Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 mei 2004, 23:02   #41
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door franke fritz
onze dierbare blokkers zijn toch een bende hypocrieten
marokkaan slaat blokker neer: marokkaan is in fout
skin-head slaat blokker neer: marokaan is in fout.

de logica is weer ver te zoeken: wie slaat is altijd in fout, ongeacht de kleur van je vuisten.

de blokkers op deze site zouden er beter aan doen om zich van zulk tuig te distansiëren.
Als die Marokkanen een pak slaag gekregen hebben zullen ze dat wel verdiend hebben.
Oud 4 mei 2004, 23:12   #42
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik zie dat het om "jongeren" gaat? Zijn dat dezelfde "jongeren" die de zwembaden onveilig maken?

o nee het zijn "jongeren" slaags met "allochtone jongeren"....? en wie ging slaags met wie?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2004, 23:15   #43
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uwagan
Er staat ook nergens geschreven wie er is begonnen met te vechten.
maakt dat uit? kleine kinderen vinden deze vraag belangrijk, ik ondertussen al lang niet meer.
Nochtans vinden rechters deze vraag héél belangrijk om te bepalen of een slachtoffer aanspraak kan maken op het recht van wettige zelfverdediging. 8)
Oud 5 mei 2004, 06:48   #44
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Niet swansen he sinds dat blok-proces zijn de terreuraanslagen op allochtoonse kinderen enorm toegenomen en het is algeem gewten dat blokjongeren in groepjes speciaal in een BMW of MERCEDES naar fuiven gaan, naar dancings om onze meisjes te verkrachten in de bosjes , zie hier ook weeren een Marokkaans meisje dat gemolesteerd werd...
maar dit wordt ook weer doodgezwegen in de media , blauwe VTM en de bruine VRT
Ze zouden beter U wat mot op uw muil geven, provocateur!
Trajanus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 06:56   #45
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
04/05 Sancties na massale vechtpartij

Burgemeester Lydia Peeters van Dilsen-Stokkem geeft niet toe aan de groep van 200 amokmakers, die afgelopen weekend op de vuist gingen in zaal Nieuwenborgh in Stokkem.

Jongeren uit de stad en allochtonen uit Maasmechelen raakten er voor de zoveelste keer slaags. Daarbij vielen dit keer zes gewonden, [size=6]onder wie een Marokkaans meisje[/size]. Peeters belooft bijkomende maatregelen. "Het geweld escaleert," zegt politiecommissaris Van den Bergh. [size=7]"De jongeren gebruiken broeksriemen, messen, bakstenen tot zelfs brandblussers om te vechten. Het loopt de spuigaten uit. Wij zijn bijna door ons arsenaal aan maatregelen heen." [/size]Na de bewakingscamera's en de identiteitscontrole denkt burgemeester Peeters aan het verplaatsen van de hoofdingang naar de Arnold Sauwenlaan en aan een systeem met clubkaarten.
't Is te hopen dat men dat blok-crapuul snel oppakt en het land uitzet. 't Zijn altijd dezelfden die geweld uitlokken; dat moet maar eens gedaan zijn. Het land uit, verdorie!!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 06:58   #46
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:

de logica is weer ver te zoeken: wie slaat is altijd in fout, ongeacht de kleur van je vuisten.

de blokkers op deze site zouden er beter aan doen om zich van zulk tuig te distansiëren.
zie je dat er hier gasten zijn die het verzonnen verhaaltje van kaiser geloven

wie heeft er een krantenartikel als bewijs ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 07:19   #47
VL Nationalist
Burger

Standaard

Iemand die bekend is met deze situaties weet wel hoe het in elkaar zit. Onze allochtone medemens probeert autochtone meisjes te versieren wat 9/10 niet lukt --> gefrustreerd --> dan maar rellen om hun eer toch maar een beetje te redden. Het is echt een rotte pest geworden in Limburg, ik ken genoeg fuiven die niet meer kunnen doorgaan door deze kutbuitenlanders (meisjes verkracht, messteken, steaming...) En ja het zijn ALTIJD deze kutbuitenlanders die beginnen. Dus links gespuis kom niet af met onzin als u geen kennis van zaken heeft. Ik zit er al jaren midden in.
VL Nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 08:07   #48
franke fritz
Schepen

franke fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:

Als die Marokkanen een pak slaag gekregen hebben zullen ze dat wel verdiend hebben.
met zulke reacties daal je in mijn achting en diep ook. in andere topics zei je dat je geen racist was...twas een leugen.

