![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilt ge mijn privacy eens niet schenden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, waart gij da?
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een feit dat we dringend wat aan ons milieu gaan moeten doen. Maar er zijn inderdaad het soort mensen die je de 'klimaatridders' kan noemen. Ik heb het dan niet over mensen die vanuit wetenschappelijk oogpunt bezig zijn met het milieu, maar die het heden ten dage als een soort religie gebruiken. Mensen die een leegte hadden in hun ziel en die nu dankbaar gebruik maken van het thema om hun leven nuttiger te gaan vinden dan dat van anderen en zichzelf de moral high ground te geven.
En daarbij... dat ze dagen al eens wat langer beginnen maken, he... dan moest ik hier niet al mijn lichten aansteken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat of die zattekloot die BigF is tegengekomen. Alleszins niet die marginale danseres die Txiki is tegengekomen (niet dat ik het me herinner in elk geval).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar wordt aan gewerkt. Wacht maar tot over een paar weken.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet dat altijd zo lang duren in den belze pollentiek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar begint het hier op te lijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm... ik ben licht fotofobisch maar als ik 3 lichten moet aansteken in mijn woonkamer alleen... kwegentnie zenne.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 december 2009 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat ook zoiets als een bromfiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We smijten ze onder de treinen
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet ik overuren maken
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zondag was er nog zo een klimaatridder te gast in de 7e dag die dan eens ging discussieren over elektrische auto's tegen een expert terzake. Klimaatridder van dienst was 'actrice' Mita Van Der Maat, een geitenwollensokken actrice van het 7e knoopsgat die al jaren rondrijdt met een elektrisch autootje dat geen CO2 uitstoot. Man man man, het was een hallucinant schouwspel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Burger
|
![]() Ik ben volledig akkoord. Los van de discussie van of klimaatopwarming gelinkt is met CO2 uitstoot, ik heb ook de samenvatting (anders is er geen beginnen aan) van het IPCC gelezen en ik ben nog niet helemaal overtuigd en zeker niet van de maatregelen die door regeringsleiders (niet) genomen worden. Maar bon, los daarvan dus merk ik ook dat je gewoon niet meer een beleefde discussie over dit onderwerp kan aansnijden. Je moet alles zomaar slikken of je bent een soort onmens.
Laatst gewijzigd door geert1002 : 21 januari 2011 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik twijfel er niet aan dat, globaal gezien, de temperatuur stijgt, en dat er extremere weersituaties plaatsvinden. Maar co2 heeft daar verder niets mee te maken.
|
![]() |
![]() |