![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morele eerlijkheid, zegt dat u nog iets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 november 2009 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is het inderdaad. Kijk maar naar het bericht in de OP. Het gaat daar precies om moslimkinderen die die nonsens van een imam/koran overnemen, en daardoor kinderen van een ander geloof actief gaan pesten op school. Andersom is dat niet het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar weet jij geen kl.... vanaf, omdat je amper daarmee geconfronteerd bent, helemaal niet weet in welke mate dit gangbare praktijken zijn onder traditionele moslims, dus hou voor een keer is je niet ter zake doende commentaar voor je, betweter! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En om maar niet te spreken van de Belgische volwassenen die in voetbalstadions zwarte voetballers beledigen met APENGELUIDEN. nee nee je hebt gelijk, Belgen pesten niet, het zijn enkel moslimkinderen die pesten. schamelijk van het laatste nieuws om dit als WERELDNIEUWS te publiceren, en nog schamelijker van domme mensen om hierin op te gaan, kritisch nadenken is alleszins niet voor iedereen weggelegd !! Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 15 november 2009 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet jij dat? Was jij daar bij?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Hier zijn het eerder de ouders van die "christenkinderen" die druk uitoefenen op schooldirecties om hoofddoekjes te verbieden: die druk gaat uit van volwassenen, niet van kinderen. Even erg pesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Staar je niet zo blind op moslims en wat ze verkeerd kunnen doen of denken. Moslims ook zeggen en doen soms domme dingen, maar niet alleen moslims.
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 november 2009 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Niet het verbieden is pesterij, wel de druk vanuit de moslimgemeenschap om hem te dragen is een pesterij. Vraag maar aan de dames in het M.O. die geenszins de mogelijkheid hebben om hem af te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De voorbeelden die je geeft zijn echt, maar wat zou dat? Alle heilige boeken hebben zulke teksten erin staan. Niemand is een uitzondering, dus met andere woorden: het doet er niet toe dat alle boeken ze hebben. Wat er toe doet is wat hier gebeurd is en hoe dat zal aangepakt worden.
Laatst gewijzigd door Nexer : 15 november 2009 om 19:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit moet "buitenlands nieuws" voorstellen! Welke artikels besteed HLN dan bijvoorbeeld aan de ontwikkelingen in Honduras? Het is duidelijk dat dit blad alleen nog brengt; wat haar lezers willen; en aan het aantal reacties te zien; is dit zowat het belangrijkste nieuws van de dag. Wereldschokkend! |
|
![]() |
![]() |