![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is het grootste crapule de luxe ? | |||
criminelen |
![]() ![]() ![]() |
32 | 69,57% |
flikken |
![]() ![]() ![]() |
14 | 30,43% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gehandicapte gevangenen? Ik neem aan fysiek gehandicapte want kan me aannemen dat in Vorst geen mentaal gehandicapte zitten (alhoewel elke crimineel in mijn ogen mentaal gehandicapt is) Waren het dezelfde Brusselse agenten die in Vorst hun boekje te buiten zijn gegaan ook de agenten die een 12 jarig zigeunermeisje hebben kaalgeschoren? En zijn er effectieve bewijzen van deze wandaad ten opzichte van een kind of is het van horen zeggen bij de media beland? Ik ga niet beweren dat alle agentjes heiligen zijn, verre van maar laten we niet vergeten dat heel wat agenten dagelijks hun leven op het spel zetten in onze grootsteden. Dit brengt stress mee maar ook het feit dat criminelen rapper terug vrij zijn vooraleer een agent zijn verslag af heeft brengt de nodige frustraties. Dan moet je weten dat agenten dagelijks worden beledigd en uit gemaakt voor het vuil van de straat en dat men dan kalm moet blijven, ook worden agenten dikwijls uitgedaagd. kortom, al bij al vind ik het niet raar dat sommige agenten eens het noorden verliezen, is dit goed te keuren? neen, maar werken in die omstandigheden is om gek van te worden. Wat criminelen betreft heb ik eigenlijk geen of weinig respect. Als je in dit land in de gevangenis zit heb je het al bont genoeg gemaakt in mijn ogen. Voor de ergste gevangenen moeten we dan ook geen respect hebben en criminelen hoeven geen luxe leventje te krijgen in de gevangenis, op tijd en stond eten en zich kunnen wassen en ene schijtpot is meer als genoeg luxe in mijn ogen. Maar men moet wel een onderscheid maken tussen gevangenen vind ik, iemand die voor ongewapende diefstal zit verdient in mijn ogen een 2de kans maar iemand die voor gewapende overval zit niet! Zo zou men dus ook gevangenissen moeten bouwen, voor criminelen van lichte feiten en dus ook nog geholpen kunnen worden. En een gevangenis voor de zware jongens die er zitten voor gewapende overval, moord, verkrachting, ontvoering, misbruik en mishandeling, doodslag, poging tot moord, mensen die iemand het een pak rammel geeft,... kortom alle feiten waarin een persoon fysiek pijn of lijden of letsel word toegebracht, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom zijt ge nog geen flik , het beroep staat u wel op het lijf geschreven . Ere wie ere toekomt ![]() Als je geen flik bent , wat is je beroep dan wel , het heeft zeker iets met zekerheden te maken , in de trant van , de wet is de wet . Ik ben handelaar en jij ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat "luxeleventje" is ook nogal een van de pot gerukt oordeel: ik zou dat "luxeleventje" niet graag moeten ondergaan en jij ook niet. Indien de berichten in de pers waar zijn, gingen die flikken gewoon misdadig tekeer. Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2009 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Psychopaten , schizofrenen en dergelijk fraais . De kaalschering komt uit HLN 21 november , de meest gelezen Vlaamse krant , ik ga ervan uit dat er een reactie van de politie zou komen moesten de feiten onwaar zijn . Het was trouwens die De Ruyver ( schrijfwijze wellicht verkeerd ) , die onder Verhofstadt iets moest doen met veiligheid die de feiten aanhaalde . Vraag is , waarom gaat iemand bij de politie , om criminaliteit tegen te gaan of om ongestraft criminele feiten te plegen , wetende dat je door het apparaat beschermd wordt ![]() Laat ons wel wezen , op een paar psychopaten als Dutroux na gaan criminelen geen 12-jarige meisjes kaalscheren , bij de politie gebeurt dat wel en hun collega's kijken de andere kant op . Crapule de luxe ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 23 november 2009 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ik heb daar ook eens een maand gezeten. Na een nachtje guantamo ondervraging hadden ze me daar ook verstopt. Nee ik ben die flikken uit die buurt niet genegen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 november 2009 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar toch , die hertog en die xeno hebben iets te zien met de gerechterlijke wereld , maar ze zullen het ons niet komen zeggen ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb een vraagje ![]() ![]() Ik ben ook een paar keer hardnekkig ondervraagd geweest door de flikken in de jaren ' 90 , geen erg , had vanalles op mijn kerfstok , maar nooit heb ik die mongolen kunnen betrappen op dreigementen in welke zin dan ook , was dat in de jaren ' 80 anders ?
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Not safe.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 november 2009 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() later zijn dan die comité's p en zo gekomen en hielden ze zich wel wat meer in.
Misschien dat die comité's er in mijne tijd ook wel waren, maar ik weet toch niet waar ze zaten. En wie logt er hier altijd in en af op mijne computer? Ik hoor het wel hoor!
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen racisme. Laatst gewijzigd door Akira : 24 november 2009 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling