Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2010, 23:33   #41
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF05012010_063

Vraagje: wordt de maatschappij naarmate we verder evolueren beschaafder of niet?
Ik kan zeggen dat ik vanaf mijn 11e een mes op zak droeg en nu nog trouwens, maar dit heeft me nooit een agressief mens gemaakt.

Maar een vechtpartij? Wat is dat hé. Eens iemand een pak slaag geven, kan gebeuren. Als ze begonnen over het evangelie van Mattheus en ze drilden dat er bij mij in, in den tijd. Dan sloeg ik nog steeds terug als ze aan mij iets deden.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 8 januari 2010 om 23:35.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 00:27   #42
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yassine Bekijk bericht
Men oogst, wat men zaait.

Als mannen hun "job" in de maatschappij niet goed doen, dan worden vrouwen gedwongen om zelf het heft in handen te nemen en daarvoor moeten ze nu eenmaal competitief zijn. En wie als vrouw wil overleven in een "mannenwereld", moet natuurlijk een beetje dominanter (bitchy?) worden. Daarnaast zijn er natuurlijk ook meer vrouwen die tegenwoordig van jongsaf aan al worden aangemoedigd om een carrìèrevrouw te worden.
Werkelijk? Bedoel je daarmee toiletjobs? Mijn teamleden werken aan een projekt in Turkmenistan, ze zijn hoog opgeleid en bestand tegen een stootje. Linda De Win heb ik daar nog niet gezien, en jou evenmin. Globalisatie lijkt aan sommigen voorbij te gaan, maar ik begrijp wel dat je bankrekening het haalt van je persoonlijkheid, hoewel beiden op een laag niveau acteren.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 11:11   #43
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat wel, maar als ze eenmaal zijn toegekomen, kunnen we er niks meer over zeggen. Als ze beslissen eigenhandig terug te komen zitten we er weer mee. Daar doel ik op.
Gewoon doen zoals in Australië bvb! Daar kom je zomaar niet binnenwandelen of vliegen! Iemand het land uitsturen alleen is niet voldoende (zelfs dat kan men hier niet: het loopt vol met lieden die al meerdere keren te horen hebben gekregen dat ze het land binnen de 5 dagen moeten verlaten!). Men moet duidelijk hun foto, hun vingerafdrukken en andere kenmerken bijhouden! En ze duidelijk maken dat als men ze nog eens in het land tegenkomt alles wat ze hebben in beslag genomen zal worden en ze zonder verder tijdsverlies weer buitengezet worden!
Maar wat doen ze hier in dit landje? Juist...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 11:18   #44
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF05012010_063

Vraagje: wordt de maatschappij naarmate we verder evolueren beschaafder of niet?

Linda de Win zei dat ze anno 2010 er wel van schrikt dat er mensen zijn die schrik hebben van vrouwen die competitief zijn. Ik denk dat we anno 2010 eens naar onze jeugd moeten kijken om te concluderen wat een bende crapuul dat allemaal wel niet is.

Dit was vroeger niet anders , het wordt nu gewoon opgeklopt door de media en gebruikt of beter misbruikt door de politiek. Ze lullen liever over krapuul " dat er altijd zal zijn" dan over serieuze zaken.

Ze wijzen liever met de vinger naar een schuldebok dan oplossingen te bieden . Onze jeugd is geen krapuul !!
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 13:07   #45
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

De media heeft precies geen interessant materiaal meer.

Ze hadden vroeger eens naar mijn school moeten komen. Daar was bijna elke dag op de speelplaats boel tussen leerlingen van het beroeps. Hockey tijdens lichamelijke opvoeding was nog erger.
Gegarandeerd sensationeel materiaal.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 januari 2010 om 13:09.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 13:15   #46
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
De media heeft precies geen interessant materiaal meer.

Ze hadden vroeger eens naar mijn school moeten komen. Daar was bijna elke dag op de speelplaats boel tussen leerlingen van het beroeps. Hockey tijdens lichamelijke opvoeding was nog erger.
Gegarandeerd sensationeel materiaal.

Idd bij mij ook , en spijtig genoeg heb ik redelijk wat gevochten . Blijkbaar is dat nu abnormaal .. als ik mijn nonkel enz hoor vertellen was het in de jaren 50 en 60 niet veel beter met vechten enz...
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 13:34   #47
De Prodigy
Provinciaal Statenlid

De Prodigy's schermafbeelding

Standaard

In 95 was er is een "speelplaatsincident" in een school aan de Haachtsesteenweg in Schaarbeek.
De leerling van 16 kwam terug naar school gewapend met een Smith & Wesson en knalde meerdere malen op een klasgenoot.
De Prodigy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 21:35   #48
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy Bekijk bericht
In 95 was er is een "speelplaatsincident" in een school aan de Haachtsesteenweg in Schaarbeek.
De leerling van 16 kwam terug naar school gewapend met een Smith & Wesson en knalde meerdere malen op een klasgenoot.
Ik heb ook wel eens ambras gemaakt, ik kon dat ook. Ik heb het niet gedaan. Straf hé.
Oud 12 januari 2010, 23:24   #49
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Yeah, 2660. Welcome to suburbia

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be