![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
raar dat de slachtoffers niet met zulkse beelden afkomen (hadden het waarschijnlijk te druk om met de politie te vechten ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() ik herinner me anders wolken traangas die de volgende morgen nog te ruiken waren in de universiteit.
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 januari 2010 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() En dan 81 'derke
Was ik idd. MP en trots erop ook. En van jouw soort lust ik ze rauw. Voor ontbijt. Maar eer is iets wat jouw soort ook onbekend is, juist? Of hoe noemt je anders een MC (in jullie geval Maffia Club) die als ze hun zin niet krijgen bellen met de mededeling "Als we jullie niet kunnen klein krijgen vergeet niet dat je ook vrouwen en kindjes hebben"
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 3 januari 2010 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willen al diegenen die zich zo benadeeld voelen betere oorden opzoeken aub? Of is het blijven uitmelken van ons land toch nog interessanter voor hen? Ik kan best begrijpen dat politiemensen die dagelijks geconfronteerd worden met de smeerboel die onze maatschappij aan het worden is uiteindelijk kort en krachtig beginnen te reageren! Daarna wat multicul-gekleurde show opvoeren is niet moeilijk... En ja, er zullen tussen de politiemensen ook types zitten die niet erg koosjer zijn. Kan ook niet anders! Zijn er "beroepen" waar iedereen korrekt in alles is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien die onderzoeksrechter het meeste gespuis dat voor hem verschijnt laat lopen omdat er toch geen plaats meer is om ze weg te steken, waarom zou hij dan die politiemensen in de gevangenis moeten steken? En eerst een paar echte gevaarlijke gangsters laten lopen om plaats te maken? Zou zeker weer een stap voorwaarts zijn voor onze maatschappij, of wat er nog van rest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat de bevolking niet meer durft zelf op te treden. Als je ziet hoe er iemand in elkaar geslagen wordt, je durft tussenbeide te komen, en jij bent degene die last krijgt? Wat wil je dan nog?
![]() |
![]() |
#47 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw soort, om uw woorden te gebruiken, is me welbekend, even corrupt als de echte flikken. Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 januari 2010 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Al ooit een flik geweten die geen mongool in de familie heeft ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas Jack, ik ben niet in een bende.
En als ik in een bende zou zijn, dan zouden er zeker geen flikken bijmogen. Aan krapuul dat instaat is van zijn ouders en kinderen erbij te lappen heb ik geen boodschap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edit: ik ben toen ik jong was wel in een bende geweest, toen ik bij het leger was, dat was een bende zotten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer zijn vrouwen, kinderen en een 60-plusser die een verjaardagsfeestje geven crapuul?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 januari 2010 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De reden dat flikken zich zo agressief gedragen is dat ze uit marginale families komen .
Kijk maar eens rond in je dorp of wijk , dat komt uit flodderfamilies , een job bij de flikken zien ze als sociale promotie ![]() Wat ze doen is overacting , vroeger waren zij het gespuis , nu mogen zij op crapuul kloppen , en uit pure frustratie kloppen ze wat te vlug en te hard . Maar het blijven armoezaaiers ![]()
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ACAB! Het zijn lafaards die zich verstoppen achter hun badge, hun uniformpje.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor die vrouwen, die kinderen, en één 60 plusser die "happy birthday" aan het zingen waren hebben de flikken zo'n kabaal gemaakt? Is het dat dat we moeten geloven? Je doet maar...
Laatst gewijzigd door andev : 3 januari 2010 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, en dat ze er maar op kloppen tot er geen meer rondlopen! Liever dat de politie op het crapuul klopt dan dat het crapuul op de gewone burgers klopt om ze aan te randen of whatever! In de plaats van er op te kloppen zouden ze ze beter uit het land verwijderen telkens het om nep-belgen of bijna-belgen gaat die hier de parasiet en de lastpost komen uithangen! Voor de "echte" Belgen, plaats genoeg in de gevangenis dan ipv er elk jaar een deel te mogen bijbouwen om deze gasten op te vangen en hier verder te kweken op onze kosten! Laatst gewijzigd door andev : 3 januari 2010 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 januari 2010 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Respect. En van u kan ik dat inderdaad geloven.
![]() |