![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In sommige scholen spreekt men niet van 10% maar van 50% tot 90% allochtone kinderen die thuis een andere taal spreken. Het niveau in die scholen is wraakroepend laag. Onderwijs is onze primaire grondstof in België. De sossen en andere linkiewinkies hebben dat niveau al ongelooflijk naar omlaag gehaald. Dus kom mij niet af met : "ik heb een oom die zijn hele leven tee pakken sigaretten heeft gerookt en nooit kanker heeft gekregen dus zijn sigaretten niet gevaarlijk"... Het is duidelijk dat: A/ het onderwijsniveau van de autochtone en aangepaste allochtone kinderen u geen reet kan schelen. B/ U in navolging van semantische contaminaties van de woorden racisme, eer, woord, trouw, jongere, idenditeit enz nu ook het woord "apartheid" wil verkrachten C/ U waarschijnljk de integratie van de allochtonen niet genegen bent om sossenstemmen te verliezen ("hou jij ze arm dan hou ik ze dom")
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
FDW de enige messias naar de verlossing en het paradijs? Ander meningen zijn per definitie dwalingen? Hoe komt u tot uw besluiten A, B en C ? Ik geef alternatieven, ik zie wat er bij ons op de gemeente bereikt is, ik heb mijn eigen kinderen bewust naar de school met de meeste allochtonen gestuurd. En u beweert dat het me geen reet kan schelen? A is te gek om los te lopen, en zeker niet geloofwaardig van een aanhanger van het VB. B apartheid is een nederlands woord, bekend over de hele wereld, en betekent wat het zegt mensen afzonderlijk houden. in zuid afrika op kleur, in het voorstel van FDW op al of niet verblijfsvergund. Beide criteria hebben duidelijk niets te maken met onderwijsniveau en al of niet leerachterstand. Zal ik het op VB niveau brengen Niet geragulariseerde asielzoekers in apartheidsonderwijs te vergelijken met bvb na cafébezoek mag men niet meer rijden. Er zijn concentratiescholen te vergelijken met er zijn cafébezoekers die teveel alcohol gedronken hebben. Er komt leerachterstand van te vergelijken met van dronken chauffeurs komen ongevallen. Waarschijnlijk beseft u zelf de onzinnigheid van de tweede delen van de zinnen. Iedereen verwacht dat cafébezoekrs getest worden, en enkel die die positief testen op het gebruik van alcohol niet mogen rijden. Te vergelijken met: Ook kinderen van asielzoekers kunnen getest worden op hun kennis en zo de best mogelijke slaagkansen krijgen in het gewone onderwijs, in een extra taalonderwijs binnen de scholen (om het infrormele taalgebruik ook te leren tijdens onderbrekingen en buitenschoolse activiteiten en echt geintegreerd te geraken) net zoals cafébezoek geen éénduidig criterium is voor dronkenschap, is het zitten in een asielprocedure dat ook niet voor leerachterstand. Hopelijk nu begrijpbaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Cristal.
Daarom ook A/ B/ en C/
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De winter zei dat het de asielzoekende kinderen waren. Voorstel: We steken alle sossen en linkiewinkies ook in die apartheidsscholen. Maar dan wel in aparte apartheidsscholen, zodanig dat ze de asielzoekende kinderen waar het VB zo om bekommerd is niet vertragen. En zeker niet aan ledenwerving kunnen doen onder de nieuwe mogelijks potentiele kiezers. Vervolgens die met een lichte handicap die nu nog in normale scholen zitten, want zo een verrekijker, camera of een doventolk, dat vertraagt de zaak ook. Hopelijk kan dit zonder solidariteitsacties van de medeleerlingen, hun ouders en oh gruwel zonder inmenging van plaatselijke mandatarissen. Laatst gewijzigd door spherelike : 22 januari 2010 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
[quote] Citaat:
Citaat:
![]() PS: eigenlijk pleit FDW voor aparte scholen niet voor de 90% nederlandsonkundigen die levenslang op den dop, OCMW en de ziekenkas zullen staan maar voor de 10% nederlandstaligen die dat feestje zullen moeten betalen.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 januari 2010 om 20:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Fieseler;4559785]
Citaat:
hij pleit voor aparte scholen voor kinderen die nog in een asielprocedure zitten. En daar zit volgens mij iets anders achter, dat ondanjks zijn durf om dingen te zeggen blijkbaar niet uitspreekbaar is. De rest zijn pogingen om dat goed te praten. mensen die direct erkend worden als vluchteling, en misschien even nederlandsonkundig zijn zouden dan wel in het normale onderwijs kunnen. De enige juiste en humane methode is spreiding (daar ben ik het zelfs eens met FDW) maar dan over alle scholen en netten, en daar verschillen we dan van mening. het niveau waar ze passen en wat er als inloop moet gegeven worden in gewone scholen tussen lokale kinderen kan alleen bepaald worden door die kinderen te testen. Het zitten in een asielprocedure is geen criterium om het onderwijsniveau van een kind te bepalen, laat staan het af te zonderen in een apartheidsschool. |
|
![]() |
![]() |