![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat het om "jongeren" gaat? Zijn dat dezelfde "jongeren" die de zwembaden onveilig maken?
o nee het zijn "jongeren" slaags met "allochtone jongeren"....? en wie ging slaags met wie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wie heeft er een krantenartikel als bewijs ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() Iemand die bekend is met deze situaties weet wel hoe het in elkaar zit. Onze allochtone medemens probeert autochtone meisjes te versieren wat 9/10 niet lukt --> gefrustreerd --> dan maar rellen om hun eer toch maar een beetje te redden. Het is echt een rotte pest geworden in Limburg, ik ken genoeg fuiven die niet meer kunnen doorgaan door deze kutbuitenlanders (meisjes verkracht, messteken, steaming...) En ja het zijn ALTIJD deze kutbuitenlanders die beginnen. Dus links gespuis kom niet af met onzin als u geen kennis van zaken heeft. Ik zit er al jaren midden in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
*diep ontgoocheld*
![]() |
![]() |
#49 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Franke Fritz heb jij enig bewijs dat het Vlaams Blok een knokploeg georganiseerd heeft (in dure BMW en Mercedes) om allochtonen te gaan 'half dood kloppen' ?
Of geloof jij alles wat Kaiser fabriceert ? Of geloof jij gewoon alles wanneer het Vlaams Blok slecht kan gemaakt worden ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() en waar kunnen we ons inschrijven voor die knokploeg?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
?????????????????????????????????????????????????? ????????????? En niks hiervan op de VRT ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Nie voortvertellen Laudi maar het Vlaams Blok heeft vorige nacht een staatsgreep gepleegd en de media ook in handen genomen. Nie verder vertellen.
Ook het gerecht hebben ze in handen genomen. Watblief ? Te wapen Beman de barricades Bestorm het paleis
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() If only it were true ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kaiser, het zullen er wel van het AEL-blok geweest zijn, die ne hoop allochtonen ineensloegen omdat ze niet mee "Hamas, Hamas, alle joden..." wilden roepen. En dat marokkaanse meisje, zal wel eens goed de les geleerd zijn omdat ze geen hoofddoek wou dragen...
Nu alles bijeen mogen uw allochtonen nog van geluk spreken. Want die van den AEL zijn in staat om zich te laten ontploffen, als het hun niet aanstaat. BTW wat zijn uw bedoelingen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
De reacties van de meeste hier liegen er ook niet om, zijn manier van werken slaat duidelijk aan bij de blokkers. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() En slaat ook aan bij niet Blokkers.
Door zijn manier van doen haalt hij veel mensen over de streep om in de toekomst Vlaams Blok te gaan stemmen. Ik heb het al 56359645 gezegd : op deze manier haal je geen stem weg bij het Vlaams blok. Geen enkele stem.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met de tekst die Kaiser gepost hebben weten we helemaal niets over niets : wat was de oorzaak van het gevecht? Wie tegen wie? In mijn jeugdhuis hadden we ook altijd problemen, niet met marrokanen maar met franstaligen (Brussels jeugdhuis). Op een dag liep het de spuigaten uit en is er een groot gevecht geweest : kloppen met helmen en flessen, één brommer in brand gestoken, auto's beschadigd, edm. Je ziet maar dat dat soort geweld niet nieuw is. Maar het grote verschil met nu is dat niemand - noch de franstaligen noch wij - daarna is gaan bleiten bij de pers of bij een "centrum" of een "liga". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heeft hier nog niemand een gevecht met Marokkanen meegemaakt. Het eerste wat die doen, is hun riem uittrekken. Dit is kenmerkend voor dit soort van volk. Dus het VB heeft hier niks mee te maken. Ik kan dan ook zeggen dat dat SPA-leden zijn die gevochten hebben met Belgen. Want marokkanen zijn nu eenmaal zo dom om meestal op de Sossen te stemmen. "Ander Volk eerst!" is hun slogan Allemaal deporteren, DE ENIGE OPLOSSING ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |