![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Met vrouwen kunnen omgaan".... als ik me niet vergis woon jij in de States... ik heb daar ook gewoond... in NYC... mooie vrouwen maar verschrikkelijk gecomplexeerd, te veel noten op hun zang en als "het" er op aankomt heel zwak... En ik vergat nog te zeggen: als ge te veel last van uw hormonen hebt, krijgt ge nog last met die amerikaanse vrouwen ook... een verkeerde opmerking op het werk, of een te scheve mop en ge hebt een proces aan uw broek... Bovendien zijn de schoonheden daar vooral op uw centen uit... En ze zijn dan nog héél veeleisend over uw voorkomen ook... wat het vervrouwelijken van de mannen in de hand werkt... Neen, geef mij maar een echte russin...
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]() de perfecte combinatie:
![]() ![]() http://www.imdb.com/name/nm0043855/ Ingredienten: 50% Nederlands 8) 25% Japans 25% Welsh(van Wales)
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() 100% limburgs
![]() ![]() 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zijn de Amerikanen het knapste volk, zowel de mannen als de vrouwen:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb het al eens eerder gezegd in de rubriek over Britney Spears: de mooiste vrouwen vind je in de Veldstraat te Gent als het goed weer is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() In de Veldstraat, de vuile kapitalistische zondaars!
![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nee, de kapitalistische zondaars staan aan het "receiving end"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() En dan nu een ervaringsdeskundige aan het woord : 8)
Schoonste vrouwen : 1. Ukraine (met een (welgevormde) neuslengte) 2. Rusland 3. Tsjechie, Slovakije, Roemenie, Hongarije ex aequo. Om overtuigd te worden volstaat het om op een mooie lente-avond op een terrasje in een van bovenstaande landen te zitten. Opvallend vele vrienden die regelmatig naar bovenstaande landen trokken hielden daar oost-europese echtgenotes aan over. (sommige zegden er zelfs hun verloving met een belgische voor op.) Kwaliteit drijft boven. @straddle, ik denk dat wij (op dit vlak althans) goed overeen zouden komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het valt me op dat de meesten kiezen voor vrouwen die geen courante talen spreken. Ideaal excuus om de blabla achterwege te kunnen laten, en onmiddellijk aan den boemboem te kunnen beginnen?
(misschien een vraagje voor Parcifal, de ervaringsdeskundige?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Geen woorden, maar daden en
"the language of love is universal". Dat is wel duidelijk dacht ik hé. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ik zal het verklappen: ik ben getrouwd men een Russische Oekraiense... en ze heeft meer gemeen met jou politieke overtuigingen dan de mijne... straks moet ik nog gaan oppassen voor jou.... ![]() до свидания!
![]() |