Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2010, 02:17   #41
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Ik zou de pil ook nemen, omdat ik kinderen zou willen maken op een natuurlijke manier en als ik impotent blijk te zijn, pech dan.
Gaat nu toch ook?

Het gebeurd toch dat homo's kinderen verwekken bij lesbische vrouwen en hem dan delen?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 02:23   #42
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Hem delen.

Oud 21 januari 2010, 02:39   #43
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ja.
Gij mss wel, maar ik zeker niet!

Ik tot 2 jaar geleden: Raar jochie dat nergens thuis hoorde. Zat in de klas altijd alleen. Was zeer stil. Lang onverzorgt haar en een t-shirt van Slayer included.
Als de hele klas iets ging drinken na school wou ik gewoon zo rap mogelijk naar huis. Fuiven en uitgaan was echt tijdverlies. Thuis wacht mijn beste en enige vriend - mijn PC - op mij.
En vrouwen zijn zo achterlijke wezens, hoe kan iemand daar met samen leven? Die zijn toch ontzettend stom? Waarom gaat iemand samen wonen met een meisje terwijl jongens veel toffer zijn?
En bij het rukken stiekem aan die knappe jongens met een grote mel denken en er over fantaseren.

Plots 2 jaar geleden:
Werd smoorverliefd op jongen uit mijn klas Eerste keer in mijn leven dat ik zo verliefd was... Maar dat was een hetero
Plots kwam ik in contact met wat jongens die homo waren en toch een normaal leven hadden. Waarom kan ik dan zo niet leven en waarom kunnen die wel een tof leven hebben zoals ze het willen? Lag helemaal aan mezelf
En dan heeft die eerst 'bekenning' niet lang geduurd, en voor ik het wist lag ik ook in bed met een jongen. Iets waar ik heel mijn leven had naar uit gezien als ik een jongen op de bus of op straat zag, zo dicht bij en toch zo ver weg.

Nu: Ik heb een lief, ik heb goei vrienden, ik ga (soms) es uit, ik doe andere toffe dingen die mensen van mijn leeftijd doen

Dus of ik terug wil naar mijn vorig leven waar ik geen leven had? Totaal NIET!
Oud 21 januari 2010, 02:46   #44
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Gij mss wel, maar ik zeker niet!

Ik tot 2 jaar geleden: Raar jochie dat nergens thuis hoorde. Zat in de klas altijd alleen. Was zeer stil. Lang onverzorgt haar en een t-shirt van Slayer included.
Als de hele klas iets ging drinken na school wou ik gewoon zo rap mogelijk naar huis. Fuiven en uitgaan was echt tijdverlies. Thuis wacht mijn beste en enige vriend - mijn PC - op mij.
En vrouwen zijn zo achterlijke wezens, hoe kan iemand daar met samen leven? Die zijn toch ontzettend stom? Waarom gaat iemand samen wonen met een meisje terwijl jongens veel toffer zijn?
En bij het rukken stiekem aan die knappe jongens met een grote mel denken en er over fantaseren.

Plots 2 jaar geleden:
Werd smoorverliefd op jongen uit mijn klas Eerste keer in mijn leven dat ik zo verliefd was... Maar dat was een hetero
Plots kwam ik in contact met wat jongens die homo waren en toch een normaal leven hadden. Waarom kan ik dan zo niet leven en waarom kunnen die wel een tof leven hebben zoals ze het willen? Lag helemaal aan mezelf
En dan heeft die eerst 'bekenning' niet lang geduurd, en voor ik het wist lag ik ook in bed met een jongen. Iets waar ik heel mijn leven had naar uit gezien als ik een jongen op de bus of op straat zag, zo dicht bij en toch zo ver weg.

Nu: Ik heb een lief, ik heb goei vrienden, ik ga (soms) es uit, ik doe andere toffe dingen die mensen van mijn leeftijd doen

Dus of ik terug wil naar mijn vorig leven waar ik geen leven had? Totaal NIET!
Toen ge nog hetero waart?
Oud 21 januari 2010, 02:53   #45
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Ik ben nooit hetero geweest. Ik heb het wel lang gedacht en gehoopt.

