewerkt , ge moest hem zien zweten
Nu heb ik een walsrol geleend , de zuiper dient alles in de oorspronkelijke staat te herstellen , niemand behoudens de leden alhier kan bewijzen wat ik hem heb opgedragen en niemand weet waar hij woont , zijn contract is duidelijk , alles dient in de oorspronkelijke staat te blijven
Oud 8 december 2009, 15:17   #59
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Misschien vind hij nog lijken van de 2de huurder
Van de eerst wel , het gerucht deed de ronde dat hij ooit een moord had gepleegd , en inderdaad, die pipo had 20 jaar geleden zijn vrouw vermoord.
Hij werd 56 jaar , zat daarvan effectief 18 jaar binnen voor diverse feiten.
Wist ik echter pas na zijn dood , het was een inwijkeling waarvan we eerst niets wisten .
Maar hij heeft steeds zijn 250 Euro huur betaald , tot zijn dood

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be