![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Is een huis verhuren zonder beerput huisjesmelkerij ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 35,29% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 64,71% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k zal het haar vragen.
Ze heeft even meegelezen, en het monkellachje was verleidelijk. Ik denk dat er andere foto's op't menu gaan staan. ![]() ![]()
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maddox heeft mij een pb gestuurd waarin hij de indruk wekt een triootje te willen met mij en mijn jonge slanke Surinaamse huurster ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het huidige rioleringssysteem is het zelfs noodzakelijk dat er veel huizen zonder septische/beerput zijn. Vele oude septische putten zijn trouwens niet meer dan opvangplaatsen waar het vocht in de grond verdwijnt en de rest rustig ligt te vergaan. Deze putten mogen NOOIT geledigd worden. In steden is het zelfs heel normaal dat er geen put aanwezig is, alles is direct op de riool aangesloten. Gedenk de dubbele rioleringen die men aan het aanleggen is; 1 voor regenwater en 1 voor de beer en andere huishoudelijk afval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aha , nu snap ik het .
Ik verhuur hier nog een huis , enfin , ik kocht de bouwgrond als speculatie , het krot dat er nog op stond heb ik tenslotte verhuurt , ze bleven maar zagen om erin te mogen wonen ![]() De eerst huurder wilde een oprit leggen , de oprit bestond toen uit grond in de zomer en slijk in de winter . De week nadien passeerde ik en wat zag ik ![]() 200 vierkante meter steengruis ![]() Ik zei tegen die pipo , weet gij de beerput nog liggen , ja zei die gast en enkele maanden nadien reed hij zich dood ![]() Zei de tweede huurder , die stront gaat ooit naar boven komen , waar zit die beerput , toen kwam de politie en hij moest 2 jaar in den bak. Tegen de derde huurder , de grootste zuiper van ons dorp , ge moogt het huren maar ge moet die beerput terugvinden , gaf ik hem een pikhouweel , woelde hij heel die oprit om , geen beerput ![]() Maar enfin , het blijkt niet nodig te zijn , ik verstond er mij zelf niet aan dat die beer op 10 jaar tijd niet naar boven is gekomen , ik zal die zuiper zeggen dat hij alles weer mag platwalsen ![]()
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij u is de situatie dus gewoon zoals bij duizenden andere huizen in ons land. Het mijne bijvoorbeeld. Alles (regenwater, afvalwater en wc) recht in't riool. Niks put. Niks leegmaken. Handig. Het feit dat ge geld vraagt voor het ledigen van een niet-bestaande beerput maakt u echter toch nog wel tot een huisjesmelker.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou er niet zo van sloppy seconds.
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Contract is contract , als ze de beerput niet leegt met steengruis en al krijgt ze haar borg niet terug , ik pas de regeltjes stipt toe ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 7 december 2009 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat U niet allergisch bent aan latex en glijmiddel. BABS! Het wordt een multisexueel feestje blijkbaar, daar bij die Sydrome. (ik moet haar toch eens vragen zelf te antwoorden hier)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 7 december 2009 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie dan maar dat je haar geen schadevergoeding moet betalen, omdat JIJ haar geen ledige beerput hebt bezorgt toen je eigenaar werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er wel een beerput is, kan die goed dienst doen als fundatie voor een bijgebouwtje en daar onder steken Jij bent dus de pipo, want je hebt zelf een geld aan een pikhouweel uitgegeven voor iets dat totaal niet nodig is en je hele oprit laten vernielen voor iets dat waarschijnlijk gewoon achter het huisje ligt, kort tegen de keuken en de wc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 8 december 2009 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sommige gaan rechtstreeks het riool in, andere gaan eerst naar een sceptische put die een overloop heeft naar het riool, ... probleem opgelost, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da iets speciaals, kan ook een gebakken banaan zijn he, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar het mijne niet .
Ook Vanessa ( die Surinaamse ) en Kirsten ( mijn vriendin ) komen. Ook jij bent van harte welkom Babs ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 8 december 2009 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En daarbij , die zuiper heeft tenminste eens goed gewerkt , ge moest hem zien zweten ![]() Nu heb ik een walsrol geleend , de zuiper dient alles in de oorspronkelijke staat te herstellen , niemand behoudens de leden alhier kan bewijzen wat ik hem heb opgedragen en niemand weet waar hij woont , zijn contract is duidelijk , alles dient in de oorspronkelijke staat te blijven ![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Van de eerst wel , het gerucht deed de ronde dat hij ooit een moord had gepleegd , en inderdaad, die pipo had 20 jaar geleden zijn vrouw vermoord.
Hij werd 56 jaar , zat daarvan effectief 18 jaar binnen voor diverse feiten. Wist ik echter pas na zijn dood , het was een inwijkeling waarvan we eerst niets wisten . Maar hij heeft steeds zijn 250 Euro huur betaald , tot zijn dood ![]()