![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() onnozelaar, ik verbind mij ten eerste nooit onvoorwaardelijk aan een partij: ik heb geen lidkaart, heb er nooit één gehad en zal altijd voorkeurstemmen geven, nooit een lijststem. Ik ben dus niet zo onnozel om te zeggen dat ik "trots" ben om op een bepaalde partij te stemmen, dit in tegenstelling tot het gros van de Blokkers hier (incluis jij) of door bepaalde personen onvoorwaardelijk te steunen zonder enige kritische ingesteldheid. Ik heb bijvoorbeeld geen moeite om toe te geven dat Gerolf Annemans een zeer degelijk en bekwaam politicus is. Terug over de grond van de zaak: het is duidelijk dat de meeste Blokkers (incluis jij) al meteen 10 minuten na het vonnis met modder stonden te gooien zonder dat ze wisten waarover het ging en zonder dat ze daarvoor één bewijs hadden. Zoals reeds gezegd stel ik mij ook serieuze vragen bij de opportuniteit van het vonnis, de klacht op zich en de motivatie van de klachtindieners. Ik heb het echter allemaal van op eena fstand proberen te bekijken en niet in de foute emotiestroommee te gaan die je kon vinden bij zowel Blokkers als extreem-linksen en politiek-correcten. Het is gewoon een feit dat jij en andere Blokkers hier na de veroordeling met modder stonden te gooien naar alle VLD'ers (inclusierf Verhofstadt) zonder enig bewijs. Na de column van Roger van Houtte, waarin wordt gesuggereerd dat dit een bewuste strategie van de PS kan zijn om zo de VLD te verzwakken, schakelen jullie weer over op dat, van ongeloofwaardigheid gesproken. Alleen een oen ziet niet in dat het Blok met deze veroordeling alleen maar zal groeien...
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar mag uw stelling dan wel op gebaseerd zijn? Ik zie daarvoor geen aanduidingen op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het ene scenario is volledig overeenkomstig de waarheid of het andere, feit is dat hieruit wel één gemeenschappelijke punt uit duidelijk wordt, nl. er werd/wordt achter de schermen gemanoeuvreerd. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steeds heeft het Vlaams Blok gesteld - terecht trouwens - dat de antiracismewet er eigenlijk niet was om "racisme" te bestrijden, maar om het Vlaams Blok te treffen. Daarom werd er een wet gemaakt die netjes op maat was van het Vlaams Blok. Dat men daarvoor alle bestaande definities van racisme aan de kant moest schuiven, werd er "terwille van de zaak" maar bijgenomen. De schrik zat er trouwens heel diep in: het moest en zou voor de correctionele rechtbank komen en niet voor een volksjury. Alweer een teken dat men van bij het begin een veroordeling al op het oog had. Op die manier draait men natuurlijk de zaken om: men maakt eerst een wet op maat van de geviseerde, past de wet vervolgens toe, en roept dan: "Zie je wel!" |
|
![]() |
![]() |
#45 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat heel wat Vlaams Blokkers er niets op tegen hebben dat Roeland Raes zijn mond opentrekt. Omdat echter w�*t hij zegt, verboden is te zeggen, is het nogal wiedes dat de partij hem het zwijgen oplegt op dat punt. Moest dat verbod niet gelden, dan zou je misschien het tegendeel zien. Bovenstaande is trouwens evenzeer een interne partijkwestie, als wat Knuppel aanhaalde ivm de VLD. Ik vraag me dus af waarom Griffins kritiek enkel op Knuppel gericht was, en niet op Metser...
![]() |
#47 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn commentaar was op de Knuppel gericht omdat die begon te schieten en te ontwijken ![]()
![]() |