Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2004, 12:00   #41
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

[size=6]Indiër wil 100ste keer trouwen[/size]

Een Indiër die erom bekend staat 90 keer getrouwd te zijn, wil voor de 100 gaan. De tachtigjarige wil nog tien vrouwen trouwen voor hij sterft.

Udaynath Dakshinirary uit Orali in Orissa beweert dat hij al negen huwelijksaanzoeken uit het buitenland heeft, drie uit de Verenigde Staten en Japan, twee uit Hongarije en één uit Duitsland.

Het eerste huwelijk van de man, afkomstig uit een rijke familie, liep op de klippen toen hij niet met zijn bruid wou verhuizen naar een nabijgelegen dorp. Blijkbaar was hij toen zo gefrustreerd dat hij een eed aflegde ‘met honderd vrouwen te zullen trouwen.’

De man is vader van 29 kinderen, en momenteel leeft hij met één vrouw Mira, twee zonen en een dochter in zijn geboortedorp. Zijn 90 echtgenotes, voornamelijk uit arme families, kregen allemaal een groot landgoed door hun huwelijk.

“Ik doe het niet voor een vermelding of zo, ik bekijk het als een sociale missie. Ongetrouwde vrouwen hebben geen status in ons land, dus door met hen te trouwen overkom ik dat ze gebrandmerkt zijn. Trouwens, ik heb zoveel land, dat ik graag verdeel aan de arme vrouwen, door met hen te trouwen.”
Oud 12 mei 2004, 05:45   #42
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Vrouwvriendelijk.
Hoeveel vrouwen had hij tegelijkertijd in zijn glorietijd ?
Oud 14 mei 2004, 10:29   #43
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toondoof
Als het aan het stadsbestuur van Boedapest ligt, moeten straatmuzikanten voortaan jaarlijks een examen afleggen. Volgens Ananova zal een jury bepalen wie van hen mag blijven spelen. Een nieuwe vorm van Idols? Nee, het doel is vooral toeristen te beschermen tegen toondoofheid van onkundige zwervers.
nu.nl
-> "Speel eens de 9e van Beethoven"
"Hik"
"Sorry, u krijgt geen vergunning"

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2004, 13:05   #44
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Toondoof
Als het aan het stadsbestuur van Boedapest ligt, moeten straatmuzikanten voortaan jaarlijks een examen afleggen. Volgens Ananova zal een jury bepalen wie van hen mag blijven spelen. Een nieuwe vorm van Idols? Nee, het doel is vooral toeristen te beschermen tegen toondoofheid van onkundige zwervers.
nu.nl
-> "Speel eens de 9e van Beethoven"
"Hik"
"Sorry, u krijgt geen vergunning"
Drankvergunning ??? ( Hik !)
Oud 18 mei 2004, 11:36   #45
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Vliegende bureaustoel
Surveillerende agenten in Utrecht wisten zaterdagavond even niet wat er gebeurde. Met een doffe klap belandde vlak voor hun neus opeens een bureaustoel op het gras. Deze bleek door een 21-jarige vrouw uit een raam op de vierde verdieping van een naastgelegen flat te zijn gegooid. Zij is aangehouden. Op het bureau heeft de stoelengooister een proces-verbaal gekregen en is haar verteld dat zij het vliegende voorwerp weer moest nemen naar binnen. Het is niet bekend waarom de vrouw tot haar daad is gekomen.
nu.nl
Stress?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 18 mei 2004, 13:13   #46
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Dit heb ik een hele tijd geleden eens tegengekomen. Heel maf.

Weet er iemand al of er een vervolg op is?

Lichaam valt uit de lucht

Uitgegeven: 23 juni 2003 08:22

HOENDERLOO - De politie heeft vrijdag tevergeefs gezocht naar een menselijk lichaam dat volgens getuigen woensdag boven Hoenderloo uit de lucht was komen vallen. Door interne communicatiestoornissen begon de politie pas vrijdag met een zoektocht, zo heeft de politie zondagavond gemeld.

Het echtpaar dat de melding deed, zag vanuit een tuin aan de Bijdamweg in Hoenderloo (gemeente Apeldoorn) het lichaam naar beneden vallen. De man of vrouw kwam vermoedelijk in natuurgebied Delerwoud terecht. Twee andere inwoners van Hoenderloo verklaarden later hetzelfde te hebben waargenomen. De getuigen zagen geen parachute, maar hoorden wel het geluid van een vliegtuig.

Met een politiehelikopter en tien man op de grond werd het gebied afgezocht. Vanuit de luchtvaart zijn geen ongevallen of vermissingen gemeld. Mogelijk is een verstekeling uit een vliegtuig gevallen, aldus de politie. Het is volgens haar niet aannemelijk dat deze zich in het landingsgestel had verstopt. Vliegtuigen op weg naar Schiphol openen dat in de regel niet boven Hoenderloo.

De zoekacties zijn inmiddels gestaakt en worden niet hervat. De politie hoopt dat de toezichthouders van het Delerwoud later alsnog op de stoffelijke resten van het slachtoffer stuiten om de toedracht van het incident vast te stellen.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 14:26   #47
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

dejohan: daar heb ik nog geen vervolg op gehoord, volgens mij hebben of die mensen een spook uit de lucht zien vallen, of heeft die persoon zijn parachute pas laag bij de grond geopend, ofwel was het gewoon een zak cement.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 18 mei 2004, 14:54   #48
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Eentje voor de VLD'ers met een zware voet onder ons:

Citaat:
Automobilist (18) slipt te hard langs controle

Uitgegeven: 18 mei 2004 13:05
Laatst gewijzigd: 18 mei 2004 13:06

AMSTERDAM - Een 18-jarige automobilist uit Rijssen deed maandag nog zo zijn best. Hij reed nietsvermoedend op de A1 toen hij de politie met radarapparatuur snelheidscontroles zag uitvoeren. Door vol op de rem te staan hoopte hij zijn snelheid zó te verlagen dat hij een boete kon ontlopen, maar helaas: na een remspoor van ruim 23 meter te hebben getrokken, werd hij nog geflitst met een snelheid van 144 kilometer per uur.

Daarmee waren de zorgen van de jonge coureur nog niet voorbij. Door de plotse remmanoeuvre raakte de Rijssenaar de macht over het stuur kwijt. Hij raakte dwars over de weg, schoof over de rechterrijstrook, over de berm en belandde in een sloot. Dat werd een toevallig in de weg staand reflectorpaaltje fataal.

De politie maakt proces-verbaal op.

nu.nl

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 19 mei 2004, 09:34   #49
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dronkaard rijdt negen schapen dood

Uitgegeven: 19 mei 2004 10:05

AMSTERDAM - Een 27-jarige automobilist uit Wanneperveen heeft in het Overijsselse Vollenhove in dronken toestand negen stamboekschapen doodgereden. De man verloor de macht over het stuur en belandde in een weiland met een kudde van honderd schapen. Dat meldt De Telegraaf woensdag.

De getroffen schapen lagen te slapen toen de dronkaard dwars door de afrastering reed. De man was zich blijkbaar wel bewust van het ongeluk wat hij veroorzaakt had en sloeg op de vlucht. Pas uren later vond de politie met speurhonden hem op een camping in de buurt. Bij een blaastest scoorde hij zo'n anderhalf promille. Zijn rijbewijs is in beslaggenomen en tegen de man is proces verbaal opgemaakt.

