![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.truthout.org/article/depl...horror-america Waarom? Hierom: http://www.safehaven.com/article-15358.htm Laatst gewijzigd door filosoof : 2 januari 2010 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de foto gecopieerd en heel goed onder de loupe genomen in een fotoprogramma en ... yep ... inderdaad gefotoshopt ... De voorste groep mannen zijn ingebracht op de achterste foto. De twee groepen hebben hoogst waarschijnlijk helemaal niets met elkaar te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus zonder de Amerikanen was er in de laatste 10 jaar geen enkele Iraki gestorven, was er geen enkel kind gestorven. Straf volkje. Hoeveel van die doden waren jihadi's ? Die er voor gekozen hadden te vechten ? Hoeveel werden er kapot gemaakt door geweld tussen sunni-shiite ? ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.opinion.co.uk/Newsroom_de...aspx?NewsId=78 Dit mag je ook eens bekijken: Afghanistan War Produces High Civilians-Killed-Per-Bomb-Dropped Ratio: http://cursor.org/stories/civpertons.htm Hier, dit ook: Depleted Uranium Children Iraq There is widespread contamination with cancer-causing depleted uranium munitions in Afghanistan and Iraq causing dramatically rising birth deformities. This video was censored on you tube...Lets see how long it will stay up this time... http://www.youtube.com/watch?v=QWJmO...eature=related Geluk dat het jouw kinderen niet zijn, hé? Laatst gewijzigd door filosoof : 2 januari 2010 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een groot deel van die doden zijn dan ook toe te schrijven aan hun moorddadige jihadi landgenoten met hun autobommen, moorden en aanslagen.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() De autobommen en aanslagen zijn handwerk, amateurgedoe naast de US en UK bombardementen (méér ton bommen dan op Vietnam) Dat is gewoon een industriëel uitgevoerde genocide.
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 januari 2010 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Zucht. Cirkeltjes draaien.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Een bevolking van een ontwikkelingsland (bevolking ter groootte van de Benelux) eerst jaren blokkeren en uithongeren, en er dan meer bommen op droppen dan op Vietnam, gewoon omdat er reusachtige olievoorraden onder de grond zitten, hoe noem je dat? Noem je dat géén genocide? Ik wél. Hoe noem jij het gebruik van verarmd uranium op een burgerbevolking?
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 januari 2010 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe moeten we zulks noemen.... En moeten we dan verschieten dat ze ginds een gezonde haat tegen datzelfde westen ontwikkelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om even bij de les te blijven ...... 't was een Somalische shifta. Een olifantenstroper.
Een situatie vergelijkbaat als bij Theo van Gogh, alleen leeft de Deen, Van Gogh niet meer. Hoe oneens ik het ook met de VS politiek ben, heeft Irak ons in dit verhaal niet te regarderen. Dit zijn feiten die niet aan een complottheorie ondehevig zijn. Buitendien, deze Somaliër is geen Irakees, maar een doodordinaire boef die zijn kans dacht waar te nemen. En bij deze keer lukte het niet om dat de Deense koddebeiers iets scherper waren dan heer Shifta van Somalië. Bij mij gaat de vraag rijzen, zijn politici dan zulke mensenhaters dat ze hun eigen land laten volstromen met mensen die volstrekt niets aan de maatschappij kunnen toevoegen? Behalve misdaad, moord en doodslag? De hugenoten, ook vluchtelingen, nb in een ietwat andere tijd dan waarin we nu leven konden zich moeiteloos aanpassen. Joden idem, Hongaren uit de '50er jaren idem. Maar uitgesproken deze mensen uit een aantal barre Afrikaanse oorden moeten ook zo nodig naar Europa. Van harte welkom namen alle politieke partijen. Uw huis en uitkering is al gereed, terwijl eigen burgers de pen op de neus krijgen bij alles. Waar ze wel belasting voor betalen of betaald hebben. Politici zijn dus misantropen voor eigen burgers. Daar komt het dan precies op neer.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 2 januari 2010 om 23:21. Reden: aanpassing |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede reden voor elke een doodordinaire boef om zijn kans te wagen. Wel vraag ik mij af hoeveel kinderen ze met die 1000000 $ hadden kunnen redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn er mensen die boeken schrijven over de cartoons zonder dat de cartoons zelf erin vermeld staan. Het wordt afgeraden door islamdeskundigen om de cartoons te gebruiken, terwijl je volgens mij net die cartoons in iedere moslim zijn bus moet gaan steken.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bobke : 2 januari 2010 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan nog lijkt mij dit niets te veranderen aan de essentie van de zaak. Als die leuke Hezbollah-vriendjes die de Hitlergroet brengen. Of ga je me nu zeggen dat hun gestrekte rechterarmpjes ook gephotoshopt zijn ? ![]()
![]() |