![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() (*) boezem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je hebt maar één hersenhelft, zijnde de linkse?
Stop de islamisering!!! Ik ben islamofoob en daar ben ik fier op!!! Dit is ONS land. Laatst gewijzigd door Vlaamse Patriot : 28 januari 2010 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() nochtans zijn politieke analysten het erover eens dat Belgie aan een comeback toe is en er versterkt is uitgekomen sinds 2007 ... Bart De Wever heeft een groot deel van het electoraat hautain opzijgeschoven en gezegd ik ga het eens doen, met de CD&V dat Belgisch varkentje zal hier eens rap gewassen worden ... een grote staatshervorming én splitsing BHV ... welnu de termijn is in de helft, mag ik er niet op wijzen dat BdW nog NIKS van zijn beloften heeft gerealiseerd mss ???? de CD&V is van hem gaan lopen en daar heeft de Belgische Vakbond weer alles voor t zeggen ... Vlaanderen wordt vanuit Belgie bestuurd zonder Vlaamse meerderheid (voor t eerst in de naoorlogse geschiedenis) ... maar ja daar ben jij die vind dat Vlaanderen dichterbij het einddoel zit ... daar kan ik natuurlijk niet tegenop ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doen mensen nog moeite om te discussiëren met een trol?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat BDW en de N-VA echter nu op de korrel worden genomen omdat ze 'hun beloftes niet zijn nagekomen', is gewoon te gek voor woorden. Dan zou je dat evengoed kunnen zeggen van de s.pa, die ook niet in de federale regering zit en dus in die redenering ook niet haar beloftes kan waarmaken. Je beschuldigt nu een partij die in de oppositie zit, haar verkiezingsbeloftes niet na te komen. Als je die 'politieke analyses' van hierboven echter gelooft, snap ik deze hersenkronkel ook wel.
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() wie is de trol?
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar uw oogskes zullen nog wel opengetrokken worden tussen dit en de volgende verkiezing, daar zal de belgicistische strekking in de CVP (die t voor t zeggen heeft nu, mocht u dat ook niet opgevallen zijn) wel voor zorgen ... er gaat van de NV-A niet veel overblijven ... wie leeft zal zien, als ge tenminste weer uw ogen ni toehoudt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleszins, wat betreft de komende verkiezingen: Afwachten. Ik durf er wel een bak leffe voor verwedden dat de N-VA niet slecht gaat boeren.
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() zo uitgekiend dat ze te complex is om te vinden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Voor sommigen toch...
![]()