![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als je mij een plezier wil doen, gelieve ze dan niet te quoten, ze wekken alleen ergernis op. Dank u.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Very interesting. Kortom je blijft last van mij hebben. ![]() Eigenlijk wel grappig, op den duur gooi je iedereen in je lijstje die een andere mening hebben en krijg je een soort van droomwereld, alleen nog reacties van mensen die je gelijk geven en dezelfde mening hebben. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 28 januari 2010 om 15:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het me echt iets zou kunnen schelen had ik al lang mijn account verwijdert en een nieuwe begonnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mocht je echter de draad wél hebben gevolgd (of zelf wat onderzoek doen) zou je inzien dat er tevens weinig redenen zijn om geloof te hechten aan de officiele theorie. On topic. Ik vind het eveneens echt ziek dat er hier nog enkele klojo's het lef hebben deze praktijken te verdedigen of het simpelweg te bestempelen als anti amerikanisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat ze niet begrijpen is dat er ook veel VS-burgers zijn die zeer kritisch staan ten opzichte van het beleid van de VS, zowel wat betreft het binnenland als het buitenland.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, ik sta er zelf van versteld. Maar ik heb nog eens vier strafpunten gekregen door de provocaties van illwill en dus maar beter zo. Soms verlies ik mijn geduld met dat soort klojo's en dat is waarschijnlijk hun bedoeling.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige eenheden beschouwen verkrachtingen zelfs als een deel van de opleiding. Zij geven gewoon de uitleg dat als een vrouw in vijandelijke handen valt ze ook verkracht zal worden en ze daarop dus getraind moet zijn. En dat niet enkel in het Amerikaanse leger, maar in bijna alle krijgsmachten. In sommige krijgsmachten worden vrouwen zelfs eerst helemaal plat geneukt door iedereen die wil, voor ze aan de echte opleiding mogen beginnen. Verkrachtingen en sex zijn immers militaire wapens en moeten dus zoveel mogelijk aan impact verliezen om vrouwelijke soldaten in gevaarlijk gebied te kunnen inzetten, volgens sommige krijgsheren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Een gebrek aan aandacht is het, dat ze hier willen compenseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien ze nog zouden argumenteren of feiten aanhalen of hun 'visie' (voor zover ze die hebben) uitleggen, kon je er nog iets mee doen. Het beste ware indien veel bezoekers hen op de negeerlijst zetten. Dan was het waarschijnlijk snel afgelopen.
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|