![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze Vlaamse broekschijtende politici laten telkens de francofonen hun gekleurde verhaaltjes de wereld insturen, waarbij hun eigen onkunde, failliet systeem en onophoudelijk profitariaat van hun landsgedeelte niet ter sprake komen, uiteraard... Maar dat hebben we grotendeels te danken aan onze Vlaamse politici! Nu zijn ze weer druk in de weer om alles wat de francofonen niet graag hebben naar hun francofone zin in te richten! Wat zullen ze nu weer uitbroeden ivm BHV, staatshervorming, (on)geldige verkiezingen die toch ineens geldig zullen zijn enz enz Vooral blijven stemmen op diezelfde meute, beste mensen! Straks leggen de linksen enz nog een uit hoe slecht de "rechtsen" zijn! Pure nazi's! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je nog een andere definitie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() voor gezinnen met veel kinderen moet dat kunnen, beter dan die kiekenskotten van flatgebouwen met kleine kamertjes,is normaal dat die kinderen agressief worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...waar ze "zot" worden... vandaar de duizenden aanvragen van illegalen, om geregulariseerd te worden om medische reden, waarvan 40% omdat ze "zot" zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De staat heeft mijn ouders nadien nog één maand “kindergeld” afgenomen voor de maand juni 1980. Ik was nog schoolplichtig in de maand juni 1980 en was volgens de staat één dag te vroeg beginnen werken. Dus hebben ze daar mijn ouders “ gepakt “ omdat ik meteen werk had. Ik tel in juni 2010 in hetzelfde bedrijf 30 jaar dienst zonder één dag te stempelen en geen enkele dag op de ziekenbond. 8 maanden legerdienst gedaan in 1983 bij de para medical aan 75 BEF ( 2 €) per dag. Ik stelde vast dat in betere tijden, Franstalige en asielzoekers de Vlaamse taal niet wilden aanleren om jobs in te vullen in Vlaanderen. In Brussel loopt het vol met Franstalige werklozen en de rand roept om Nederlandstalige werknemers. Wel eist men van de Vlamingen solidariteit om hun werklozen en asielzoekers te betalen. Nu zitten we wel 2 jaar in crisis, maar na herstel komt de situatie terug. Ik had geen keuze, legerdienst gaat ge doen manneke. Dat ze de vroegere legerdienst bij de werklozen vervangen door een taalbad. Maar néé, om de sociale zekerheid te kunnen blijven betalen vraagt nog eens extra aan de werkende bevolking om nog enkele jaren extra te draaien zodat de mensen in de sociale hangmat kunnen rustig blijven liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er is een steeds groeiende kliek die zijn uiterste best doet om de zaken zo lang mogelijk te houden zoals ze zijn, hun profitariaat inbegrepen! Inderdaad, ze doen of het de normaalste zaak van de wereld is dat de mensen die hier al vele jaren werken en gewerkt hebben... maar nog een beetje langer moeten werken om het werklozenleger en de toestromende migranten waar ze in geen jaren iets kunnen mee aanvangen verder "aan hun rechten" te helpen. Maar volgens een onlangs besproken statistiek is het hier toch zo goed leven in België hoor! Waar durven sommigen mensen over klagen! Onnozelaars, racisten en kankeraars die dat niet begrijpen! |
|
![]() |
![]() |