![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Hem delen.
![]()
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij mss wel, maar ik zeker niet!
Ik tot 2 jaar geleden: Raar jochie dat nergens thuis hoorde. Zat in de klas altijd alleen. Was zeer stil. Lang onverzorgt haar en een t-shirt van Slayer included. Als de hele klas iets ging drinken na school wou ik gewoon zo rap mogelijk naar huis. Fuiven en uitgaan was echt tijdverlies. Thuis wacht mijn beste en enige vriend - mijn PC - op mij. En vrouwen zijn zo achterlijke wezens, hoe kan iemand daar met samen leven? Die zijn toch ontzettend stom? Waarom gaat iemand samen wonen met een meisje terwijl jongens veel toffer zijn? ![]() En bij het rukken stiekem aan die knappe jongens met een grote mel denken en er over fantaseren. ![]() Plots 2 jaar geleden: Werd smoorverliefd op jongen uit mijn klas ![]() ![]() ![]() Plots kwam ik in contact met wat jongens die homo waren en toch een normaal leven hadden. Waarom kan ik dan zo niet leven en waarom kunnen die wel een tof leven hebben zoals ze het willen? ![]() ![]() En dan heeft die eerst 'bekenning' niet lang geduurd, en voor ik het wist lag ik ook in bed met een jongen. ![]() Nu: ![]() ![]() Dus of ik terug wil naar mijn vorig leven waar ik geen leven had? Totaal NIET! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nooit hetero geweest. Ik heb het wel lang gedacht en gehoopt.
Ik herriner me een gesprek uit het 2de middelbaar waar jongens van mijn klas bezig waren over de tetten van de meisjes van de klas. Van bepaalde meisjes had ik zelf geen idee of ze groot of klein waren. Dat was gewoon nooit opgevallen ![]() Terwijl ik (vanuit de zwemlessen) van iedere jongen een idee had hoe hun piemel er uit zag: hoe groot die was en of die besneden was enzo: ik zag het perfect voor mij. ![]() Dat was voor mij de moment van bevestiging. ("waarom ik? ![]() Maar als je uit een katholiek-conservatief hol woont waar geen homo's wonen dan sluit je jezelf nogal op. (Ik dacht toen echt dat maar 1 op de 10.000 personen holebi waren en voornamelijk in steden als Antwerpen enzo). "deze richting wil ik met mijn leven niet uit". Maar kijk se, tis er dan toch van gekomen en ik vind het spijtig dat ik me nooit eerder geout heb (waarom niet op mijn 13de, in het 2de jaar?). Andere kinderen hebben een jeugd gehad! Ik niet! Laatst gewijzigd door bgf324 : 21 januari 2010 om 02:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Dus eigenlijk had dat verhaaltje helemaal niks te zien met die homopil.
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Zo'n outing moet toch wel redelijk spannend zijn. Hoe zullen mensen erop reageren en vooral je familie en vrienden. Ik heb eigenlijk geen homoseksuele vrienden, dus kan ik mij moeilijk inleven in hun situatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt zijn verhaal helemaal niet begrepen hé?
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 21 januari 2010 om 07:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij hebt gij het niet goed begrepen. Het heeft namelijk geen enkele relevantie met die homopil. Niks mee te maken.
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp ook wel dat je nu niet meer terug wilt, maar niet iedereen bevindt zich in dezelfde situatie. Die heteropil is ook geen verplichting, hé. Ik zou ze dus wel nemen: zelfs in een middelgrote stad als Antwerpen, zelfs op internet, heb ik het idee in een verschrikkelijk kleine vijver te vissen. In kleine vijvers spelen schaalnadelen: het "milieu" is op z'n zachtst gezegd nogal eenzijdig en op de koop toe lopen er nogal veel seksueel "buitenissigen" rond. Bovendien is dat milieu enigszins losgekoppeld van het alledaagse leven. Heterovrienden vinden hun lief in dagelijkse situaties: op het werk, in het verenigingsleven, op school, etc. Als homoseksueel is die kans een stuk kleiner. Ik vind dat allemaal tergend frustrerend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Vandaag wel ofwa? 13.... da zijn kleuters
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En nogal terecht ook.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen, dat zou niet ethisch verantwoord zijn. De prikkels moeten niet geëlimineerd worden. De mentaliteit moet gewijzigd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Het gaat inderdaad om relatieve verschillen. Mijn excuses als ik ook maar ergens, door een leesteken te veel of te weinig, gesuggereerd zou hebben dat het om absolute verschillen gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ewel, ik zeg u dat hetero's doen alsof het allemaal veel makkelijker is. Inderdaad, en daar hebt u gelijk in, het vinden van 'een lief' is makkelijker in de 'hetero-wereld'. Het houden van dat lief om de juiste redenen (nl. dat je met haar/hem samen iets wil opbouwen), is voor hetero's even moeilijk. Maar velen houden gewoon de schijn op... En dat van dat er niet bijhoren, dat dat met seks te maken zou hebben, daar ben ik het ook niet echt mee eens. Ik hoorde 'er' ook niet bij in school. Maar ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat ik gewoon in heel andere dingen geïnteresseerd was dan mijn klasgenoten. Ik was geinteresseerd in kunst, mode, klassieke muziek, Ediath Piaf etc. Elvis Costello, U2 enzo, niet echt aan mij besteed. En blijkbaar viel ik ook op jongens. Dat 'homo'-zijn wordt telkens weer zo 'overroepen'. Het lijkt wel of homo's enkel aan seks denken en doen, en hetero's niet zekers ? De pil zou moeten dienen om de ogen van de 'tegenstanders' te openen, zodat ze zien dat homo's en hetero's net dezelfde problemen hebben. |
|
![]() |
![]() |