![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Europees Commissaris
|
Indien deze cijfers kloppen ziet het er naar uit dat België en Nederland met een reusachtig probleem geconfronteerd worden. 15 % mensen die in armoede leven is geen akkefietje, het is een regelrechte schande. De belgische politieke partijen doen er niks aan, verder dan "het is crisis voor iedereen" komen ze niet. Hoe de situatie in Nederland evolueert weet ik niet, ze zal wellicht identiek zijn. Dus de armoede zal nog toenemen, maar niet alleen in Nederland.
Laatst gewijzigd door robert t : 19 januari 2010 om 11:49. |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Op een gegeven moment werd ik aangesproken door een zwerver, die wat muntjes wil hebben. Dus ik zeg hem, luister vriend, ik ben mogelijk armer dan jij. Als ik geld nodig heb dan moet ik naar de bank met een (heel) goed verhaal. Dus ik weet het goed gemaakt, als jij me een goed verhaal verteld waar je geld voor nodig hebt, dan geef ik het je. (ik zag dat hij geen schoenen droeg, dus dat leek me een open deur) Zegt ie, ik heb 2 gulden, maar de fles wijn hier in de supermarkt kost drie gulden. Daarom heb ik een gulden extra nodig. ......
|
|
|
|
#45 |
|
Parlementslid
|
Dat gaat dan misschien wel op voor Wallonië maar de natuur in Vlaanderen wordt met de dag zeldzamer want er wordt naar hartelust verkaveld. Volgens de prognoses zou er +14% extra bebouwing komen in Vlaanderen tussen nu en 2020.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
geen stukken bos of natuurgebieden die verdwijnen. en in die nieuwe verkavelingen komen ook bomen, struiken, ... Laatst gewijzigd door Shadowke : 19 januari 2010 om 16:21. |
|
|
|
|