Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2004, 20:26   #41
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
Daar gaan we weer, de boel wordt omgedraaid. Luister, dat de moord op Fortuyn een hele grote fout was, moge duielijk zijn. dat die fout is gemaakt door 1 persoon, luisterende naar de naam Volkert van der Graaf moge OOK duidelijk zijn.
Citaat:
Daar gaan we weer!. Wat een onkunde of zijn het opzettelijke leugens?
Hmmm, you missed that one Dorus: Het zijn vaststaande feiten.
Of zijn het de telepatische kogels van jouw rooie rukkers die zijn lijf hebben doorboord?

Citaat:
Pim Fortuin werd herhaaldelijk op TV door rooie kopmannen zoals KOK uitgescholden voor vuil. Bos, de rooie lijsttrekker heeft herhaalde keren Pim Fortuin als een racist en een minderwaardig wezen afgeschilderd.
Kortom, de hele rooie vocabulaire die nu tegen het VB gebruikt wordt. Maar aan die kant zijn ze doof, de rooie rukkers!
Volkert is een beschermde idioot, die al verdacht werd van andere moorden, maar door de rooie KOK en co beschermd werd.
Maar... mijn naam is haas, ik weet van niets man, is daar wat gebeurd dan?????
Jongen toch, je klinkt bijna paranoia.
Inderdaad, het is allemaal een opgezet plan: ook Volkert van der G was eigenlijk ingehuurd door de geheime dienst om Fortuyn af te maken. En nu is het Vlaams Blok aan de beurt. He shit, je hebt ons ontmaskert.
Jongen toch, ik begin steeds meer medelijden met je te krijgen.
Scheld nog maar een beetje, misschien lucht het op.
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2004, 20:50   #42
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Daar gaan we weer, de boel wordt omgedraaid. Luister, dat de moord op Fortuyn een hele grote fout was, moge duielijk zijn. dat die fout is gemaakt door 1 persoon, luisterende naar de naam Volkert van der Graaf moge OOK duidelijk zijn.
Citaat:
Daar gaan we weer!. Wat een onkunde of zijn het opzettelijke leugens?
Of zijn het de telepatische kogels van jouw rooie rukkers die zijn lijf hebben doorboord?

Citaat:
Pim Fortuin werd herhaaldelijk op TV door rooie kopmannen zoals KOK uitgescholden voor vuil. Bos, de rooie lijsttrekker heeft herhaalde keren Pim Fortuin als een racist en een minderwaardig wezen afgeschilderd.
Kortom, de hele rooie vocabulaire die nu tegen het VB gebruikt wordt. Maar aan die kant zijn ze doof, de rooie rukkers!
Volkert is een beschermde idioot, die al verdacht werd van andere moorden, maar door de rooie KOK en co beschermd werd.
Maar... mijn naam is haas, ik weet van niets man, is daar wat gebeurd dan?????
Inderdaad, het is allemaal een opgezet plan: ook Volkert van der G was eigenlijk ingehuurd door de geheime dienst om Fortuyn af te maken. En nu is het Vlaams Blok aan de beurt. He shit, je hebt ons ontmaskert.
Sukkelke, ik herhaal alleen wat in een uitzending van NOVA op de NOS toendertijd is gezegd en waarmee zowel KOK als BOS zijn geconfronteerd.

En ga nu uw mond eens spoelen, want uw adem stinkt.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2004, 21:00   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of LeopoldII in persoon ooit zal worden veroordeeld voor zijn daden (of wat mij betreft zelfs het koningshuis) is lang niet zeker.
Toch zeker niet door dezelfde rechters die bereid werden bevonden anderen dan een Belgische oppergaai voor racistische uitspraken te veroordelen inplaats van voor racistische wandaden.

Fijn dat je toegeeft dat er hier totaal verschillende maten en gewichten gehanteerd worden al naargelang de willekeur van politiek en gerechtelijk Belziek.
Oud 10 mei 2004, 21:04   #44
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Ja filosoofken... zo zou je dat kunnen stellen je kan lachen of huilen... zoals met Geert Hoste mijn vrouw vindt die maar niks
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2004, 21:07   #45
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gevonden op www.stemkot.be

Peilingen in België

De veroordeling van het Vlaams Blok... Verloopt op 16/05/2004 10:25

Terecht 17 % (101)

Onterecht 80 % (459)

Geen mening 1 % (9)

Totaal stemmen: 569
Totaal stemmers: 569
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 10 mei 2004, 22:37   #46
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:

Sukkelke, ik herhaal alleen wat in een uitzending van NOVA op de NOS toendertijd is gezegd en waarmee zowel KOK als BOS zijn geconfronteerd.

