![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Loopt elke moslim met een boerqa rond, loopt elke moslim met een hoofddoek rond, roken alle moslims zoals de Turken roken, worden in alle moslimlanden homo's opgehangen, enz. Zoals ik al zei: er zijn zeer veel interpretaties van de islam. Zoals die ook bestaan in het Christendom en het Jodendom. Maar steeds spreken over DE Islam zegt meer over de persoon zelf dan over de religie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met 1 constante.... De gematigde islam bestaat niet. Zijn er twee islams, de een oorlogszuchtig en de ander tolerant en vredelievend? Volgens de Franse juriste en arabiste Anne-Marie Delcambre is dit een westers verzinsel om de onaangename waarheid niet onder ogen te hoeven zien: ,,Tussen islam en islamisme bestaat alleen een gradueel verschil. Het islamisme zit in de islam als het kuiken in het ei." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Sharia betekent de weg van de interpretatie. En er zijn nu eenmaal zeer vele interpretaties. Neem nu transsexuelen. Volgens ayatollah Khomeini is het perfect toegelaten om een genderveranderingsoperatie te ondergaan. Ik kan mij voorstellen dat ze daar in Saoedi-Arabië iets anders over denken.
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 februari 2010 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Zoals ik op de andere draad al aanhaalde is dit geen discussie forum.
Direct word er gebasht op andere inzichten en opvattingen. Jammer dat dit forum is afgegleden naar de marginale alledaagse cafe praat. En men niet meer op een beschaafde respectvolle manier kan discussiëren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Met mijn ervaring kan ik zeggen dat de hoofddoeken haram roepen. Het is de wil van allah. En nog veel meer zever. Met moslims kan je niet praten ze halen er steeds een stoem boekske bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Schepen
|
![]() Hoogmoed is een moslim dat verklaart alles. Ik was me al kwaad an het maken op de vlamingen die zich zo laten inpakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() De dag dat een katholieke priester onder politiebegeleiding zijn kerk moet verlaten omdat hij wordt bedreigd na uitspraken aangaande tolerantie jegens holebi's, zullen de politiek correcten die in deze draad zo vurig de godsdienstvrijheid, en de daarin inherent vervatte aanvaarding van de ongelijkheid tussen mensen, plotseling in alle hypocrisie hun kar keren.
Gematigde gelovigen bestaan niet. Daarvan vind je zowel in de geschiedenis als in de hedendaagse maatschappij, duizenden bewijzen. Een gematigde gelovige is een ongelovige want ofwel geloof je ofwel geloof je niet, daar bestaat absoluut geen tussengradatie in. Spreken over een gematigde gelovige is net hetzelfde als spreken over een gematigde dode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |