![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Adjudant in het leger ? Cipier ? Bendeleider ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tot als je er eens zo ééntje serieus ineentrapt en slaagt, dat de stukken er af vliegen en het bloed tot op de muren spettert ![]() Je zult dat wel zien de dag dat je het meemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Helemaal niet. Je hebt enkel een grote mond omdat de flikken vandaag minder rechten hebben dan vroeger. NIET omdat jij moediger bent als je voorgangers. Snap je het verschil ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Het ging over het feit dat mensen in het algemeen gezagsfiguren om een of andere socio-psychologische reden niet meer aanvaarden. Uw kringspier zal zich misschien nog koest houden bij het zien van een gezagsfiguur (waarschijnlijk door uw opvoeding ![]() Daar draait het om. Mensen waren vroeger gewoon simpelder en aanvaarden dingen gemakkelijker door gebrek aan referentiekader. Maar laat mij raden: u kan mooi uitleggen waarom u de mentaliteit van de mensen vroeger juist slimmer vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() En als mensen dan niet anders zijn, volgens u. Waarom is het beleid dan veranderd? Moeten weeral die vuile linksen zijn zeker? ![]() Het is gewoon een feit dat mensen anders zijn dan vroeger, mensen zijn bijvoorbeeld niet zo inteelterig meer als toen. Dat zegt zelfs mijn katholieke pilaarbijtende grootmoeder. Laatst gewijzigd door Bhairav : 3 november 2009 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Wandelaar: http://www.youtube.com/watch?v=oy8YcB7FaYY
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En wat de " inteelt " betreft : ik ben zelf met een vrouw " uit den vreemde " getrouwd, mijn moeder is afkomstig uit Nederland , langs vaderkant zit er een Engelse zeeman in de familie. Dus dat zal nogal meevallen dus... ![]() Antwerpen is trouwens een stad waar je weinig door inteelt gedegenereerde mensen zult aantreffen , of het zou dan onder de laatst aangekomen groepen vreemdelingen moeten zijn, die inderdaad sterk de neiging hebben om onder elkaar te trouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Muziek, seks; politiek...vul maar in. En wat men gewoon is wekt geen andere gevoelens op hé?
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Dus de mensen dan maar terug met kunstmatige oogkleppen opvoeden zodat zij terug gezag klakkeloos aanvaarden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou terug een jarenlange strijd worden tussen rebelse jongeren en volgzame islam fanaten. t' is een voorbeeld maar geen onmogelijk vb.
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t' is niet voor de lol dat ze overal hun troepen stationeren om het tegen te houden he?
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() Docent, én daarnaast bendeleider als hobby.
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten toch op iemand kunnen schieten hé, we zijn nu eenmaal nogal gewelddadig opgegroeid.
De jeugd vind wel van zichzelf dat ze agressief zijn, maar die zijn op hun beurt toch maar volgzame goedzakken. Voor hun is alles goed.
![]() |
#60 |
|
![]() Gij zijt als ouwe zak of gleuf dan weer helemaal vrijgevochten en helemaal geen nekhijger.
|
![]() |
![]() |