![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.worldometers.info/nl/ Denk je écht dat al die geboortes en overlijdens ergens in registers of databanken komen? Laatst gewijzigd door filosoof : 18 januari 2010 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten dat wel hoor, maar we horen het niet graag. Lees bv. wat de Huffington post schrijft. What the Mainstream Media Will Not Tell You About Haiti: Part of the Suffering of Haiti is "Made in the USA" Citaat:
En nu discusiëren sommigen over het nut van geboorteregisters in 'landen zoals Haïtie'. Ik wordt niet goed van zoveel wereldvreemdheid. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 januari 2010 om 22:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vermoedelijk zelfsdegene dieze begraven wetenniet of er nogoverlevende familieledenzijn !! Daar isgeen tijd voor !! DE overlevende moeten overleven , dat s nu hetbelangrijkste !! Trouwens , uw eerste gedeelte dat k kwoot staathet antwoord ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het Bolivia voor Morales wou men zelfs liever niet dat Indiaanse plattelandsbewoners zich registreerden, want dan konden ze gaan stemmen en onderwijs vragen. Toch is het mijns inziens maar een kleine minderheid van de wereldbevolking die niet geregistreerd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest, uiteraard doe je verder met de levenden. Nu de beelden die ik zie is desastreus in materiele verwoesting, maar het hoofdprobleem is toch wel watervoorziening en voedsel terug in gang krijgen... Waar ik ook versteld van sta, isdat zogenaamde plattelandsdorpen mensen zonder eten en drinken vallen ?? Een boerderij zou je denken werkt meestal selfsupporting, maar blijkbaar lukt dat daar ook al niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() yip,
Die lijken worden broedhavens voor salmonella en cholera, en hoe langer die lijken daar liggen, hoe sneller we Haiti kunnen hernoemen naar "het land der eeuwige schijt". Beter was om ze allemaal in plastiek zakken te steken, ze op een hoop te gooien en in brand te steken, omdat daarmee de ziektehaard permanent vernietigd wordt. Maar men moet roeien met de spaanders die men heeft natuurlijk
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 januari 2010 om 23:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ('t is me tweemaal gebeurd, iemand in Frankrijk via zijn gemeente te zoeken... Geboorteregister, ja, kieslijsten, ja, overlijdens ja, maar verhuis? Schijnbaar enkel zo er minderjarigen zijn) Laatst gewijzigd door filosoof : 18 januari 2010 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Latijns Amerika worden er 89 % van de kinderen onder 1 jaar geregistreerd. UNICEF is bezig met het thema van het 'civil register'. Via hen zullen wel gegevens over de hele wereld te vinden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() 't is me tweemaal gebeurd, iemand in Frankrijk via zijn gemeente te zoeken... Geboorteregister, ja, kieslijsten, ja, overlijdens ja, maar verhuis? Schijnbaar enkel zo er minderjarigen zijn, want opvolging van schoolplicht wordt er gekoppeld aan postcode. Gemeentelijk Bevolkingsregister zoals in België schijnt zelfs in Frankrijk maar zo zo te bestaan. Ik wou 't eerst ook niet geloven: allemaal afzonderlijke registers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() a mijnheerke maakt stambomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, en daar zijn goede verklaringen voor. Informeer u over wat er gebeurde met de rijstproductie op Haïtie en waarom. Voedselveiligheid en neoliberalisme lijken niet goed samen te gaan op dat eiland. Zie ook reaktie #43
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 januari 2010 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen weten dat zelfs niet liggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het toch een beetje makkelijk op de armoede van Haïti universeel op het 'neoliberalisme' van de USA te steken.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertrek misschien hiervan: http://www.hartford-hwp.com/archives/43a/210.html http://www1.american.edu/TED/haitirice.htm (en in West Afrika gebeurt hetzelfde) Laatst gewijzigd door filosoof : 19 januari 2010 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij die stellen dat het komt door het 'neoliberalisme' en de 'afzwakking van de staat', moeten toch bewijzen, me dunkt, dat voor het 'afzwakken van de staat' het daar zo'n pretje was; dat lijkt me toch dubieus.
![]() |
![]() |