*diep ontgoocheld*
Oud 5 mei 2004, 08:08   #49
franke fritz
Schepen

franke fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
maakt dat uit? kleine kinderen vinden deze vraag belangrijk, ik ondertussen al lang niet meer.
Nochtans vinden rechters deze vraag héél belangrijk om te bepalen of een slachtoffer aanspraak kan maken op het recht van wettige zelfverdediging. 8)
de rechter maakt gelukkig ook nog een verschil tussen wettige zelfverdediging en ene ronduit tegen de vloer kloppen en blijven kloppen.
Oud 5 mei 2004, 08:25   #50
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Franke Fritz heb jij enig bewijs dat het Vlaams Blok een knokploeg georganiseerd heeft (in dure BMW en Mercedes) om allochtonen te gaan 'half dood kloppen' ?

Of geloof jij alles wat Kaiser fabriceert ? Of geloof jij gewoon alles wanneer het Vlaams Blok slecht kan gemaakt worden ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 08:29   #51
Spolspoel & Besmett
Vreemdeling

Spolspoel & Besmett's schermafbeelding

Standaard

en waar kunnen we ons inschrijven voor die knokploeg?
Spolspoel & Besmett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 08:33   #52
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet swansen he sinds dat blok-proces zijn de terreuraanslagen op allochtoonse kinderen enorm toegenomen en het is algeem gewten dat blokjongeren in groepjes speciaal in een BMW of MERCEDES naar fuiven gaan, naar dancings om onze meisjes te verkrachten in de bosjes , zie hier ook weeren een Marokkaans meisje dat gemolesteerd werd...
maar dit wordt ook weer doodgezwegen in de media , blauwe VTM en de bruine VRT

?????????????????????????????????????????????????? ?????????????
En niks hiervan op de VRT
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 08:37   #53
Tegendradigaard

Standaard

Nie voortvertellen Laudi maar het Vlaams Blok heeft vorige nacht een staatsgreep gepleegd en de media ook in handen genomen. Nie verder vertellen.

Ook het gerecht hebben ze in handen genomen.

Watblief ?

Te wapen
Beman de barricades
Bestorm het paleis
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 5 mei 2004, 08:47   #54
Laudi
Schepen

Laudi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Nie voortvertellen Laudi maar het Vlaams Blok heeft vorige nacht een staatsgreep gepleegd en de media ook in handen genomen. Nie verder vertellen.

Ook het gerecht hebben ze in handen genomen.

Watblief ?

Te wapen
Beman de barricades
Bestorm het paleis

If only it were true
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 08:48   #55
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kaiser, het zullen er wel van het AEL-blok geweest zijn, die ne hoop allochtonen ineensloegen omdat ze niet mee "Hamas, Hamas, alle joden..." wilden roepen. En dat marokkaanse meisje, zal wel eens goed de les geleerd zijn omdat ze geen hoofddoek wou dragen...
Nu alles bijeen mogen uw allochtonen nog van geluk spreken. Want die van den AEL zijn in staat om zich te laten ontploffen, als het hun niet aanstaat.

BTW wat zijn uw bedoelingen ?
Bob is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 09:09   #56
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Kaiser, het zullen er wel van het AEL-blok geweest zijn, die ne hoop allochtonen ineensloegen omdat ze niet mee "Hamas, Hamas, alle joden..." wilden roepen. En dat marokkaanse meisje, zal wel eens goed de les geleerd zijn omdat ze geen hoofddoek wou dragen...
Nu alles bijeen mogen uw allochtonen nog van geluk spreken. Want die van den AEL zijn in staat om zich te laten ontploffen, als het hun niet aanstaat.
Ik geloof nooit dat Abubu zichzelf zoveel plezier zou willen doen door zich naar het hiernamaals te ontploffen. Veel geblaat en weinig wol, zullen we hem maar omschrijven.
Citaat:
BTW wat zijn uw bedoelingen ?
Kaiser probeert waarschijnlijk (op een idiote manier) onderwerpen aan te brengen zoals de Vlaams Blokkers (en op identiek dezelfde manier) over allochtonen, maar bij Kaiser gaat het dus tegen autochtonen.
De reacties van de meeste hier liegen er ook niet om, zijn manier van werken slaat duidelijk aan bij de blokkers.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 09:21   #57
Tegendradigaard

Standaard

En slaat ook aan bij niet Blokkers.

