![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het Racistisch Blok ZEGT of SCHRIJFT wordt netjes binnen de perken gehouden, het gaat om wat het Racistisch Blok DENKT. Op dit en andere fora zijn genoeg voorbeelden te vinden van hoe het Racistisch Blok WERKELIJK denkt over de allochtonen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Gij zij ne straffe, hoor, gij kunt gedachtenlezen...
![]() Ge moest eens weten wat ik in uwe kop allemaal al gelezen heb,... walgelijk gewoon... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terug naar de oudheid! We gaan weer de lever van varkens lezen, de ingewanden van de pad, de uitwerpeselen van de koe! ![]() ![]() ![]() Raf is in 't form! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ja, maar wat Raf bedoelt is dat ik het ene schrijf, maar het andere denk...
Dat zou natuurlijk kunnen, maar dat is helemaal mijn stijl niet. Raf pretendeert dus wel degelijk dat ik andere gedachten in mijn hoofd heb, dan diegene die ik hier opschrijf. Dat doet hij natuurlijk om zijn eigen kromme redeneringen te kunnen volhouden. Want ik ben dan wel een Blokker, maar ik pas allerminst in het schabloontje van Rafs manier om over Blokkers te schrijven. Spijtig. De wereld zit veel complexer in mekaar dan Raf en zijnsgelijken schijnen te denken... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Slachtoffer is er nu 17 . Logische conclusie ??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Bespaar u de moeite, Rafke is allang gaan lopen... hij kon het niet meer aan...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Het gaat er hier om dat het Vlaams Blok zoiets niet beweert en het ook niet wenst na te streven, dat is toch niet realistisch!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() O, maar dat is een zeer groot geheim, hoor. Niemand weet dat eigenlijk.
Ik denk dat dat zoiets is als de Heilige Drievuldigheid, daar zijn ze ook nooit uitgeraakt... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tja, ik ben er zeker van dat de tijd, dat we de huidige 'zwarten' en collaborateurs, publiekelijk kaalscheren nog terugkomt. Het feit toont mooi aan hoe de moslims over een mensenleven denken, maar een Belgische jongen was niet goed genoeg voor Nele zeker? Hehe. Breng de tondeuze maar, als je 't mij vraagt.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wijs mee eens waar er in die tekst staat dat het slachtoffer NU 17 jaar is en dat ze niet 17 jaar was op het ogenblik van de feiten...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige verschil dat het leeftijdsprobleempje maakt is dat die kerel of een sexueel aanraakbare ,of sexueel onaanraakbare heeft trachten te overtuigen om de relatie verder te zetten. Dit door middel van messteken.
Kortweg gezegd, als en indien die jongedame maar 15 was op het moment van de feiten maakt dat er meer strafbare feiten bijkomen.Niet dat die 2 mensen tijdens de relatie daar enig genoegen voor ontzegd hebben, integendeel, de smaak van het verbodene maakte het alleen maar lekkerder.Dit als en indien nietwaar. Kortom, we moeten hier niet over zeuren. We hebben een toerekeningsvatbare misdadiger die nu de zieligaard uithangt... Mijn oordeel zou 7.5 jaar steenkoolmijn of soortgelijke dwangarbeid zijn + €9600 bovenop de medische kosten-zonder enige tussenkomst van de "ziekenkas"
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() allez, een getrouwde marginaal heeft een relatie met een jong meiske, dat meiske is hem om een of andere reden beu en zoekt zich iemand anders. Die gast kan dat niet lijden en grijpt z'n mes. Meiske overleeft het en iedereen leefde nog lang van de ziekenkas en de RVA.
Nationaliteit van die pipo's maakt toch niks uit, "rasechte Belgen" genoeg waar dat ook bij gebeurt. Familiedrama's en vechtscheidingen, deurwaarders en OCMW, drugs, leugens en altijd spijt na de feiten. De moeite niet om drukinkt aan te verspillen want van alle tijden en niet te vermijden.