![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Onzin.
Het gaat om de cultuur. In Katholiek Belgie zijn de wegen erbarmelijk slecht. In de buurlanden niet. Heb je je ooit afgevraagd waarom dat zo is? De oorzaak daarvan is namelijk niet de incapabiliteit van Belgische wegenbouw-ingenieurs maar de in Belgie extra aanwezige cultuur van corruptie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik was nog géén klein beetje verschoten toen ik voor t'werk in amerika (niet dat dit een referentie is qua anti-corruptie) was en merkte dat de bouwheren als ze er een autostrade aanleggen 40 JAAR garantie moeten geven op het geleverde werk !!!!!! ze gaan er zelfs zo ver dat het ijzer in hun betonnen wapening geplastificieerd is omdat het toch maar niet zou kunnen roesten en inboeten aan kwaliteit en stabiliteit van het wegdek........ resultaat : ook al denderen er loodzware mega-trucks over, het wegdek ligt er als een biljart ! moesten ze dat hier bij ons invoeren zo'n strenge kwaliteitsnorm en deftige controle op t'geleverde werk dan denk ik dat er véél sjacheraars-ondernemerkes hun boeken zouden kunnen toedoen ! en zeg nu niet dat zoiets duurder gaat zijn dan het nu is........... het gaat immers véél langer mee, en hier moeten ze na één jaar al beginnen repareren ! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() Ja!
PS: Voor alle duidelijkheid. Met "katholiek" bedoel ik niet noodzakelijk de tsjeven - ik heb het niet over partijpolitiek maar het daarboven heersende "nationale cultuur" (voor het geval er iemand over valt en begint te lullen over CDnV/PS/de liberalen...etc) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Delen van de Tervurenlaan in Brussel zijn in 5 jaar tijd 2X aangelegd |
|
![]() |
![]() |
![]() |