![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Acht u het wenselijk dat er op Belgisch federaal niveau een rechtse coalitie zou komen tussen het Vl | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
19 | 43,18% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
25 | 56,82% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry, geschiedenis was nooit mijn forté. Wat gebeurde er ook weer in 7 na Christus?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 9 oktober 2007 om 19:11. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik merk dat U het substantief "kiesvee" kaapte uit de toespraak zaterdag laatst ("liberaal kiesvee", atypisch sloganesk voor de spreker, 't bleef allezins hangen). CD+vee, spits. Goeie analyse, doch het kan ook omgekeerd uitpakken: een reactionair (voor de gelegenheid even dit adjectief terug afgestoft) oranje-blauw, wars van de dada's van het ACW (wee niet vee). Walter Pauli kwam met die idee op de proppen juli laatst. Hij stelde dat het ACW zich sinds de voorbije federale verkiezingen best ernstig zorgen begint te maken. Mij niet gelaten dat laatste, au contraire même. virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 9 oktober 2007 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee opmerkingen: 1. Waaruit ga jij leren, als je geen geschiedenis kent? 2. Omdat je over Christus begint: Jezus Christus was de enige 'Christen' die er ooit geweest is. [Als je dat begrijpt begrijp je al een heel stukje geschiedenis.]
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu moet jij me eens uitleggen wie wie uitzuigt? De middenklasse, wordt die nu uitgezogen door de grote money pakkers of door de fiscus? Gaat rechts nu de grote money pakkers pakken of de middenklasse, wat dacht je? En gaan de sossen het geld halen bij hun kiespubliek (de werkende mensen) of pogen zij (tegen rechts in!) de belastingen te innen die veeeeel meer geld opbrengen dan rechtse ministers belastingsontduiking oogluikend toelaten te ontduiken, veel meer dan het deficiet van het land, de transfers aan Wallonie en de toelage aan het VB samen kosten ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 oktober 2007 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beste Puntje Tien, Ik ga er maar even van uit dat U mij 2 heel directe vragen stelt. U heeft dan wederkeerlijk recht op 2 heerlijke antwoorden. Ierzo: 1. Uit mijn fouten natuurlijk. Bijvoorbeeld dat ik beter toch voor die licentie in de geschiedenis had gekozen, dan moest ik me nu tenminste niet afpeigeren om te weten wat er in 's hemelsnaam gebeurde 7 jaar na Christus. 2. Dit is echt wel de eerste keer dat ik me realiseer dat het anti-klerikalisme, mijn vibrant gebrek aan geschiedkundige kennis zou kunnen helpen verdoezelen. Hier komt jouw doordenker voor vanavond: als christenen de volgelingen van Christus zijn, hoe kan Christus dan de enige christen ooit geweest zijn (gokje: de heilige drievuldigheid) en wat vertelt ons dat over laamazegge Thomas van Aquino, de meisjes uit het Instituut Immaculata en Pieter De Crem? weerom wijzer, virmiljoen
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 oktober 2007 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even google raadplegen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de rest ontwijkt ze... de MR beschermd de rest...
|
![]() |