![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij vallen nu de maskers af nu. De echte blijven over zoals een annemans en fdw enz... Wij zijn weldegelijk nog steeds dezelfde alleen zijn er bepaalde mensen die opeens hun kar veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men heeft mij voor rot uitgescholden op Pi, toen ik de partij bekritiseerde. Ik begreep dat niet...toen niet, nu wel. Laatst gewijzigd door De Prof : 29 november 2009 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik kan mij wel ergens voorstellen waarom; als mensen zoals u hier zoals sommige anderen dag in dag uit in iedere topic dan nog alleen maar over het vb kunnen bezig zitten dan moet je niet verwondert zijn ze zich tegen u/jullie keren. Weet je wat het verschil is met vb'ers en jullie; wij kaarten alles aan en daarmee bedoel ik van zowel partijen als ldd,nv-a,sp-a,vld enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het zo erg nog niet en lopen ze gewoon met z'n allen verloren in het labyrint van de Permanent Gecontroleerde Zone?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat belooft alvast voor de toekomst.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En we hadden nog nooit een nederlaag gehad bij de verkiezingen. Uiteindelijk vind ik wel goed wat er nu gebeurd,zo zie je meteen wie de echte zijn en welke niet. Bij vanhecke is dat wat anders,die heeft z'n kop laten zot maken door morel forel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het over de manier waarop 'afvalligen' worden behandeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het stond in de sterren geschreven, wacht tot het VB haar eerste verlies te verwerken krijgt dan gaan de poppen aan het dansen. Iets wat de 'blokkers' voor onmogelijk hielden is nu realiteit. Wat bewijst dat: Dat het bij het VB eveneens om de postjes draait.Dat in de schoenen schuiven van Vanhecke en Morel vind ik heel laag. Er bestaan voldoende foto's waar de (schijnheilige) belangers van beide strekkingen breedlachend naast elkaar staan. Om van te kotsen! De kiezer krijgt dat vroeg of laat door. Kijk maar eens hoe het de VLD er is mee afgegaan. En nog zijn er 'Somersen' die beweren dat er niks aan de hand is. ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 29 november 2009 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'boel' IS trouwens al erg 'grondig aangepakt'. Kijk maar eens goed in het rond. Wat ziet u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In italie tonen ze nochthans mooi aan ze de boel kunnen veranderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat 'ze' in Italië volgens mij nu aan het aantonen zijn, is vooral dat 'ze' er nog altijd niet veel van hebben begrepen, maar daarin verschillen 'ze' eigenlijk niet van 'ons'.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Dewinter is een heel goede politicus.
Maar telkens ik hem de laatste jaren bezig zag in het parlement en voor de camera, "genoot" het te veel van zen politieke maagdelijkheid Telkens die brede lach op zen gezicht als er iets fout liep of loopt bij 'de andere' Het werd zelfs een traditie om de andere partijen uit te lachen, met alles wat er verkeer loopt in de maatschappij. Het omgekeerde gebeurde bij Morel, die werd woedend als ze het onrecht aankaartte wat de andere deden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken trouwens partijen die nog niet genoeg hadden aan die dotaties en nog wat in de staatskas gingen grabbelen. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 november 2009 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De andere partijen daar doen hetzelfde as hier,niks doen en de hielen likken van de moslims/allochtonen. Laatst gewijzigd door Marlboro : 30 november 2009 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk nog eens goed rond u, zou ik zo voorstellen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 november 2009 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik zit thuis nu dusja,zit naar de tv te kijken,het nieuws enz....
|
![]() |
![]() |