![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Klopt. Waarom lult YDS dan zo uit zijn nek?
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() Vorig jaar in totaal vijf uren in Brussel geweest en toch 1 boerka gezien - op het Muntplein.
Dat Yves Desmet vindt dat boerkas niet belangrijk zijn omdat hij er geen ziet - tja, veel kernwapens kom je ook niet tegen en toch zijn die gevaarlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Tis een boze enge wereld daarbuiten met al die gevaarlijke lapjes stof. Omsingel ze en maak ze onschadelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ze hebben die vrouw echt laten stikken. Schandalig. Zoals roi Baudwijn ooit eens een lans gebroken heeft voor prostituees, namelijk door te stellen dat het niet is omdat ze enkel misbruikt worden buiten het zicht van de goegemeente, dat je dat maar zo moet laten, zo zou het een fatsoenlijke gemeenschap zich aan moeten trekken die vrouw, en zoveel anderen, te helpen. Die schooldireksie heeft de ogen gesloten gelijk de kerk de ogen sloot, als ze eens iets hoorde over een paster die kindjes seksueel misbruikte.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste 24 maatregelen, tesamen met maatregel 25, moeten gezamenlijk proberen om het probleem op te lossen. Dat ook de simptomen aangepakt worden, is maar normaal; al was het maar omwille van het preventief effekt van de boodschap: ongelijkheid van man en vrouw, dat behoort niet tot onze kultuur; dat willen we hier niet hebben; niet thuis, niet op het werk, en ook niet op straat. (en afgezien van het feit van openbare veiligheid, en afgezien van de zweem van diskriminasie die dergelijke kledij met zich meebrengt, behoort het tot onze kultuur om je kledij zo vrij als mogelijk te kiezen: zelfs de gasten van hara krizjna mogen hier rondlopen ... wie hen iets in de weg legt daarom, zal ook "mij" op zijn weg tegenkomen)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ze konden beroep doen op hun buren, die hadden tiketten naar Siberië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik woon dicht bij Brussel en moet er beroepshalve dikwijls zijn en heb nog nooit een boerka gezien. Blijkbaar moet ik eens bij de oogarts of een psycholoog gaan dan, want volgens sommigen hier kan dat niet... ![]() Hilarisch! Desmet is mijne vriend niet, maar hij heeft gelijk: er zijn andere en dringender zaken. Verbiedt zo'n carnavalpak of verbiedt het niet, maar wat ge er ook mee doet: beslis snel zonder er verder veel blahblah over te verkopen, want het sop is de kool niet waard. Laatst gewijzigd door Sammael : 28 januari 2010 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik werk ook in brussel en hier zie je toch regelmatig boerka's aan het centraal station. ook da ander da je enkel de ogen ziet maar je kan wel niet zien wie daaronder zit he |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() ik werk al meer dan 30 jaar in brussel, kom dagelijks in schaarbeek, en ik heb er nog niet eens 1 gezien, wel die met enkel de ogen vrij, maar �* rato van 1 per week.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |