![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De CEO`s van al die NGO`s zijn zich ondertussen aan het afvragen in welk poepschique hotel ze in Haiti, of De Dominicaanse gaan verblijven, ze kunnen shuttelen met nen helli he, ... en door de meeropbrengst van de jaarlijkse bedel en afpersingscampagnes, zit er volgend jaar misschien nog een lekkere bonus in ...
Ik heb genoeg van dit soort shit, zelf de beelden van de afgelopen dagen gaan daar niks aan verhelpen, en de opgestoken vingertjes van shit for brains BV`s nog veel minder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is waar. Maar voor de arme mensen in Haïti, is die aardbeving niet zo dramatisch. Wel de armoede. En zoals ik al eerder schreef, het is vooral het rijkere gedeelte dat schade heeft,en hoogstwaarschijnlijk het ingezamelde geld nu gaat incasseren. Laatst gewijzigd door De Prof : 21 januari 2010 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je het vervelend dat er mensen zijn met een andere mening en die die mening dan ook nog eens willen ventileren? Lastig beestje hé, die vrijheid van meningsuiting?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen behandelen volgens hun religie. Alle steun en hulp naar Haïti verzenden via een voodoo pop.
Ik vind het heel erg wat daar gebeurd is, maar ik hem moeder aarde niet doen daveren en dat land is al lang failliet. Misschien is de aardbeving wel een zegen: meteen minder volk en een grote kapitaalinbreng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() die ban heeft je precies niet goed gedaan?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 21 januari 2010 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() 2
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat oeroude cliché over dat geld dat blijft plakken.... ![]() gooi maar bij de rest... En waarom de media geen programma maakt over de geldbestedingen..veel te saaie numerische tv..daarom..of zou u naar een notarieële voorlezing willen luisteren..komaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb wel gestort op dag 2, niet omdat ik mee voel met mijn medemens maar gewoon omdat ik hoop voor de mensen daar dat het er beter leven wordt na de ramp. Voor mijn geweten moet ik het niet doen want dat heb ik niet. Heb lang genoeg met schuld geleefd om te weten dat ik dat nooit nog wil voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sluit uzelf op in het kolenkot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() een selectief gehoor helpt. Mijn vrouw klaagt daar ook van
ik stort niks trouwens
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is dan ook geen enkele reden om je daarvoor schuldig te voelen.
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Als je een kalf naar een andere weide verbant en het komt een maand later terug, moet je niet verwachten dat het Einstein is geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb 50 euro overgemaakt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Zever, ik voel me wel emotioneel verbonden met fictieve figuren en acteurs als ik dat wens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |