![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() De wereld in 2100 kan niemand voorspellen.
in die tijdspanne kan in principe 99% van de wereldbevolking uitsterven en die 1% kan dan zorgeloos weer leven. of we kunnen allemaal uitsterven en word de aarde terug 100% natuur ![]() of we kweken ons kapot en verknallen in onze drang naar macht de hele planeet en word het een levenloze bol in de ruimte |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 20 januari 2010 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, vóór ons hebben ontelbare soorten geleefd om vervolgens uit te sterven, n�* de verdwijning van onze soort zal net hetzelfde (blijven) gebeuren.
![]() |
#46 |
|
![]()
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Sinds dat ik mij bewust ben van de wezentjes in mijn atomen kan ik niet anders dan naar ze luisteren. Gisteren bevolen die mij plots om harriechristus op de negeerlijst te zetten. Ik vond dat maar niks. Die mens heeft toch ook recht op een vrije meningsuiting. Maar toen begonnen de wezentjes in de atomen van het tipje van mijn tong met hun pesterige lazergeweertjes te schieten op de wezentjes in de atomen van mijn gehoorbeentje. Terwijl de wezentjes in mijn staartbeen begonnen met het rappen van Willeke Alberti liedjes en de wezentjes in de atomen van mijn alvleesklier riepen dat het geen vrije meningsuiting is, maar dat hij hun verraden heeft. En ik kreeg daar zo'n klere koppijn van. Ik heb dus maar toegeven en harriechristus op de negeerlijst gezet. Alles is rustig nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Normaal gesproke zou ik "negeren is voor negers, houdt uw lijst blank" zeggen, maar misschien moet ik toch eens een Harrieëgere (minder Egmondse) variant verzinnen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 januari 2010 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Is neger-en wel politiek correct?
![]() |
#58 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nee, je 'theorie' (by the way, als het een filosofisch traktaat is en geen wetenschappelijk, dan spreekt men niet van een theorie, maar van een 'leer'. Verwar je hersensspinsels alsjeblieft niet met valide wetenschappelijke analyses.) is een ramp. Jezelf op dezelfde hoogte durven stellen als andere grote schrijvers is bijzonder hovaarig. Ik herken in jouw spinsels niets wat ook het minste toevoegt aan het wereldbeeld. Het is allemaal zo idioot, zo ongenuanceerd debiel en niet eens goed geschreven. it is fictie van de slechtste soort... Stop dus alsjeblieft met heel het forum vol te spammen met kapstokken voor je idiotie. Niemand is geïnteresseerd. Nu niet, morgen niet, nooit niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Beknotting van homoseksuele neigingen is barbaars en onwenselijk. Maar het wezen van een mens, namelijk zijn zoektocht naar zingeving, onderdrukken ter bevordering van... (vul zelf maar in, het is uw idee), dat is een uw hoop?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |