![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Het doet me allemaal een beetje denken aan de evaluatie van het vijfjarenplan door het centraal comité van een land dat bergaf ging.
The medium is the message. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in het bedrijf waar ik werk lukt het ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() verbaasd mij niks
![]() Zelfs de autochtone vrouwen alleen al zijn een bron van vreugde ![]()
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht je dat ik opnieuw voor de zoveelste keer een serie open deuren ging instampen door voor de zoveelste keer op een rijtje te zetten wat we alleen al uit de media kunnen leren? Hoeveel keer moet je dat nog uitgelegd krijgen - en doen alsof je niet weet waarover het gaat???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Deze migrant voelt zich goed hier
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Ik zou ook graag in een open en verdraagzaam Vlaanderen wonen waar de nieuwkomers zich spontaan, open en verdraagzaam aanpassen aan het gastland. Die nieuwkomers die daar problemen mee hebben (2 op 10?) kunnen zich vestigen in het super open en verdraagzaam Wallonië waar ze met open armen en gesloten beurzen zullen verwelkomd worden.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf het ''I''-woord bijna niet te noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() "Kies eerst, en bemin dan uw keuze!" (Bond zonder Naam)... Ter attentie van de emigranten.
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() als ze met genoeg in een straat of buurt leven hoeven ze zich niet aan te passen en plooien ze terug op henzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U begrijpt dit verkeerd denk ik. Het probleem is dat jongeren van Marokkaanse of Turkse afkomst massaal blijven trouwen met pertners die zij uit het land van herkomst halen en niet met andere jongeren van Turkse of Marokkaanse afkomst die hier in België opgegroeid zijn. Hoe je het ook draait of keert: dat wijst op een vrij groot integratieprobleem want op deze wijze wordt de migrantenstatus natuurlijk steeds weer hernieuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "beweringen" uit de kranten zijn altijd te weerleggen als ze niet in het kraam passen, en dienen om mee te zwaaien op het podium als ze wel in het kraam passen, nietwaar? En voor wat dat gevoel betreft, zo'n beetje zoals je soms een gevoel hebt alsof men je aan het beliegen en belazeren is terwijl je erbij staat, kan niet volgens jouw? Het gevoel dat je nat aan het worden bent terwijl je in de regen loopt? Moeten we eerst naar de weerdiensten bellen om zeker te zijn? Laatst gewijzigd door andev : 25 januari 2010 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Uit ervaring weet ik dat Oost-Europeanen kei snel (soms zelfs geen jaar!) Nederlands min of meer onder de knie hebben.
|
![]() |
![]() |