Ik herriner me een gesprek uit het 2de middelbaar waar jongens van mijn klas bezig waren over de tetten van de meisjes van de klas.
Van bepaalde meisjes had ik zelf geen idee of ze groot of klein waren. Dat was gewoon nooit opgevallen
Terwijl ik (vanuit de zwemlessen) van iedere jongen een idee had hoe hun piemel er uit zag: hoe groot die was en of die besneden was enzo: ik zag het perfect voor mij.
Dat was voor mij de moment van bevestiging. ("waarom ik? ")

Maar als je uit een katholiek-conservatief hol woont waar geen homo's wonen dan sluit je jezelf nogal op. (Ik dacht toen echt dat maar 1 op de 10.000 personen holebi waren en voornamelijk in steden als Antwerpen enzo).
"deze richting wil ik met mijn leven niet uit".

Maar kijk se, tis er dan toch van gekomen en ik vind het spijtig dat ik me nooit eerder geout heb (waarom niet op mijn 13de, in het 2de jaar?). Andere kinderen hebben een jeugd gehad! Ik niet!

Laatst gewijzigd door bgf324 : 21 januari 2010 om 02:54.
Oud 21 januari 2010, 02:58   #46
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben nooit hetero geweest.
Dus eigenlijk had dat verhaaltje helemaal niks te zien met die homopil.
Oud 21 januari 2010, 03:10   #47
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Zo'n outing moet toch wel redelijk spannend zijn. Hoe zullen mensen erop reageren en vooral je familie en vrienden. Ik heb eigenlijk geen homoseksuele vrienden, dus kan ik mij moeilijk inleven in hun situatie.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 07:13   #48
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Je hebt zijn verhaal helemaal niet begrepen hé?

Laatst gewijzigd door Alboreto : 21 januari 2010 om 07:14.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 09:32   #49
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Men weet momenteel nog niet echt wat de oorzaak van homoseksualiteit is maar moest men die vinden is een 'remedie' niet per se uitgesloten. Ik ben gewoon benieuwd naar wat jullie van zo'n remedie zouden vinden en of jullie het ethisch verantwoord vinden dat mensen hier gebruik van zouden maken? Zouden jullie het ethisch verantwoord vinden dat men een remedie zoekt?
Ik zou het alleszins ethish verantwoord vinden de 'anti-idiotie'-pil manu militaru toe laten dienen. Kandidaten genoeg, blijkt zo.
Oud 21 januari 2010, 12:00   #50
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Je hebt zijn verhaal helemaal niet begrepen hé?
Volgens mij hebt gij het niet goed begrepen. Het heeft namelijk geen enkele relevantie met die homopil. Niks mee te maken.
Oud 21 januari 2010, 12:26   #51
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar kijk se, tis er dan toch van gekomen en ik vind het spijtig dat ik me nooit eerder geout heb (waarom niet op mijn 13de, in het 2de jaar?). Andere kinderen hebben een jeugd gehad! Ik niet!
Het was dus een pak makkelijker geweest als je al heel vroeg over een heteropil had beschikt... Je was een andere mens geweest, hé, iemand die zich wél thuisvoelde in discussies over de borsten van deze of gene griet...

Ik begrijp ook wel dat je nu niet meer terug wilt, maar niet iedereen bevindt zich in dezelfde situatie. Die heteropil is ook geen verplichting, hé. Ik zou ze dus wel nemen: zelfs in een middelgrote stad als Antwerpen, zelfs op internet, heb ik het idee in een verschrikkelijk kleine vijver te vissen. In kleine vijvers spelen schaalnadelen: het "milieu" is op z'n zachtst gezegd nogal eenzijdig en op de koop toe lopen er nogal veel seksueel "buitenissigen" rond. Bovendien is dat milieu enigszins losgekoppeld van het alledaagse leven. Heterovrienden vinden hun lief in dagelijkse situaties: op het werk, in het verenigingsleven, op school, etc. Als homoseksueel is die kans een stuk kleiner. Ik vind dat allemaal tergend frustrerend.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 12:34   #52
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben nooit hetero geweest. Ik heb het wel lang gedacht en gehoopt.

Ik herriner me een gesprek uit het 2de middelbaar waar jongens van mijn klas bezig waren over de tetten van de meisjes van de klas.
Van bepaalde meisjes had ik zelf geen idee of ze groot of klein waren. Dat was gewoon nooit opgevallen
Terwijl ik (vanuit de zwemlessen) van iedere jongen een idee had hoe hun piemel er uit zag: hoe groot die was en of die besneden was enzo: ik zag het perfect voor mij.
Dat was voor mij de moment van bevestiging. ("waarom ik? ")

Maar als je uit een katholiek-conservatief hol woont waar geen homo's wonen dan sluit je jezelf nogal op. (Ik dacht toen echt dat maar 1 op de 10.000 personen holebi waren en voornamelijk in steden als Antwerpen enzo).
"deze richting wil ik met mijn leven niet uit".

