![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() En als je dat niet slikt moet je het boek 'the power elite' van C. Wright Mills maar eens lezen...
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betekend dit nu en wat is je punt eigenlijk? Generaal Eisenhower waarschuwde voor het militair industrieel complex...hij waarschuwde wanneer en wie en wat bedoelde hij hier precies mee? Deze zin zegt mij niets over mensen welke het echt voor het zeggen hebben. Dit bijft voor mij gewoon dat een generaal iemand of iets ergens voor waarschuwde. Meer niet. Elke administratie zit vol met mensen uit diezelfde sectoren. Welke administraties bedoel je dan, welke mensen zijn dit die deze sectoren bezetten, welke sectoren zijn het? Dit is een zin die mij niet veel meer info geeft dan wat hij zegt. Ik vraag gewoon welke mensen precies het voor het zeggen hebben en uit welke feiten haal je dat. Ik kan dat echt niet uit deze ene zin halen hoor. ![]() Los daarvan gaat het zo te zien over eengrote groep van mensen indien deze ALLE administraties bezetten, wat kortom in mijn ogen beter is dan 1 persoon die het voor het zeggen heeft.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 december 2009 om 15:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekend 1 ding..oftewel heb je het boek zelf ook niet gelezen oftewel zegt dat boek niets concreets.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 december 2009 om 15:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je nu echt dat er iemand terwereld uit deze zin gaat zeggen...aja, Obama heeft niets te zeggen. Deze ene zin zegt totaal niets. Het is een bewering en namen staan er zelfs niet in.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps. Hecht geen belang aan Illwill, die heeft geen interesse in discussie. Je kan evengoed tegen je keukentafel redeneren. En die is dan nog nuttig. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 december 2009 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan het gewoon niet laten é muts. Wacht maar, ooit komt je ban er wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Thanatos, niet weglopen. Parcifal heeft in deze gelijk: gelieve niet te letten op reacies van morons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nee, je beweerd dat je mij op je negeerlijstje heb staan, maar als ik jou PB's plaats zie je ze toevallig toch om ze te rapporteren om zo strafpunten te bezorgen. ![]() Zo zie je maar hoe zielig je bent als je zelfs al liegt over het iemand op je negeerlijstje zetten. ![]() Jij kan id beter tegen een keukentafel redeneren, die praat je tenminste niet tegen, waar je duidelijk niet tegen kan en waardoor je eigenlijk hier niet zou moeten zijn. Maar goed, de moderatie laat persoonlijke aanvallen toe, dus moet niemand zich nog inhouden é. Als ze dergelijk forum willen creeeren, mij niet gelaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat krijg je als mensen leugens en onzin plaatsen. Klaag tegen diegene, niet tegen mij muts!
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, sluit je maar aan bij het zielige groepje welke niet durven te antwoorden omdat hun hypocrisie er vanaf druipt muts.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal vanaf nu zeggen... Bush/Obama had/heeft het niet voor het zeggen, het is een ander goepje mensen, de namen weet ik niet, ik zal in de plaats een lijstje posten van mensen die de campagne hebben gesponsord, waarom ik beweer dat deze het voor het zeggen hebben weet ik niet maar als je er dan vragen over stelt helpt mijn groepje wel om je persoonlijk aan te vallen zodat we automatisch ons gelijk hebben en dan zetten we je op onze negeerlijst...zogezegd dan é. Aja, waarom deze mensen het zogezegd voor het zeggen hebben weten we ook niet maar dat maakt niet uit.
Laatst gewijzigd door illwill : 25 december 2009 om 14:30. |
||
![]() |
![]() |