Door zijn manier van doen haalt hij veel mensen over de streep om in de toekomst Vlaams Blok te gaan stemmen.
Ik heb het al 56359645 gezegd : op deze manier haal je geen stem weg bij het Vlaams blok. Geen enkele stem.

Oud 5 mei 2004, 10:34   #58
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
En slaat ook aan bij niet Blokkers.

Door zijn manier van doen haalt hij veel mensen over de streep om in de toekomst Vlaams Blok te gaan stemmen.
Ik heb het al 56359645 gezegd : op deze manier haal je geen stem weg bij het Vlaams blok. Geen enkele stem.
Dit moet ik bijtreden. Die belachlijke post van Kaiser zet eerder kracht bij wat de Blokkers zeggen dan omgekeerd. Ook die idiote photo met die vrouw en haar geweer. Je kunt dat vergelijken met het niveau van die gasten die een photo Duitse soldaten van WOII in hun onderschrift plaatsen (maar dat doen de meeste Blokkers hier dus niet).

Met de tekst die Kaiser gepost hebben weten we helemaal niets over niets : wat was de oorzaak van het gevecht? Wie tegen wie?

In mijn jeugdhuis hadden we ook altijd problemen, niet met marrokanen maar met franstaligen (Brussels jeugdhuis). Op een dag liep het de spuigaten uit en is er een groot gevecht geweest : kloppen met helmen en flessen, één brommer in brand gestoken, auto's beschadigd, edm. Je ziet maar dat dat soort geweld niet nieuw is. Maar het grote verschil met nu is dat niemand - noch de franstaligen noch wij - daarna is gaan bleiten bij de pers of bij een "centrum" of een "liga".
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 10:37   #59
Zorro
Burger

Zorro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
04/05 Sancties na massale vechtpartij

Burgemeester Lydia Peeters van Dilsen-Stokkem geeft niet toe aan de groep van 200 amokmakers, die afgelopen weekend op de vuist gingen in zaal Nieuwenborgh in Stokkem.

Jongeren uit de stad en allochtonen uit Maasmechelen raakten er voor de zoveelste keer slaags. Daarbij vielen dit keer zes gewonden, [size=6]onder wie een Marokkaans meisje[/size]. Peeters belooft bijkomende maatregelen. "Het geweld escaleert," zegt politiecommissaris Van den Bergh. [size=7]"De jongeren gebruiken broeksriemen, messen, bakstenen tot zelfs brandblussers om te vechten. Het loopt de spuigaten uit. Wij zijn bijna door ons arsenaal aan maatregelen heen." [/size]Na de bewakingscamera's en de identiteitscontrole denkt burgemeester Peeters aan het verplaatsen van de hoofdingang naar de Arnold Sauwenlaan en aan een systeem met clubkaarten.
't Is te hopen dat men dat blok-crapuul snel oppakt en het land uitzet. 't Zijn altijd dezelfden die geweld uitlokken; dat moet maar eens gedaan zijn. Het land uit, verdorie!!

Blijkbaar heeft hier nog niemand een gevecht met Marokkanen meegemaakt.
Het eerste wat die doen, is hun riem uittrekken.
Dit is kenmerkend voor dit soort van volk.

Dus het VB heeft hier niks mee te maken.

Ik kan dan ook zeggen dat dat SPA-leden zijn die gevochten hebben met Belgen.
Want marokkanen zijn nu eenmaal zo dom om meestal op de Sossen te stemmen.
"Ander Volk eerst!" is hun slogan

Allemaal deporteren,
DE ENIGE OPLOSSING !
Zorro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2004, 11:05   #60
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
met zulke reacties daal je in mijn achting en diep ook. in andere topics zei je dat je geen racist was...twas een leugen.

*diep ontgoocheld*
Ik ga daar niet blijven over discuteren, ik ben geen racist maar ik weet wel dat Marokkanen verdomd goed ruzie kunnen uitlokken. Als ze dan eens een pak slaag krijgen zullen ze dat wel zelf gezocht hebben.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be