nu.nl

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 19 mei 2004, 14:04   #50
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Stradivarius
De 320-jaar oude Stradivarius-cello van het filharmonisch orkest van Los Angeles, die afgelopen weekend ruim drie weken na zijn diefstal werd teruggevonden, was bijna verzaagd tot cd-rek. Het instrument van de hand van de Italiaanse instrumentmaker Antonio Stradivari met een geschatte waarde van 3,5 miljoen dollar werd afgelopen weekend bij de politie afgeleverd door de 29-jarige verpleegster Melanie Stevens. Stevens vond de zilverkleurige koffer met de cello bij het afval. (Novum Nieuws)
Mijn nieuw CD-rekje al gezien?
Citaat:
Strandrookverbod
Op het populaire Manly Beach in Australië mag niet meer worden gerookt. Eerder al besloot de Amerikaanse stad Los Angeles het roken op de stranden te verbieden. Volgens burgemeester Peter Macdonald van Manly zijn het milieu en de volksgezondheid van de strandgasten bij het verbod gebaat. "Het is natuurlijk een beetje pionierswerk, maar het gaat erom dat we laten zien dat roken niet meer de norm is." De gemeenteraad boog zich over het onderwerp na klachten van strandgangers over de vele peuken in het zand en over passief meeroken.
(nu.nl)
Na de hondendrollen, nu ook geen peuken meer op 't strand!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 19 mei 2004, 14:09   #51
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Standaard

En ze zijn mijnen avatar aan 't testen :

zie ook
http://www.airbus.com/dynamic/media/...eases.asp#1494
Oud 19 mei 2004, 14:36   #52
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD

zie ook
Hopelijk stort hij niet neer, we zouden u missen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2004, 14:37   #53
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

zie ook
Bwa, op een testbed is daar weinig kans toe

Correctie: Met drie andere goed geteste motoren erbij, is daar weinig kans toe

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 19 mei 2004, 14:41   #54
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

zie ook
Dan pak ik wel een andere avatar.

Toch wel leuk: Dat éne motorke langs die ene kant is krachtiger dan 2 van de andere bijeen.
Oud 19 mei 2004, 22:46   #55
Tjolder
Parlementslid

Tjolder's schermafbeelding

Standaard

Een 18-jarige vrouw is met haar auto tegen een boom beland door de tussenkomst van een wesp. De vrouw reed op de Kruidenlaan in Nijverdal toen zijn een wesp tussen haar benen ontdekte.

In haar paniek probeerde ze het diertje te verjagen. Hierdoor had de vrouw niet door dat ze recht op een boom afreed. Toen de vrouw de boom zag, was het al te laat. Het slachtoffer is door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd een hersenschudding bij de tiener vastgesteld. Van de wesp ontbreekt nog elk spoor.

BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ 8)

Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2004, 11:49   #56
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Internetkerk wil satan bannen uit eredienst

Uitgegeven: 20 mei 2004 10:31

LONDEN - Een driedimensionale internetkerk probeert te voorkomen dat de eredienst op het wereldwijde web nog eens wordt verstoord door hackers die zichzelf voordoen als 'satan'. Het altaar en de preekstoel van de kerk zijn niet langer toegankelijk voor gelovige internetgebruikers.

Wanneer een bezoeker van de pagina het waagt te vloeken, wordt hij automatisch uit de kerk verwijderd en naar de virtuele hel gestuurd, meldde de BBC op Hemelvaartsdag.

De internetpagina wordt betaald door de methodistische kerk en krijgt dagelijks 10.000 bezoekers. Die kunnen een driedimensionaal figuur uitzoeken die namens hen knielt, bidt, liederen zingt en 'Halleluja' roept. Australische en Amerikaanse bezoekers die inlogden als 'satan', begonnen echter tirades af te steken vanaf de preekstoel en riepen krachttermen vanaf de kerkbankjes.

nu.nl

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 21 mei 2004, 18:39   #57
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Spijt
Een folder van welzijnsorganisatie Humanitas heeft een inbreker tot inkeer gebracht. De inbreker bracht afgelopen week 's nachts een onaangekondigd bezoek aan de Arnhemse vestiging van de organisatie. Eenmaal binnen kwam hij een folder van Humanitas tegen. Deze roerde hem zo, dat hij onmiddellijk pen en papier pakte en een excuusbrief schreef. "Jullie doen goed werk. Als ik goed bij kas zit, dan zal ik een kleine bijdrage storten op jullie rekening", schreef de inbreker.