Ondertussen weet ik wat sommige mensen hier zo interesseert aan NOVA: op hun webstek was er een directe link naar Nieuwrechts...
Ook geen toeval dus dat de blokkertjes en bijna-blokkertjes er zo achterlopen..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2004, 22:41   #47
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Ondertussen weet ik wat sommige mensen hier zo interesseert aan NOVA: op hun webstek was er een directe link naar Nieuwrechts...
Nova is een laatavondprogramma van de NOS. Het wordt gepresenteerd door de klassieke rode rakkers. Hun webstek heb ik nooit bezocht. Ik wist niet eens dat ze er een hadden.

KOK en BOS zijn gewoon zwaar in de fout gegaan, toen.
Geef dat eens toe en koop nieuwe tandpasta.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2004, 22:48   #48
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Wanneer nen RANDMONGOOL zoals Toback oproept om het Vlaams Blok te bestrijden zelfs met onwettelijke middelen, dan weet ik toch niet goe ofdat diene toeback nu rechts of links is voor u? Als men dan dan de mensen erkent als mestkevers, dan weet ge al genoeg zeker. Dan moet er maar een randdebiel zoiets opvatten als een uitnodiging om zelf eens den boel op te lossen.
Zoals Volkert van de graaf heeft gedacht om een goede daad te stellen!
Allez, eerst mensen die in een psychiatrische instelling hebben gezeten, beledigen en nu zijn de mongolen aan de beurt. Pffffff, Fernand, ik moet u niet uitleggen wat 'bekrompen' is zeker?
U bent weeral wat laat ingesprongen zeker. Die randmongool is wel niet mijn uitvinding zeker.
Maar ja Mieke, het is U vergeven, zalig zijn zij die arm ven geest zijn!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2004, 23:03   #49
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

eerder op deze avond...

Citaat:
later deze avond....

Citaat:
Nova is een laatavondprogramma van de NOS. Het wordt gepresenteerd door de klassieke rode rakkers. Hun webstek heb ik nooit bezocht. Ik wist niet eens dat ze er een hadden.
De post is wel niet naar mij toe gericht maar ik ben zo vrij er toch op te reageren: nee ik geef het niet toe. Kok en Bos zijn indertijd geconfronteerd met het feit dat de debatten in de aanloop naar de verkiezingen vreselijk moeizaam verliepen en dat de heer Fortuyn graag en openlijk de schuld legde bij Kok en zijn linkse partij. Hij was nl iemand die graag provoseerde.

Dat er indertijd van beide kampen ongelukkigheden hebben plaatsgevonden, is een feit ik praat zowel Kok, Bos als Fortuyn in deze niet goed. Dat Fortuyn dat met de dood moest bekopen, is een treurigheid.

Stel dat het Wouter Bos was geweest, of Wim Kok die op 6 mei in het mediapark zou zijn vermoord. Had u dan ook zo gereageerd?
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2004, 23:03   #50
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Kok en Bos zijn niet erger in de fout gegaan dan Sint PF(eerder minder)... : scherpe taal, niet meer. PF wilde zelfs de NL GW laten veranderen om gemakkelijker bevolkingsgroepen te kunnen uitschelden, zonder een proces te riskeren...(Voor mij moest hij niet dood, die taart was al genoeg)
Kijk toch eens over je schouder en onder je bed en in je kleerkast, of je geen "rode rakker" ziet: je weet maar nooit, ze zitten overal...
PS, ik ben tevreden met mijn tandpasta, maar drink wat minder, je kan er schijnbaar niet tegen...
Oud 11 mei 2004, 07:04   #51
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Of LeopoldII in persoon ooit zal worden veroordeeld voor zijn daden (of wat mij betreft zelfs het koningshuis) is lang niet zeker.
Toch zeker niet door dezelfde rechters die bereid werden bevonden anderen dan een Belgische oppergaai voor racistische uitspraken te veroordelen inplaats van voor racistische wandaden.

Fijn dat je toegeeft dat er hier totaal verschillende maten en gewichten gehanteerd worden al naargelang de willekeur van politiek en gerechtelijk Belziek.
dat bedoelde ik hierboven... [size=6]interpretatie [/size]! daar gaat het over !
Oud 11 mei 2004, 09:27   #52
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Kok en Bos zijn niet erger in de fout gegaan dan Sint PF(eerder minder)... : scherpe taal, niet meer. PF wilde zelfs de NL GW laten veranderen om gemakkelijker bevolkingsgroepen te kunnen uitschelden, zonder een proces te riskeren...(Voor mij moest hij niet dood, die taart was al ruim genoeg )
Kijk toch eens over je schouder en onder je bed en in je kleerkast, of je geen "rode rakker" ziet: je weet maar nooit, ze zitten overal...
PS, ik ben tevreden over mijn tandpasta, maar drink wat minder, je kan er schijnbaar niet tegen...(wéét je dat nu nog altijd niet?) en zet je oren eens goed open, dan kan je hoofd eens goed verluchten, 't begint daar beschimmeld te ruiken)
Oud 11 mei 2004, 09:31   #53
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

