![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is met de mensheid nog erger gesteld dan ik al dacht... Uiteraard is een tomaat een vrucht. Zoals noten, eikels, appelen... dat zijn. Daarom behoort het nog altijd niet allemaal tot de categorie "fruit"... Denk nu toch eens na: zijn erwten en bonen groenten? Ja. Zijn het peulvruchten? Ook ja. Is dat fruit? Nee. Zelfs mensen zijn het resultaat van een bevruchting, en nog altijd niet van een befruiting he.
Gelle zijt vermoeiend, ze mannekes.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Karma : 8 februari 2010 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij die vals speelt, toch?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet ik hier nu echt taalles geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Amerikaans Hooggerechtshof heeft in 1893 vastgelegd dat tomaat een groente is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verschi...oente_en_fruit
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dood aan alle tomaten!
en flikken ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb recent een madeliefje horen schreeuwen toen een wagen erover parkeerde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heelder plantensoorten wil jij uitroeien maar je laat uitschijnen alsof je ze redt van onze barbaarsheid. Fait le faire. Of muss das machen oid. Dat je een perfect gezond leven zonder tomaten als een haalbaar samenlevingsmodel promoot is volksverlakkerij op grote schaal (4 hectare, verwarmd). Tuurlijk is dat haalbaar, sinds Veg'up weten we dat er ook met andere groenten allerlei ketchup-achtig spul te bereiden valt, daar gaan we niet over twisten. Maar wat zijn de gevolgen, mijn beste Adolfini? De complete uitroeiing van de soort, dat zijn de gevolgen, ik zal het u zeggen. En misschien wel twee keer. Wie kan er zich de momenten herinneren (zo er die al zijn) dat hij in de wilde natuur op een tomatenplant gestuit is? Tomatenplanten in het wild zijn nagenoeg zo zeldzaam als uw hersencel. Als wij deze planten niet blijven cultiveren sterft de soort uit. Complete uitroeiing van de soort zoals ik daarjuist nog kwam te zeggen. En dat is wat u met dit duistere, weerzinwekkende (en -toegegeven- behoorlijk 'cunning') plan wou bereiken. Buiten ons weten om. Denkt u overigens echt dat een tomaat er wakker van ligt dat hij op het einde zijner dagen aan flarden gesneden wordt? Heel zijn leven kan die tomaat lekker in de zon liggen, eten en drinken geserveerd. Ze mogen mij ook aan stukken snijden als ik eerst heel mijn leven zuipend en frettend in de zon mag liggen. En u vast ook. Kortom; het is niet onze, noch de tomaten hunner schuld dat gij allergisch zijt voor deze heerlijke rode vruchten. Leg u er bij neer, eet al eens een paprika maar laat ons en de tomaten gerust. Op frustratie gebaseerde etnische zuiveringen lopen zelden goed af, kijk maar eens door uw -ongetwijfeld flink gevulde- boekenkast. Het is nooit te laat om terug het rechte pad op te zoeken.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 februari 2010 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() typisch. Navelstaarder. Gele, zwarte, roze, groene, oranje tomaten verdienen het niet om gered te worden? Ik heb het zo'n beetje gehad met al die racisten hier op het forum...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een bende fascisten toespreekt moet je het simpel houden. Beetje veralgemenen hier en daar. Dan blijven ze volgen. Tuurlijk verdienen alle andersgekleurde tomaten ook alle reddingsacties, maar om te voorkomen dat de aangesprokene bij het woord "tomaten" het voorhoofd zou fronsen en zich af zou vragen:"Tiens, tomaten, waar ken ik dat weer van?" gooide ik bij wijze van gouden tip nog snel twee algemeen aanvaarde trefwoorden in de strijd zijnde "rood" en "ketchup". Gewoon om de tragen van geest de kans te geven om ook te volgen. Je moet je publiek kennen.
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tomaten groeien zo wat gelijk onkruid ... als ge dat één jaar zet, krijg je dat je tuin niet meer uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft iemand u iets gevraagd?
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() dat moet toch al jaren geleden zijn ...
een doorgedreven gezaag op elk antwoord kompleet naast de kwestie antwoorden op elke vraag en drie dingen terugvragen bij elke vraag om iets te doen da's een strategie die ik gevolgd heb van bij t begin van mijn beroepscarriére en die is nu compleet gelukt de mensen vragen mij niks zelfs ni wat ik elken dag op t werk kom doen |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |