![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() U kent mij niet.
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Ja, ik was al zover. Desalnietemin zijn enkel linksen gewelddadig maar is er bij hem geen aggressie te bespeuren (hoeft niet fysiek te zijn...). Of denk ik mis?
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 december 2009 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Je zou een karikatuur nog niet eens herkennen wanneer ze in je gat zou bijten
![]()
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Als da nog ni mag. De maffioos komt er nog goed vanaf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vond de panische oogjes best wel grappig om zien.
Dat stuk maffioso verdiende wel hoogdringend eenss een rake klap, gewoonterecht is in zijn kringen toch dagelijkse kost.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Haha,natuurlijk post je niet de gehele uitleg die ik heb gedaan; ik heb toen gezegd of ik zou het al echt moeten vergeten zijn ; ik heb gezegd er zou een hitler moeten opstaan als we hier echt verandering willen zien maar wel in een light versie want wat dolfke heeft gedaan ben ik niet mee eens,hell no.
Dus filosoof; je valt nogmaals plat op de buik, geen wonder niemand u nog au serieux neemt als je zo'n zaken doet en zaken weghoud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nope,integendeel zelfs. Alweer plat op de buik filosoof. Ik denk men u hier al heel goed kent ja,in het verdraaien van woorden en het weglaten van de gehele zinnen zoals je hier voor de 2 de keer alweer doet. Ik heb hier al genoeg gezegd ik van temsche z'n daden niet goed keur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nederigheid ! Zeker die NWO klootzakken verdienen af en toe nen toek op under bakkes. Als je weet dat deze mensen (onrechtstreeks) miljarden doden opt geweten hebben... (pharma, wapens,...) Wat me heel blij stelt deze actie, want dat betekent dat er daarbuiten toch nog vele zoals wij zijn met een visie voor vrede en vooruitgang. Als je zo hard voor gerechtigheid opkomt kan je al es agressief worden, begrijpelijk.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een light versie van Dutroux om jonge criminelen van de straat te houden? Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 december 2009 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt misschien zo stilaan tijd daarvoor... ![]() Je doet in elk geval flink je best. Bravo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Niet alle gekken zijn links.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
als er één man is die gepolariseerd heeft tussen links/rechts en dito haat heeft gezaaid, is het wel berlusconi. de aanvallen in Italie jegens immigranten konden niet op uw afschuw rekenen. vreemd. aanzetten tot haat is trouwens iets waar nog meer personen en groepen zich toe bezondigen, men denke aan de hetze jegens moslims.
![]() |
![]() |