Kraaien
Vijf kraaien hebben woensdagavond Heerlen onveilig gemaakt. Eén van de vogels viel zomaar een wandelaar aan. Volgens de Limburgse politie komt het de laatste tijd in Heerlen vaker voor dat kraaien zomaar mensen te grazen nemen. Op de Keerkring liepen mensen die de vijf kraaien zagen rondvliegen. Onverwacht viel één van de gevleugelde dieren een wandelaar aan. De voorbijganger wist op het nippertje de kraai te ontwijken en waarschuwde de politie. Op aanraden van een dierenarts werd één van de vogels uit een boom geschoten. De anderen werden gevangen en naar een asiel gebracht.

Oudste juf
De discussie over wél of geen prepensioen is niet aan de Mexicaanse Albina Cruces Vazquez besteed. Ze is de oudste juf ter wereld. Op haar 15de stond ze al voor de klas. Ze is nu 101 jaar oud geworden, maar geniet nog steeds van doceren. Volgens haar zelf kan ze het nog omdat kinderen je jong houden. Iedere weekdag begint ze om 7 uur en op zaterdag heeft ze een klasje vol volwassenen die ze religie onderwijst. Op zondag rust ze wat uit en leest de krant. Volgens juf Albina heeft ze het doorzettings- vermogen van haar moeder.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 26 mei 2004, 19:45   #58
Tjolder
Parlementslid

Tjolder's schermafbeelding

Standaard

Een Chinese man geloofde zijn ogen niet toen zijn vrouw een "lelijke" dochter ter wereld bracht. Hij dacht dat zij een verhouding met een ander had gehad, de waarheid was echter anders. De vrouw had namelijk ooit een plastisch chirurgische ingreep ondergaan, maar dit nooit aan haar man verteld.

Een jaar voordat ze de man leerde kennen onderging de vrouw plastische chirurgie in Zuid-Korea, als bewijs liet zij een foto zien van voor de ingreep. Haar echtgenoot pikte dit niet en was zo boos over zijn "lelijke" kind dat hij gelijk, met succes, een echtscheiding aanvroeg. Nu heeft hij haar ook nog eens aangeklaagd, hij eist ruim 80.000 euro omdat zij het voor hem verzwegen heeft.

Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 19:54   #59
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Zouden valse borsten daar ook onder vallen?
De rechtbanken zullen werk krijgen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 09:38   #60
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Soeppie?
Een ober in een restaurant in West-China heeft een vlieg veroberd na een klacht van een klant. De gast had het insect in haar noedelsoep ontdekt waarop zij woedend om de manager riep. De ober wilde vermijden dat zijn baas het ongedierte zou zien en besloot de vlieg in te slikken. Het restaurant weigerde vervolgens te erkennen dat er zich iets ongebruikelijks in de kom noedels had bevonden.
Citaat:
Cheese!
De beruchte, uit sovjettijden daterende frons van de Russische grenswachten behoort nu echt tot het verleden. Vanwege een stroom van klachten van reizigers heeft de Russische binnenlandse veiligheidsdienst de douaniers het bevel gegeven te glimlachen. "En er wordt speciale aandacht besteed aan het voorkomen van nors en lomp gedrag."
Citaat:
Eén op 140 Amerikanen in de gevangenis

Uitgegeven: 28 mei 2004 07:18

WASHINGTON - Van elke 140 Amerikanen zat er in juni 2003 een in de gevangenis. Dat maakte het ministerie van Justitie in Washington donderdag bekend. Dat betekent dat toen in totaal bijna 2,1 miljoen Amerikanen in de gevangenis zaten.

Het aantal gedetineerden in juni 2003 was 2,9 procent hoger dan in diezelfde maand het jaar daarvoor. Het betekent dat al 31 jaar achter elkaar het aantal gevangenen in de VS toeneemt. Een nieuw record, aldus The Sentencing Project dat de cijfers voor het ministerie bijhoudt.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be