![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedkope pintjes, niet vergeten dat ze ondertussen doorbetaald worden hé
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij wordt ook doorbetaald terwijl je nu je tijd verprutst op een internetforum.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() he...pssstt
daar zitten wel een hoop vlaams belangers bij ...zuur he breek daar uw kopke maar eens over daaag Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 januari 2010 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je liegt !
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet overdrijven he guido... vegeteren Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 januari 2010 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het werk ga ik, alhoewel ik internettoegang heb, niet naar politics.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met mij uit te maken voor leugenaar stop je de discussie.
Je had ook kunnen schrijven: "Hoe kom je daarbij, heb je daar bewijzen van, kan je dat staven",.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 7 januari 2010 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps, foutje van mij, moest aanwezig zijn.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat jezelf best weet dat je leugens verkoopt, tenzij je kan aantonen dat in de privé 13 maanden per jaar worden gewerkt, ipv twaalf.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
werken en staken zijn verschillende dingen hope this helps Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 januari 2010 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Lees er de voorstellen over de verlaging van de loonkosten anders nog eens op na. Het enige doel van zo'n verlaging is om de kosten voor de werkgevers te verlagen. Ja, het zou kunnen dat de nettolonen een beetje zullen stijgen hier en daar. Maar die stijging zal nooit even groot zijn dan een eventuele verlaging van de brutolonen. Want anders is er natuurlijk geen verlaging van de loonkost meer.
Een tweede gevolg van zo'n verlaging is dat de sociale zekerheid nog meer onder druk komt te staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() buiten het feit van het goeie loon heeft guido 100% gelijk , en het loon stijgt met de jaren dienst ........... een ambtenaar heeft na een jaar of 20 een loon dat je met privé kan vergelijken !
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een werknemer in overheidsdienst verdient nog altijd 15 �* 20% minder dan in de privé. Het enige echte voordeel bij de overheid is dat er maandelijks meer belastingen worden afgehouden vh bruttoloon, zodat je op het einde vh jaar minder snel "verrassingen" krijgt bij het krijgen vh aanslagbiljet.
Laatst gewijzigd door Pietje : 7 januari 2010 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
al was dat iemand met jaren dienst , iemand met minder jaren dienst heeft er minder , maar zen inkomen stijgt met jaren dienst ........ en ja , niet alle ambetantenaren hebben dat inkomen ! maar in de voormiddag een kwartier , een uur lunch en in de namiddag trug een kwartier .......... dat zou ik in de privé is moeten proberen !
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van een pauze in de voormiddag of de namiddag is geen sprake. Ik ken mensen in de privé die daarmee lachen. Ik ken ook mensen in de privé die in de voormiddag en de namiddag een kwartier betaalde pauze hebben en 's middags een half uur. Om maar te zeggen. Misschien moet u eens wat minder veralgemenen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() beste , ik zeg zelf dat het niet zo voor alle ambtenaren zo is ! , maar de extra lunchkes enzo , is meestal wel zo ! trouwens op een jaar of 20 bij de staat had men vader bijna dezelfde pré dan ik 14 jaar in privé ............ enkel ik moet er weekends voor draaien en ploegen