![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Is de marokkaan kwaad van aard? | |||
ja, vast en zeker |
![]() ![]() ![]() |
19 | 50,00% |
neen, hij is heel lief |
![]() ![]() ![]() |
19 | 50,00% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() We zijn nu al decennia lang aan het palaveren. Er verandert niets.
Zolang er zotten zijn die met die 'vriendelijke en aangepaste' allochtonen willen praten zullen we blijven lullen en zal er niets veranderen. Genoeg gepraat. Actie. De zwerm parasieten kan vertrekken of vergaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Gij zijt toch echt een slimmeke, eh? Gij verwart Spolpoel met mij. Ge zijt niet echt alert, is het niet? Teveel wit poeier gesnoven ofzo? ![]() ![]() ![]() ![]() En de uitdrukking 'typische stomme onwetende blokker' komt van dikke nekken zoals gij die denken dat ze betere mensen zijn, alleen maar omdat ze tegen het VB zijn. So long, sucker! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() ge zijt idd slim....
![]() bekijk je post eens.... MOET IK OOK DE SLEEPIE QOUTEN VOOR JOU ? ik verwijs er zelfs naar in de post !! ![]() ![]() ![]() maar nog heb je het blijkbaar niet door... ![]() wit poeder ? uw bezigheid ? verbaast me niks. gezien de nonsens die je uitspuit.... maar nee, je bent geen stommerik hoor ! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |