![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nuja bannen is een woord dat bijna nooit gebruikt wordt. Maar bijv. beminnen, beminde, bemind of kennen, kende, gekend Natuurlijk denkt ieder weldenkend mens dat het dan ook geband is. Waarom gekend maar gebannen ? Wat een zooi die Nederlandse spelling.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 31 augustus 2012 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schijnt zo in de ANS te staan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een kutspelling, en dat woord staat ook niet in het groene boekje. Als ik het goed begrepen heb wil men in die spelling zoveel mogelijk historische en regionale varianten van de taal behouden, waardoor er zoveel lagen van uitzonderingen op de regels zijn. Mij goed hoor, maar hou dan op met kritiek te spuien omdat iemand de uitzondering op de uitzondering niet heeft toegepast. Niemand kan deze taal foutloos schrijven.
![]() |