dat bedoelde ik hierboven... [size=6]interpretatie [/size]! daar gaat het over !
Het ging minder over racistische uitspraken, dan over systematisch [size=6]aanzetten tot racisme[/size], en d�*t is geen meningsuiting meer, maar wel aanzetten tot misdaad.
Oud 11 mei 2004, 10:26   #54
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

Het ging minder over racistische uitspraken, dan over systematisch [size=6]aanzetten tot racisme[/size], en d�*t is geen meningsuiting meer, maar wel aanzetten tot misdaad.
Zoiets in de zin van: (het Vlaams Blok moet men bekampen met ALLE middelen, zelfs ONWETTELIJKE).
Is dat niet gezegd door een rode rakker. En zijn de resultaten er niet naar. Mensen die omwille van hun politieke overtuiging GEBROODROOFD worden. Goede vergelijking hebt U gemaakt!
Oud 11 mei 2004, 11:21   #55
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zoiets in de zin van: (het Vlaams Blok moet men bekampen met ALLE middelen, zelfs ONWETTELIJKE).
Is dat niet gezegd door een rode rakker. En zijn de resultaten er niet naar. Mensen die omwille van hun politieke overtuiging GEBROODROOFD worden. Goede vergelijking hebt U gemaakt!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de fernand
(het Vlaams Blok moet men bekampen met ALLE middelen, zelfs ONWETTELIJKE).
WIE schreef dat over die onwettelijke middelen?
Naam en juist citaat, aub!
Oud 11 mei 2004, 15:08   #56
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoek dat zelf even op A.U.B.

Kijk een sbij de uitspraken Toback! Zal U vlug gevonden hebben. En dan nog correct ook, want anders blijft dat lolleke hier duren"met ja het was zo niet bedoeld". Daar zijn persmededelingen over geweest, en niet Van het Vlaams Blok. Maar alléé dat hebt U weer nooit gelezen, of selectief vergeten! [size=1](zoals gewoonlijk)[/size]
Oud 11 mei 2004, 15:11   #57
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat aanzetten tot racisme is een subjectief gegegeven dat op geen enkele manier bewezen werd.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2004, 16:10   #58
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
1° WIE schreef dat over die onwettelijke middelen?
Zoek dat zelf even op A.U.B.

Kijk een sbij de uitspraken Toback! Zal U vlug gevonden hebben. En dan nog correct ook, want anders blijft dat lolleke hier duren"met ja het was zo niet bedoeld". Daar zijn persmededelingen over geweest, en niet Van het Vlaams Blok. Maar alléé dat hebt U weer nooit gelezen, of selectief vergeten! [size=1](zoals gewoonlijk)[/size]
Maar Fernanke toch,
Als jij een argument aanbrengt, zorg jij ook voor de referenties, zo gaat dat nu eenmaal... anders is het argument goed voor een kringloopcentrum, maar in dit geval moet het eerder bij het KGA heb ik de indruk... :lol
Oud 11 mei 2004, 16:12   #59
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:
1° WIE schreef dat over die onwettelijke middelen?
Dat aanzetten tot racisme is een subjectief gegegeven dat op geen enkele manier bewezen werd.
Heb je het vonnis gelezen? Je kan er een samenvatting van de persrechter van vinden op de site van the Piano
Oud 11 mei 2004, 16:41   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Onder Leopold was er wel ietske meer dan 'aanzetten tot racisme'. De zwarten, waar de koning van België voor verantwoordelijk was, werden als beesten afgemaakt terwille van s' konings portemonee.
Toch zal je hetzelfde gerechtshof dat het Vlaams Blok veroordeelde, terwijl er nooit één moord uit zijn 'aanzetten tot racisme' voortsproot, ooit één woord van veroordeling over die moorden horen uitspreken. Wat er wél gebeurt in dit land is dat de verantwoordelijken voor tv-uitzendingen over super-racisten zoals België's toenmalige oppergaai, hun baan kwijt geraken.

Citaat:
Heb je het vonnis gelezen? Je kan er een samenvatting van de persrechter van vinden op de site van the Piano
Juist.
Je bedoelt toch dat wat the Piano op zijn site zet de objectiviteit van belgicistische rechters bewijst?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be