Waarom hebde geen jeugd hebben gehad?
Oud 21 januari 2010, 12:44   #53
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
(waarom niet op mijn 13de, in het 2de jaar?).
troost u..op die leeftijd hadden vroeger weinig gasten sexuele avontuurtjes..je hebt op dat vlak niks gemist..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 14:37   #54
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
troost u..op die leeftijd hadden vroeger weinig gasten sexuele avontuurtjes..je hebt op dat vlak niks gemist..
Vandaag wel ofwa? 13.... da zijn kleuters
Oud 21 januari 2010, 14:39   #55
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet moeilijk dat je eenzaam was.

En nogal terecht ook.
Oud 21 januari 2010, 14:39   #56
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Andere kinderen hebben een jeugd gehad! Ik niet!
Dat is een veralgemening.

Ik ben hetero en ik heb ook geen jeugd gehad.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 14:41   #57
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als homoseksueel is die kans een stuk kleiner. Ik vind dat allemaal tergend frustrerend.
Ik denk dat je het een beetje verkeerd ziet, hetero's hebben ook frustraties.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 15:14   #58
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Neen, dat zou niet ethisch verantwoord zijn. De prikkels moeten niet geëlimineerd worden. De mentaliteit moet gewijzigd worden.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 15:36   #59
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik denk dat je het een beetje verkeerd ziet, hetero's hebben ook frustraties.
Het gaat inderdaad om relatieve verschillen. Mijn excuses als ik ook maar ergens, door een leesteken te veel of te weinig, gesuggereerd zou hebben dat het om absolute verschillen gaat.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 17:53   #60
manuel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Het was dus een pak makkelijker geweest als je al heel vroeg over een heteropil had beschikt... Je was een andere mens geweest, hé, iemand die zich wél thuisvoelde in discussies over de borsten van deze of gene griet...

Ik begrijp ook wel dat je nu niet meer terug wilt, maar niet iedereen bevindt zich in dezelfde situatie. Die heteropil is ook geen verplichting, hé. Ik zou ze dus wel nemen: zelfs in een middelgrote stad als Antwerpen, zelfs op internet, heb ik het idee in een verschrikkelijk kleine vijver te vissen. In kleine vijvers spelen schaalnadelen: het "milieu" is op z'n zachtst gezegd nogal eenzijdig en op de koop toe lopen er nogal veel seksueel "buitenissigen" rond. Bovendien is dat milieu enigszins losgekoppeld van het alledaagse leven. Heterovrienden vinden hun lief in dagelijkse situaties: op het werk, in het verenigingsleven, op school, etc. Als homoseksueel is die kans een stuk kleiner. Ik vind dat allemaal tergend frustrerend.
Dus denk je dat het als hetero allemaal plots veel makkelijker wordt ?
Ewel, ik zeg u dat hetero's doen alsof het allemaal veel makkelijker is. Inderdaad, en daar hebt u gelijk in, het vinden van 'een lief' is makkelijker in de 'hetero-wereld'. Het houden van dat lief om de juiste redenen (nl. dat je met haar/hem samen iets wil opbouwen), is voor hetero's even moeilijk.
Maar velen houden gewoon de schijn op...
En dat van dat er niet bijhoren, dat dat met seks te maken zou hebben, daar ben ik het ook niet echt mee eens.
Ik hoorde 'er' ook niet bij in school. Maar ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat ik gewoon in heel andere dingen geïnteresseerd was dan mijn klasgenoten. Ik was geinteresseerd in kunst, mode, klassieke muziek, Ediath Piaf etc. Elvis Costello, U2 enzo, niet echt aan mij besteed. En blijkbaar viel ik ook op jongens.
Dat 'homo'-zijn wordt telkens weer zo 'overroepen'. Het lijkt wel of homo's enkel aan seks denken en doen, en hetero's niet zekers ?
De pil zou moeten dienen om de ogen van de 'tegenstanders' te openen, zodat ze zien dat homo's en hetero's net dezelfde problemen hebben.
manuel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be